Innocode, або як побудувати Норвегію у Львові

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Хто такі іннокодівці, що вони цінують і чим відрізняються від інших софтових компаній у Львові — про це ми дізнаємось з розмови із СТО компанії  Валерієм Шипуновим:

Як компанія з`явилась та розвивалась на Україні?

Компанія Innocode AS (дотепер — City Media Digital AS) — це 26 людей у Львові та 12 у Норвегії (включно з групою Innoco).

Власне, зміна назви, як і початок співпраці із Innoco, стали для нас новим етапом розвитку — ми надаємо разом ще ширшу допомогу компаніям, які хочуть змінити свій бізнес: бізнес-планування, визначення стратегії, консультування, робота над продуктом, розробка.

Норвегія є основним ринком для нашої компанії. Якщо розглянути сегменти бізнесу, в яких ми працюємо, то можна визначити два основних — медіа-компанії (телеканали, газети, холдинги) та стартапи. Окрім того, ми також працюємо над власними продуктами.

Перший офіс в Україні був відкритий у Львові у квітні 2010-го року, одночасно з офісом в Норвегії. Від моменту відкриття першого офісу ми визначили свою технологічну спеціалізацію (Ruby, iOS, Android, JS) та спосіб роботи над проектами.

Чому ви вважаєте, що працювати в компанії цікаво та перспективно?

Ми не вважаємо, що у нашій компанії буде цікаво працювати всім, бо наша мета — осмисленість роботи. І ми намагаємось постійно цього досягнути за допомогою нашого способу роботи, прозорості, а також відносин між людьми. Ми впевнені, що значна частина успіху того чи іншого проекту залежить від співпраці між різними людьми. Тому на початку кожного проекту ми або запрошуємо замовників до нас в офіс, або їдемо самі в Норвегію, для того, щоб познайомитись і провести базовий workshop.

Відповідно, замовник завжди досить сильно інтегрований в робочий процес. Кожен учасник команди спілкується з замовником напряму. Ми приділяємо багато уваги вибору правильних для нас замовників.

Які особливості компанії як роботодавця, що відрізняє її від колег-конкурентів? Які в компанії корпоративні цінності, як вони розвиваються, на що звертається увага?

Відрізняють нас від конкурентів наші цінності та культура. Як у щоденній роботі в офісі, так і у роботі з замовниками — найбільше ми поділяємо прозорість, постійну комунікацію та довіру. У нас відсутні окремі кімнати для менеджменту. Ініціатива має більше значення, ніж посада чи роль. Ми прискіпливо вибираємо проекти, над котрими будемо працювати. Так як ми справді зацікавлені як у проектах, над котрими працюємо, так і в їх успіху цих проектів — ми досить часто купуємо їх частку.

Хто для роботодавця ідеальний співробітник та чому?

Ідеальний співробітник — це людина, яка розділяє наші прагнення та мрії. Також, ця людина мала б любити спілкуватись і любити людей загалом. Велика частина нашої роботи — це спілкування та співпраця між людьми, тому для нас так це важливо. Ми любимо людей, які завжди ставлять питання “чому, для чого?”.

Чим вимірюється професіоналізм в компанії, як нагороджується?

З кожним працівником встановлюються персональні цілі на період 3-6 місяців, відносно котрих визначається професійний рівень. Окрім того, відзначаються додаткові ролі та обов’язки. Це має вплив на рівень компенсації.

Як взагалі компанія мотивує персонал? Які є складнощі, досягнення?

Основна мотивація — це відчуття реальності і потрібності наших зусиль та нашої роботи. Ми знаємо людей, які керують продуктами, які ми робимо, ми знаємо основних користувачів і знаємо, як наші продукти їм допомагають. Тому мотивація для нас — це зменшення відстані між командою розробки і кінцевим користувачем. А ще маємо різні приємні дрібнички — у нас є система Kudos для того, щоб таємно подякувати комусь, хто зробив щось добре.

В компанії панує високий рівень довіри і відповідальності загалом — ми вміємо працювати з поїздів, літаків, Карпат і морського узбережжя, бо знаємо, що наша робота потрібна, і хтось на нас дуже розраховує.

Чи є в компанії «ветерани», яке до них відношення?

Ми не така стара компанія, тому вважати ветеранами тих, хто пропрацював 4.5 роки порівняно з тими, хто пропрацював 2 роки, ми не можемо. Спеціального відношення до ветеранів нема, окрім, можливо, організаційних моментів (для того, щоб скористатись певними програмами, наприклад, купівля техніки за 50% вартості, треба пропрацювати півроку). Або те, що ветерани мають кращі умови щодо вартості акцій, якщо вони хочуть придбати акції компанії.

Чого компанія прагне в майбутньому, які перспективи має?

Ми працюємо над запуском ще кількох своїх продуктів у партнерстві з Норвезькими медіа-компаніями. Також прагнемо визначити ідеальний робочий процес (ми багато пробуємо різних підходів, і щоразу виходить краще). У планах є створення окремого R&D відділу по artificial intelligence / machine learning / natural language processing.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Лучшие статьи за неделю – у вас в почте

Читайте также