5 лайфхаків успішних продажів у FMCG-секторі від AB InBev Efes

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Як досягти успіху у здійсненні продажів, у кар’єрному і особистому зростанні, забезпечити собі стабільний дохід? Ці питання хвилюють багатьох амбітних людей, котрі бажають стати успішними, але бояться перешкод, не знають, як правильно розрахувати свій час чи знаходять інші виправдання. Задля роз’яснення вищезазначених питань ми звернулися до менеджера Південного регіону компанії AB InBev Efes Сергія Стангріта.

Робота з продажами – мотивація до професійного розвитку

Продажі – це логічне завершення праці тисяч людей, які брали участь у задумі, виробництві, тестуванні, зберіганні, доставці напевно найулюбленішого напою багатьох людей у світі. Звичайно, що робота має надихати і приносити максимум позитивних емоцій. Без натхнення і мотивації жодна людина не стане успішною.

Сила – у команді

Згуртована команда амбітних професіоналів, фахівців у своєму напрямку з широким світоглядом і нестандартним мисленням. І найголовніше, щоб УСІ без винятку, докладали максимум зусиль заради спільної справи і працювали як злагоджений механізм. Потрібно використовувати можливості щодо об’єднання працівників однією метою, мотивувати один одного на досягнення результату і виділяти досягнення та особистий внесок кожного.

Успішних менеджерів з продажу виділяють такі риси як: цілеспрямованість, працездатність, вміння вчитися на своїх помилках, висока самооцінка. Менеджери, котрі налаштовані на досягнення результату і не бояться кинути виклик собі, – обов’язково досягнуть успіху.

5 лайфхаків успішних продажів у FMCG-секторі від AB InBev Efes

Важливо бачити кінцеву мету

Потрібно поставити собі мету і наполегливо крок за кроком її досягати. Важливо розуміти, що мета повинна бути значущою саме для тебе. На шляху до мети доведеться вирішувати безліч дрібних завдань і досягати інших цілей, які можливо не будуть навіть пов’язані між собою. Необхідно постійно знаходити у всьому нові можливості і розвивати вміння зважено розставляти пріоритети. Після будь-якої досягнутої цілі, з’являється інша, ще більш амбітна та по-своєму цікава мета. За весь час роботи я не можу згадати жодного дня, коли я думав, що виконав все, що хотів на 100%. Такий ритм і драйв мені просто необхідні.

Атмосфера в колективі

Один з головних обов’язків роботи керівника будь-якого рівня – знати та відчувати, як і чим живе колектив. Дуже важливо робити внесок в одну спільну справу щоразу, досягаючи результату, отримувати насолоду від виконаної роботи та бажання рухатися далі.

Успіх команди – це результат роботи команди і лідера. Вміння правильно виявляти потреби співробітників і застосовувати нестандартні підходи до вирішення проблем – важлива задача керівника. Не менш важливою також є позитивна атмосфера в колективі, оскільки щасливі люди завжди більш успішні.

Керівник має бути…

…людиною слова по відношенню до кого б то не було – сказав, пообіцяв – зроби. Не можеш зробити, поясни чому і знайди шляхи вирішення. Недотримання обіцянок тягне за собою подальші проблеми. В кінці глухий кут, з якого дуже важко вийти.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Лучшие статьи за неделю – у вас в почте

Читайте также