Гроші на мандрівки, страховка для улюбленця та сон на роботі: 13 незвичайних «плюшок» для працівників

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Поки одні роботодавці вважають, що навіть законна відпустка та своєчасна виплата офіційної зарплати – це вже привілеї (хоча це не так), інші вигадують все нові бенефіти й переваги, які роблять життя працівників більш комфортним, щасливим та продуктивним. Ми зібрали найцікавіші кейси з практики роботодавців.

Перерва для спорту

Малорухливий спосіб життя негативно впливає на здоров’я працівників, а отже і на їхню продуктивність. Тому компанії створюють умови для фізичної активності, в офісі та поза ним: тренажерні зали, бігові, футбольні, баскетбольні клуби, тенісні столи, побутові умови для працівників, які їздять на роботу велосипедом…

В компанії Patagonia, наприклад, під час перерви можна зайнятися серфінгом. А співробітники Burton отримують можливість відкрити лижний сезон, коли випадає сніг.

Грудне молоко з доставкою

Роботодавці хочуть зберігати таланти, зокрема – створювати умови для працівників, які пристосовуються до життя за нових обставин. Наприклад, для жінок, які мають маленьких дітей, але вже повернулися до роботи. В багатьох компаніях обладнані спеціальні кімнати, де жінки можуть погодувати та доглянути дітей, яких привозять родичі або няні. А компанія Twitter організувала для співробітниць-матусь експрес-доставку грудного молока малюкам із дотриманням усіх необхідних умов зберігання.

Подяка за вибір

Зазвичай додаткові виплати треба заслужити тривалою, сумлінною та ефективною працею. А от у Huddle бонус у 5000 фунтів стерлінгів виплачують тільки за те, що ти просто обрав компанію та прийшов працювати в команду.

Терапевт як опція

Щоб допомагати колегам зберігати психічне здоров’я, компанії можуть передбачати позицію психолога-консультанта навіть у штаті, або – оплачувати консультації з терапевтами, наприклад, як компанія Lyft.

Побутові бонуси

Після повернення додому в кінці важкого робочого дня зазвичай немає сил на прибирання та інші побутові турботи. Тому деякі роботодавці беруть їх на себе, щоб працівники могли приділяти більше часу відпочинку на спілкуванню із родиною. Наприклад, інтернет-магазин Zappos оплачує співробітникам прибирання дому.

Гроші на пригоди

Більшість компаній дозволяють працівникам побачити світ хіба що з вікна тролейбуса – дорогою до клієнта, якому везеш документи на підписання. Трохи іншої думки Airbnb – працівникам пропонується бонус у 2000 доларів, які вони можуть інвестувати саме в мандрівки, щоб побачити світ та розширити горизонти.

Заради добрих справ

В межах розвитку корпоративної соціальної відповідальності, роботодавці намагаються не тільки ініціювати суспільно корисні програми самі, а і створювати такі умови для працівників – залучати у волонтерські проекти або надавати можливість робити щось хороше за рахунок компанії.

Наприклад, Salesforce надає 6 днів на рік, коли працівник може брати участь у будь-яких благодійних проектах на свій розсуд, а також 1000 доларів, які колега може надіслати на благодійність.

Команда кавоманів

У багатьох командах люблять каву, але мало хто ставиться до цього так серйозно, як у Evernote – у компанії проводять спеціальні бариста-тренінги, навчають готувати смачні напої і навіть робити гарний лате-арт.

Ментальне здоров’я

Окрім піклування про фізичне здоров’я, в тренді – здоров’я ментальне. Компанії впроваджують безліч практик, які направлені саме на його збереження. Наприклад, у Deloitte є програма щоденної медитації, а також проводяться виїзні ретрити з «гаджет-детоксами».

Вітаміни для колег

Дедалі популярнішою серед компаній стає традиція проводити вітамінні дні – коли компанія пропонує колегам свіжі фрукти та овочі, також шкідливі снеки на офісних кухнях заміняють корисні смаколики. А компанія Pressed Juicery також пригощає співробітників свіжими соками.

З тваринами – ласкаво просимо

Animal-friendly стають не тільки заклади, а і роботодавці. Наприклад, компанії проводять акції на кшталт «Приведи собаку в офіс», а іноді навіть селять тваринок просто поряд із колегами. Є і зовсім незвичайні «плюшки» – так, компанія BrewDog дозволяє працівникам брати тиждень оплачуваної відпустки, щоб допомогти новій собаці адаптуватися в оселі. А у Scripps пухнастим улюбленцям працівників пропонують медичне страхування.

Мотивація до читання

Простий спосіб заохочувати читання серед колег – встановити в офісі полиці для буккросингу, де працівники можуть лишати прочитані книги та брати нові. В компанії Twilio пішли далі – працівникам пропонують додаткові 30 доларів щомісяця саме на придбання книжок.

Солодких снів, удома й на роботі

Здоровий сон – передумова продуктивної роботи. Тому співробітникам Casper компанія дарує матраци та подушки, щоб колегам гарно спалося вдома. Але не тільки: працівникам дозволяється трохи подрімати під час перерви в спеціально обладнаному для цього приміщенні.

Який бенефіт сподобався найбільше?

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також