У воєнних реаліях український ринок праці зазнав змін та поступово активізується у новому вигляді. Однією з найпопулярніших сфер серед пошукачів цього тижня — «Адміністративний персонал». Саме тому ми підібрали для вас цікаві вакансії за цим напрямком.

Оператор call-центру у Львові

Компанія «Vodafone Україна» відкриває вакансію оператора у львівський контакт-центр.

Для отримання посади вам знадобиться вільне володіння українською та російською мовами, адже потрібно консультувати клієнтів щодо продуктів та послуг компанії у телефонних розмовах.

Компанія пропонує:

  •         зручний графік;
  •         офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
  •         гідний рівень оплати, прозору систему винагород, а також додаткові фінансові бонуси;
  •         можливість обрати повну або часткову зайнятість;
  •         медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок.

Відгукнутися

Менеджер служби клієнтської підтримки зі знанням німецької та англійської мови у Львові

Австрійська аутсорсингова компанія MSV Multicall запрошує на роботу менеджера служби клієнтської підтримки.

Побажання до кандидатів:

  •         володіння німецькою та англійською мовами (усно та письмово) на рівні B2-C1;
  •         вміння та бажання спілкуватися з клієнтами телефоном;
  •         впевненість у користуванні ПК.

Компанія гарантує:

  •         заробітну плату – 15 000-17 500 грн;
  •         оплачуване навчання;
  •         повну зайнятість (9.00-17.00, 11.00-19.00, пн-пт);
  •         віддалену роботу;
  •         медичне страхування;
  •         офіційне працевлаштування;
  •         постійну практику німецької та англійської мов.

Відгукнутися

Спеціаліст з обслуговування клієнтів мобільного зв’язку в Рівному

Компанія eCall шукає спеціаліста з обслуговування клієнтів мобільного зв’язку.

Від кандидатів вимагається:

  • гарна дикція;
  • відсутність дефектів мови;
  • знання ПК на рівні впевненого користувача.

Роботодавець гарантує:

  •         зручний графік роботи (ранкові, денні, вечірні, нічні зміни);
  •         ставку – 7 000 грн (44 грн/год) + %;
  •         комфортне та затишне робоче місце;
  •         оплачуване навчання (тренінги розвитку).

Відгукнутися

Офіс-менеджер зі знанням німецької мови в Одесі

Компанія «СТЕКС Україна» шукає офіс-менеджера зі знанням німецької мови.

Серед вимог до кандидатів:

  •         освіта в комерційному секторі;
  •         досвід роботи бажаний, але не обов’язковий;
  •         організаторські здібності;
  •         навички ведення переговорів.

Роботодавець анонсує:

  •         високу заробітну плату та привабливу систему преміювання;
  •         стабільну роботу та офіційне оформлення;
  •         медичне страхування категорії А;
  •         сучасне та комфортне робоче місце в центрі міста;
  •         студентам з інших міст компанія допомагає з розміщенням.

Відгукнутися

 Адміністратор рецепції в Трускавці

Мережа готелів Reikartz Hotel Group шукає адміністратора рецепції у готель в Трускавці.

Вимоги до претендентів:

  •         вища або незакінчена вища освіта;
  •         гарні навички роботи з ПК;
  •         володіння англійською мовою на рівні від Intermediate та грамотне мовлення.

Гарантують:

  •         стабільну заробітну плату;
  •         знижки на проживання в готелях та харчування у ресторанах мережі;
  •         зручний позмінний графік – 2/2 день/ніч, 2 вихідні;
  •         офіційне оформлення та соціальний пакет;
  •         щоденну практику англійської мови з іноземними гостями.

Відгукнутися

Офіс-менеджер у Хмельницький

Компанія, яка займається роздрібною торгівлею деталями та приладдям для автотранспортних засобів, шукає офіс-менеджера у Хмельницькому.

Очікування від кандидатів:

  •         досвід роботи з людьми та організаторські здібності;
  •         знання ПК;
  •         грамотна мова.

Пропонують:

  •         зручний графік роботи;
  •         стабільну оплату праці.

Відгукнутися

 Менеджер з роботи з клієнтами у Запоріжжі

Компанія, яка спеціалізується на гуртово-роздрібній торгівлі харчовими продуктами, шукає офіс-менеджера у Запоріжжі.

До обов’язків майбутніх працівників входитиме:

  •         прийом вхідних дзвінків;
  •         робота із клієнтською базою;
  •         консультування клієнтів, прийом та обробка замовлень;
  •         прорахунок вартості замовлень;
  •         ведення поточної офісної документації.

Гарантують:

  •         комфортні умови праці у центрі міста;
  •         робочий графік: пн-пт; сб, нд – вихідні (можливий гнучкий графік).

Відгукнутися

Асистент керівника у Києві

«Київський вітамінний завод» запрошує у свою команду асистента керівника.

Основні вимоги:

  •         досвід роботи на аналогічній посаді понад 2 роки;
  •         знання англійської (не нижче Upper-Intermediate);
  •         досвід travel-підтримки;
  •         здатність працювати з великим потоком інформації та в режимі багатозадачності.

Підприємство пропонує:

  •         офіційне працевлаштування та гідний рівень заробітної плати;
  •         повний соціальний пакет;
  •         медичне страхування;
  •         графік роботи: пн-пт, з 9.00 до 17.30.

Відгукнутися

Адміністратор клініки у Києві

Медичному центру сучасної хірургії «Леомед» потрібен адміністратор.

Вимоги до майбутніх працівників:

  •         досвід роботи в медичному центрі на посаді адміністратора (обов’язково);
  •         медична освіта (бажано);
  •         навички роботи з ПК та оргтехнікою на рівні користувача, володіння обліковими програмами та навичками ведення чатів.

Анонсують:

  •         офіційне працевлаштування;
  •         високий рівень заробітної плати, регулярну виплату двічі на місяць;
  •         змінний графік роботи (18-20 змін, будні – з 8.00 до 20.00; сб – з 9.00 до 18.00, нд – з 9.00 до 17.00).

Відгукнутися

Переглянути інші вакансії для адміністративного персоналу

На robota.ua ви щодня знайдете актуальні вакансії для різних фахівців. Обирайте для себе кращий варіант серед багатьох пропозицій!