Гроші дають величезні можливості, бо відкривають двері до всіх земних насолод. Але не поспішайте їх витрачати на матеріальні втіхи, адже саморозвиток і вклад у себе – найбільша розкіш.

Якщо ви – копірайтер/копірайтерка або просто любите писати, пропонуємо ознайомитись із книгами, які точно стануть вам у пригоді та заодно допоможуть витратити тисячу від держави.

«Текст-пекс-шмекс. Магія переконливих текстів», Вільям Зінсcер

Цікавий та структурований текст – це не магія, а лише чітке розуміння принципів написання. Такі способи ви можете знайти у книзі Вільяма Зінсcера.

За допомогою прикладів із життя, автор дає практичні поради щодо того, як писати текст у різних форматах на будь-яку тему (пост у фейсбуці, статтю в журнал тощо), як боротись з помилками, створити власний стиль і загалом – з чого почати писати тексти.

«Сторітелінг для очей, вух і серця», Марк Лівін

Сторітелінг – це мистецтво розповідати історії. Без нього текст буде сухим і нецікавим.

У книзі автор сміливо ділиться власними секретами написання вдалої історії із конкретними прикладами, а також розповідає про лайфхаки інших відомих письменників, блогерів, журналістів. Марк Лівін пояснює, як навчитися глибше розуміти текст, розказувати й відчувати історії та загалом краще писати.

«Нейрокопірайтинг», Денис Каплунов

Автор цієї книги – авторитетний копірайтер, котрий зробив великий внесок у розвиток рекламних текстів.

У книзі використано багато прийомів (понад 100) за допомогою яких ви можете збагатити текст і вплинути на свідомість читачів. Це різноманітні чек-листи, поради й приклади, моделі прийняття рішень, формули впливу.

 

«Автор, ножиці, папір. Як швидко писати тексти, що вражають. 14 уроків», Микола Кононов

Ця книга допоможе вам знаходити нові ідеї для заголовків, розбудить потенціал оповідача та посприяє створенню яскравого й захопливого тексту. Микола Кононов розповідає, як треба працювати з різними видами текстів: прийоми, методи, пастки та способи ухилення від них. Оригінальними та корисними є поради автора, в яких він описує, як подолати прокрастинацію, страх перед чистим аркушем і дає рекомендації, як віднайти свій авторський стиль.

«Як писали класики», Ростислав Семків

Кожен письменник має свій оригінальний стиль, який відрізняє його текст від інших. Класики ХХ століття – не виняток. Якщо вам цікава історія літератури, секрети письма Агати Крісті, Джорджа Орвелла, Рея Бредбері, Умберто Еко та інших, радимо прочитати дану книгу.

У легкій формі з нотками іронії автор розповідає про таємниці відомих класиків та робить їх ближчими до нас.

«Копірайтинг. Як не з’їсти собаку. Створюємо тексти, які продають», Дмитро Кот

Писати можуть усі охочі. Але одна справа, коли ви пишете у шухляду, інша – коли пишете рекламні або будь-які інші тексти.

Книга Дмитра Кота присвячена текстам, які продають. Автор розповідає про секрети написання рекламного контенту й до кожної глави пропонує практичні завдання, які допомагають закріпити матеріал. Наприклад, написати текст про клієнта, його відчуття, створити варіанти рекламних закликів тощо.

«Як писати і не лажати», Крістофер Едж

Книга популярного письменника із Великобританії ідеально підійде початківцям або тим, хто хоче покращити манеру письма.

Автор розповідає про те, як врешті приступити до роботи та створити шедевр, з чого краще розпочати текст і як будувати сюжет. Також наявні поради й приклади інших знаменитих письменників (Ніла Ґеймана, Джоан Роулінг), комічні ілюстрації та оригінальні питання.

«Пиши, скорочуй. Як створити дієвий текст», Максим Ільяхов, Людмила Саричева

Не завжди великий текст є вдалим. Епітети, власні оцінки, фрази, які не мають відношення до змісту, але подобаються вам, не справлять хорошого враження на аудиторію.

Ця книга допоможе писати по суті. Конкретні приклади, поради, які стосуються публіцистичних, інформаційних, рекламних текстів, сприяють створенню змістовного і дієвого контенту.

 

Навчитись писати не складно, головне – мати бажання, яке допоможуть розвинути та спрямувати в правильне русло книги, які ми описали вище. Витратьте гроші з користю, придбавши книжку, адже це – неоціненний вклад у себе.