
- This event has passed.
Майстер-клас «Ефективне спілкування з клієнтом»
21.03.2019, 19:00 - 21:00, 300 грн
Подія Navigation

Бажаєте налагоджувати контакт з іншими людьми так, щоб вони ставали вашими клієнтами? Хочете, щоб клієнт знову і знову повертався до вас, і ціна не була вирішальним фактором?
Сьогодні якість пропонованих товарів та послуг поліпшується, їхня кількість зростає, а конкуренція — збільшується. Саме з цієї причини маркетинг з продукто-орієнтованого перетворився на клієнтоорієнтований, а до п’яти стратегій конкурентної переваги за М.Портером (першопроходці, перевага за ціною, диференціація, диверсифікація, фокусування) додалася і очолила всіх шоста, сьогодні найголовніша, — стратегія клієнтоорієнтування.
Майстер-клас буде корисним для:
– тих, хто хоче з маленького бізнесу зробити корпорацію;
– менеджерів, які хочуть стати CEO;
– менеджерів з розвитку бізнесу;
– маркетологів для власного розвитку;
– всіх, хто вважає, що весь світ може стати його клієнтом.
На майстер-класі мова піде про:
-
- Клієнтоорієнтовність — модна мантра чи питання виживання.
- Як вибудувати фокус на клієнта всередині команди та в собі.
- Як іти на контакт, щоб побудувати довготривалі відносини.
- Які є маркетингові та PR інгредієнти клієнтоорієнтованості.
- Правила формування лояльності клієнта.
- Як визначати задоволеність клієнтів.
- Психотипи клієнтів: як знайти підхід до кожного.
Спікер:
Вікторія Єсауленко – директор з маркетингу ЮФ “Астерс”, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Woman Ukraine, “Новое время”, MMR. Автор книги “Жіночі секрети в PR технологіях”. Кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року за версією видавництва “Юридична практика”. Спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine. Сертифікований бізнес-тренер.
Придбати квиток необхідно онлайн завчасно.