Апокаліпсис або робочий кейс: яка вона, дистанційна робота в агентствах?

Вже другий тиждень українські компанії мінімізують живе спілкування і переводять співробітників на віддалену роботу. Як рекламним агенціям функціонувати під час карантину та ефективно облаштувати роботу співробітників? Чи можливий креатив з дому та чому так важливо пити каву з колегами через відеозв’язок?

Дмитро Смирнов, HR-директор razom communications

Коли весь колектив переходить одночасно на віддалену роботу, у компанії можуть виникнути певні складнощі.

Перше, всі дуже по-різному вміють, розуміють і готові до дистанційної роботи. Якщо в офісі всі знаходяться в рівних умовах, то вдома у когось ідеальна атмосфера для роботи, а в когось – діти, коти, собаки, сусіди, батьки, причому іноді одночасно. Важливо розуміти, що з такими співробітникам варто практикувати гнучкий графік, щоб вони самі розподіляли зручні години для виконання завдань.

Друга складність виникає з оформленням і адаптацією нових співробітників. Але насправді, практично все можливо робити віддалено! Дуже важливо, щоб нового співробітника щільно супроводжував регулярними статусами ментор або керівник. Це допомагає як професійно, так і морально влитися в колектив, який новоспечений працівник ще навіть не бачив наживо. Працюючи з дому, загубитися набагато простіше — важливо про це пам’ятати.

Карантин мине, а нововведення залишаться і зроблять нас кращими

Наступна проблема — дефіцит командного духу. Необхідно мати загальне інформполе та обов’язково відеозв’язок. Текст і телефонні дзвінки не дають можливості побачити котика, що працює на кухні колеги.

Зараз саме час заводити у команді віртуальні ритуали, якими віддалено можна підтримувати колективне згуртування і допомогти один одному пережити самоізоляцію. Наприклад, в razom ми п’ємо каву через відео. Я думаю, чим довше ми будемо на карантині, тим більше буде таких ритуалів: ЗСЖ через відеозв’язок, відеовечірки, відеоланчі.

Також зараз ідеальний час для поліпшення й оптимізації корпоративного онлайн навчання, впровадження нових рішень для командної роботи та максимізації використання соцмереж і месенджерів. Карантин мине, а нововведення залишаться і зроблять нас кращими.

У razom передбачена праця з дому за потребою співробітників, тому колектив не був переляканий переходом на дистанційну роботу. Звичайно, є спеціальності, яким перейти в такий режим легше, деякі вимагають більше живого контакту, також адаптація залежить і від самої людини. Головне пам’ятати, щоденне спілкування і мотивація команди допомагають пережити цей карантин razom 🙂

Аліна Котенко, директор медійного агентства Havas Media Ukraine

На мій погляд, у рекламному бізнесі неймовірно важливо мати особистий контакт співробітників. Медійний бізнес один з найбільш людино-залежних, тут має значення не тільки що ти говориш (факти), але і як (емоційний аспект). До того ж особистий контакт важливий не тільки між співробітниками, але і з клієнтами агентства.

Особисте спілкування дає можливість зрозуміти настрій людини, його емоційний стан, його готовність/неготовність обговорювати/діяти.

Оскільки багато в нас замкнено на безпосередньому спілкуванні, то психологічна стійкість вкрай необхідна. Тому в період карантину, за можливості, для підтримки контакту в команді зустрічі краще проводити з використанням відеозв’язку (як мінімум, це простимулює людей бути повністю залученими в процес). Але, безумовно, будь-який відеоколл не зможе замінити особисте спілкування та атмосферу живої зустрічі.

З технічного боку складнощів в організації віддаленої роботи медіаагенції немає. Адже зараз майже всі сервіси або вже онлайн, або їх можна попередньо встановити на комп’ютери та користуватися з дому, не відчуваючи особливих незручностей. Ми вже давно користуємося усіма можливостями віддаленого доступу і цілком пристосовані до дистанційної роботи. Безумовно, коли вдома перебувають кілька людей і коли весь офіс, – це різні речі.

Ваня Голуб, креативний директор FCB Kyiv

Мені завжди здавалося, що креатив на дистанційці у масштабі агенції — знущання. Адже це вбиває те, за що ми любимо цю професію — можливість штормингу фейс-ту-фейс. Фріланс — інша справа, адже ти один несеш повну відповідальність за фінальний продукт.

На мій превеликий подив сталося так, що ми стали куди продуктивніше на віддаленій роботі. Я почав замислюватися над причиною такої активності та прийшов до думки, що відеоколл має на команду незрозумілий вплив. Ти ставишся до нього відповідальніше, тому що якщо тобі нема чого сказати на зідзвоні, то навіщо ти в ньому береш участь?

Через це кожен учасник перед штормінгом почав готувати ідеї, а коли ти намагаєшся їх підготувати сам, а не знаєш, що від тебе залежить тільки якась частина — ти робиш більше.

Відповідно, зараз ми стали продуктивніші, організованіші, у нас краще налагоджений формат створення чогось разом.

Мені це подобається. Сподіваюся, що після карантину лікарняний в нашій агенції перестане повністю вимикати співробітника з роботи. Ми зможемо ефективніше взаємодіяти дистанційно, тому що досвід показав, що можна бути дуже продуктивним навіть перебуваючи вдома.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також