Загрузка Мероприятия

« Вернуться в календарь

Майстер-клас «Спілкування з клієнтом: лайфхаки від маркетинг-директора»

Февраль 20, 19:00 - 22:00, 250 грн

Share on FacebookTweet about this on Twitter
Майстер-клас «Спілкування з клієнтом: лайфхаки від маркетинг-директора»

Хочете навчитися налагоджувати контакт з іншими людьми так, щоб вони стали вашими клієнтами? Хочете, щоб клієнт знову і знову повертався до вас, а ціна не була вирішальним фактором?

Світ розвивається і еволюціонує, якість і кількість пропонованих товарів і послуг поліпшується і зростає, а конкуренція — збільшується. Саме з цієї причини маркетинг з продукторієнтованого став клієнтоорієнтованим.

Майстер-клас буде корисним для:

— тих, хто хоче з маленького бізнесу зробити корпорацію;

— менеджерів, які хочуть стати CEO;

— менеджерів з розвитку  і маркетологів для власного розвитку;

— для всіх, хто вважає, що весь світ може стати його клієнтом.

Вікторія Єсауленко — директор з маркетингу ЮФ «Астерс», сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, блогер Forbes Women Ukraine, «Новое время», автор книги «Жіночі секрети в PR технологіях», спікер TEDx Women 2016.

Дві години — дуже мало для того, хто не хоче поставити клієнта в фокусі, проте ті, хто розуміє важливість клієнтоорієнтованості, дізнаються:

1. Клієнтоорієнтованість — це модна мантра чи питання виживання?

2. Як вибудувати фокус на клієнта усередині команди і всередині себе?

3. Як іти на контакт, щоб побудувати довготривалі відносини.

4. Які є маркетингові та PR інгредієнти клієнтоорієнтованості.

5. Правила формування лояльності клієнта.

6. Як визначати задоволеність клієнтів.

7. Психотипи клієнтів: як знайти підхід до кожного.

Зареєструватися та придбати квитки можна за посиланням.

Подробности

Дата:
Февраль 20
Время:
19:00 - 22:00
Стоимость:
250 грн
Веб-сайт:
https://www.facebook.com/events/319114525261577/

Место проведения

Chasopys Eduspace ,
ул. Большая Васильковская, 30, 3 этаж
Киев,
+ Карта Google