Загрузка Мероприятия

« Вернуться в календарь

KMBS IDEA DAYS Лекція «Як власник впливає на сервіс компанії»

Сентябрь 10, 19:00 - 20:30, 450 грн

Share on FacebookTweet about this on Twitter
KMBS IDEA DAYS Лекція «Як власник впливає на сервіс компанії»

Сервісна культура – один з основних елементів системи сервісу в компанії. Побудова такої культури займає багато часу і є непростим завданням. З іншого боку, якщо сервісна ДНК приживається всередині компанії, то налаштування процесів, відбір та адаптація людей і побудова довготривалих стосунків з клієнтами стають приємним і цікавим завданням, до якого долучаються всі працівники компанії.

На події буде розбиратися:
  • Як власнику передати своє бачення сервісу компанії?
  • Хто відповідає за сервіс в компанії?
  • Чому неможливо примусити співробітників усміхатися?
  • Як системно створити правдиво сервісну компанію?
Спікер:
Анастасія Владичинська — єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark). В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок — комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових. Анастасіє має диплом MBA in Customer Experience, та є сертифікованим експертом з клієнтського досвіду (Customer Experience Executive Academy, OH, USA).

Подробности

Дата:
Сентябрь 10
Время:
19:00 - 20:30
Стоимость:
450 грн
Веб-сайт:
https://kmbs.ua/event/yak-vlasnik-vplivaye-na-servis-v-kompaniyi-2

Место проведения

Киево-Могилянская бизнес школа ,
ул. Волошская, 8/5
Киев, Украина
+ Карта Google