Ключові тези зі статті How To Be Truly Happy At Work.

Дослідження показують, що приблизно 7 із 10 співробітників борються та страждають, а не досягають успіху. Крім того, 80% людей не захоплені своєю роботою. Через таку відсутність залучення та втрату продуктивності світова економіка щорічно втрачає 8,1 трлн доларів – майже 10% ВВП. І найцікавіше те, що ці проблеми існували ще задовго до пандемії.

Тож, що потрібно, щоб відчувати себе по-справжньому щасливими на роботі? Задоволеність роботою визначається багатьма критеріями: від людей, із якими ви працюєте, до проблем і відчуття виконаного обов’язку. Та не тільки.

Ваша компанія поділяє ваші цінності?

Дослідження показали, що люди, які найбільше задоволені своїм робочим місцем, бачать відповідність між цінностями свого роботодавця та їх власними. Це є одним із 14 ключових факторів залучення співробітників, відповідно до 15Five, платформи з управління продуктивністю.

Спільні цінності на роботі означають, що співробітники поділяють спільні погляди та принципи роботи зі своїми колегами. Це може допомогти сформувати почуття товариськості та спільну зацікавленість в успіху. Також це показує, як особисті цінності співробітників узгоджуються з організацією та роботою, яку вони виконують.

Щоб бути справді щасливими на роботі, знайдіть компанію, яка поділяє ваші цінності.

Ваш начальник цінує вас?

Нове дослідження USC показує, що багато співробітників у різних галузях відчувають, що їх недооцінюють на роботі, і вони хотіли б частіше чути слова подяки. Приблизно 50% співробітників кажуть, що керівники дякують їм менше ніж раз на тиждень.

Дослідники також з’ясували, що співробітники цінують письмові подяки більше за слова вдячності та вважають за краще, щоб менеджери передавали повідомлення особисто, а не перед великими групами. Це зумовлено тим, що листи подяки вимагають часу і зусиль, можуть бути використані як звіт про виконану роботу, а також їх можна перечитати, коли не вистачає мотивації та натхнення.

Ви документуєте свої нагороди та похвали?

Один зі способів підвищити продуктивність і впевненість – вести список компліментів і відгуків від менеджерів, колег, клієнтів і керівників. Ця «тека натхнення» також є зручним інструментом при підготовці до оцінки ефективності та при оновленні резюме. А найголовніше те, що коли ви відчуваєте вигорання або втрату мотивації, можете звернутися до цих слів подяки та надихнутися на нові звершення.

Ви встановлюєте кордони між роботою та особистим життям?

Щоб залишатися продуктивним, зацікавленим і щасливим на роботі, ви повинні встановити правильні кордони.

Це допоможе вам наблизитися до досягнення бажаного балансу між роботою та особистим життям.

  • Проведіть аудит. Дізнайтеся більше про людей і ситуації, які викликають у вас стрес і занепокоєння. Якщо помічаєте, що відчуваєте гнів, образу або провину, це ознака того, що вам потрібно змінити межі або дотримуватися їх більш чітко.
  • Встановіть ліміти. Наприклад, відмовтеся від перевірки електронної пошти після завершення робочого дня, щоб зосередитися на проведенні часу з близькими. Також потурбуйтеся про те, щоб завчасно знати про робочі поїздки, аби мати можливість спланувати сімейну відпустку.
  • Навчіться говорити «ні». Починайте з ситуацій із низьким рівнем ризику, щоб попрактикуватися. Скажіть «ні», коли офіціант пропонує вам напій або десерт. Скажіть «ні» вуличному торговцю, який пропонує щось придбати. Зайдіть у кімнату, зачиніть двері та скажіть вголос десять разів «ні». Хоча звучить шалено, але так ви прокачаєте «м’язи», які допоможуть навчитися відмовляти.

Ваше здоров’я пріоритет?

Аналіз результатів опитувань свідчить, що 61% співробітників відчувають вигорання на роботі. А серед жінок і молодого покоління це число є ще вищим. Крім того, дослідження McKinsey показує, наскільки серйозно пандемія вплинула на працевлаштованих матерів. Вони особливо намагаються впоратися з «подвійною зміною» домашніх обов’язків, проблемами психічного здоров’я та непростим досвідом віддаленої роботи.

Головне – приділяти пріоритетну увагу своєму психічному та фізичному здоров’ю.

Життя повне стресів і складнощів. Але це не означає, що ви не можете бути щасливими на роботі. Знайдіть компанію, що поділяє ваші цінності, вибирайте керівників, які цінують вас, фокусуйтеся на своїх досягненнях і нагородах, встановлюйте чіткі кордони між роботою та особистим життям, ставте на перше місце своє здоров’я – і ви неодмінно будете на правильному шляху до досягнення того, на що насправді заслуговуєте.