Loading Події

« Повернутися до календаря

  • This event has passed.

kmbs IDEA days «Науковий вимір маркетингу: нейронаука про клієнта»

05.06.2018, 19:00 - 20:30, 400 грн

Share on FacebookTweet about this on Twitter
Лекція «Neurodecoding: як приймаються рішення та як про це дізнатися»

Що таке нейромаркетинг, чим відрізняється від класичних маркетингових досліджень та які можливості він надає? Як нейромаркетинг пов’язаний з емоціями та як це впдиває на мотивацію, дії, вибір та поведінку клієнтів?

На події буде обговорюватися:

  • нейромаркетингова модель ефективності комунікації
  • модель прийняття рішень в нейронауці та її ключові етапи: attention та perceived value
  • Attention – які види існують.
  • Approach-avoidance model
  • Ключова роль емоцій. Що таке емоція.
  • Як впливають на мотивацію, дії, вибір, поведінку.

Спікер:

Катерина Ільченко – директор Havas Ukraine, 18 років в комунікаційному бізнесі.  З 2017 року займається нейромаркетінгом, застосовуючи на практиці методи дослідження, які прийшли з нейронаук. Серед клієнтів Катерини: Mondelez, Jacobs Douwe Egberts, Peugeot, Renault, AbInBev, TEVA, Rozetka, Nutricia, Raiffaisen Bank Aval, Alfa Bank, Immochan, IDS etc.

Деталі

Дата:
05.06.2018
Час:
19:00 - 20:30
Ціна:
400 грн
Сайт:
https://is.gd/fixL0d

Місце проведення

Киево-Могилянская бизнес школа ,
ул. Волошская, 8/5
Киев, Украина
+ Google Map

Організатор

Киево-Могилянская бизнес школа