
- This event has passed.
KMBS IDEA DAYS Лекція «Як власник впливає на сервіс компанії»
10.09.2018, 19:00 - 20:30, 450 грн
Подія Navigation

Сервісна культура – один з основних елементів системи сервісу в компанії. Побудова такої культури займає багато часу і є непростим завданням. З іншого боку, якщо сервісна ДНК приживається всередині компанії, то налаштування процесів, відбір та адаптація людей і побудова довготривалих стосунків з клієнтами стають приємним і цікавим завданням, до якого долучаються всі працівники компанії.
На події буде розбиратися:
- Як власнику передати своє бачення сервісу компанії?
- Хто відповідає за сервіс в компанії?
- Чому неможливо примусити співробітників усміхатися?
- Як системно створити правдиво сервісну компанію?