Нові правила безпечної роботи в офісі: поради працівникам, роботодавцям та відвідувачам

Карантин в Україні ще не закінчився, проте деякі послаблення вже діють – працівники повертаються в офіси та вчаться заново працювати в нових умовах. Міністерство охорони здоров’я України розробило правила безпеки для офісних працівників, а також громадян, які їх відвідують в період карантину. Пропонуємо ознайомитися детальніше з Рекомендаціями (затвердженими Постановою № 16 від 9 травня 2020 року), а також дослухатися до них, адже важливо пам’ятати: наразі ми відповідаємо за своє здоров’я та здоров’я навколишніх.

Що повинен зробити власник?

  • Інформувати клієнтів/партнерів про встановлення карантинних обмежень та нові умови обслуговування організації (телефонні записи, на офіційних сайтах, у соцмережах).
  • Забезпечення офісу рідким милом, антисептиками, паперовими одноразовими рушниками (багаторазові рушники використовувати заборонено).
  • Організувати на вході в офіс місце, де можна обробити руки антисептиком з вмістом спирту понад 60% – ізопропілові спирти, 70% – етилові). Варто повісити наклейку чи банер з інформацією про те, що потрібно дезінфікувати руки.
  • Подбати про те, щоб перед входом в офіс було нанесено маркування (дистанція – півтора метра) – це допоможе уникнути скупчення громадян, а також дотримуватися умов перебування в черзі.
  • Якщо в офісі надаються послуги громадянам, то між місцями надання послуг повинна бути дистанція 1,5 метра. Рекламні брошури, журнали тощо варто прибрати, щоб зменшити ризик поширення недуги.
  • Має проводитися вологе прибирання в офісі (використовувати потрібно миючі та дезінфекційні (після закінченню зміни) засоби), провітрювати потрібно щодві години та після закінчення робочого дня.
  • Для засобів індивідуального захисту (а також для паперових серветок), які вже використані, повинен бути організований збір (централізований). Це мають бути урни, що закриваються та одноразові поліетиленові пакети з утилізацією надалі.
  • На певний період часу відсторонити від виконання робочих обов’язків громадян, які знаходяться в групі ризику (громадяни 60+, особи з хронічними захворюваннями).

Правила офісної безпеки для працівників:

  • Перед тим, як робочий день чи зміна розпочнеться, співробітники повинні пройти температурний скринінг.

Не допускаються до виконання обов’язків працівники, які: 1) мають ознаки респіраторних захворювань; 2) працівники з підвищеною температурою тіла (понад 37,2ºC).

Якщо температура вимірювалася контактно, обов’язково потрібно продезінфікувати термометр після кожного використання (відповідно до інструкції деззасобу).

  • Використання масок (респіраторів) в приміщенні на роботі є обов’язковим (можна використовувати маски, пошиті самостійно).
  • Працівники протягом робочого дня мають періодично (щотри години) мити руки (використовувати потрібно рідке мило).
  • Співробітникам не потрібно забувати про регулярне оброблення рук антисептиками (щотри години).
  • Щоб не заразитися, краще не контактувати з особами, в яких присутні ознаки респіраторних захворювань.
  • Самоізолюватися, якщо помітили симптоми респіраторного захворювання.

Щодо гостей та відвідувачі офісів:

  • Прийти в офіс гості та відвідувачі можуть лише за умови, якщо попередньо повідомили про свій візит (записалися), а також потрібно дотримуватися часового інтервалу (з метою виключення контактів з іншими відвідувачами).
  • Якщо потрібно почекати, варто це робити ззовні, не заходячи у приміщення та дотримуватися дистанції 1,5 метра (має бути розмітка).
  • У залі обслуговування одночасно може знаходитися один відвідувач на 10 м² (не більше).
  • Гості та відвідувачі приміщень офісів також повинні в обов’язковому порядку носити маски (респіратори) (зокрема, пошиті самостійно).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також