Instagram для бізнесу: 5 трендів 2022 року

Сьогодні всесвітньо відома мережа Instagram, яку раніше використовували виключно для розваг, перетворилась на масштабну платформу для заробітку. Особисті, комерційні й бізнес-акаунти тепер можна легко просувати в ній. Але без докладених зусиль успіху вам не досягти. Натомість постійна робота над сторінкою: дизайн, реклама, PR, наповнення контентом, приведе до омріяного заробітку.

Щоб у бурхливому потоці Instagram ваш акаунт не втратив популярність, а ви – свій дохід, радимо не відставати від трендів та взяти до уваги п’ять найбільш актуальних.

Короткі відео (Reels)

Щоб не втратити свою аудиторію розробники Instagram створили Reels – короткі відео (від 15 до 60 секунд) під музику. Також у Reels є можливість редагувати: вибір фільтрів, наліпок, підписів, створення інтерактивних фонів тощо. Слідом за акторами, телеведучими, блогерами, короткі відео стали знімати школярі, студенти та бізнесмени. Однак сьогодні можна скористатись не усіма можливостями Reels, оскільки є обмеження у функціоналі.

Цікаво. Вже зараз можна побачити, як Fashionista, український бренд одягу, та Bishoff, бренд української косметики, у форматі Reels показують свій товар і на прикладі смішних відео рекламують компанію.

Більше stories

Останні декілька років акцент в Instagram змістився на stories. В них користувачі публікують фото, відео, пишуть цікаві та корисні тексти. Звісно, про пости та їх дизайн забувати не варто. Але щоб стати поміченим і цікавим серед мільйонів інших, необхідно потрудитися над stories. Для цього рекомендуємо придумати контент-план на рівні з повноцінною SMM-стратегією. До нього включіть: розмовні stories (так ви можете викликати більше довіри), опитування, голосування, питання (ці інструменти допоможуть краще зрозуміти інтереси та особливості аудиторії), відгуки клієнтів (якщо надаєте послуги). Також важливою умовою є узгодження дати, часу публікацій і створення visual.

Примітка: не забувайте використовувати нові можливості в Instagram: підтримка малого бізнесу, кнопки-посилання, донейти.

Інфлюенс-маркетинг

Реклама та PR– речі, без яких ваш бізнес буде недостатньо розвиненим і впізнаваним. Ще донедавна власники бізнесів використовували стандартну схему: замовляли рекламу у блогерів і відомих людей з багатомільйонною аудиторією. Але у 2022 році напрям змінився. Трендом є реклама у мікроінфлюенсерів (блогерів з аудиторією від 1 до 20 000 людей), адже на думку більшості, вона може принести більший дохід і потенціал бізнесу.

Така тенденція з’явилася через недовіру до блогерів-багатомільйонників. Адже зараз з’явилося дуже багато шахраїв, котрі не лише завищують ціни на співпрацю, а й обманюють людей. У результаті – неокуплена реклама і величезні витрати. Натомість блогери з малою кількістю підписників мають високий рівень довіри та набагато нижчу ціну на послуги.

Цікаво. Наприклад, компанія Henkel Beauty Care, яка здійснює активну діяльність у сегменті споживчих товарів і професійних засобів, Sportbank (мобільний банк), Molokoferma (бренд натуральних продуктів) активно співпрацюють із мікроінфлюенсерами.

Персоніфікація

У час, коли простір Instagram переповнений різноманітними акаунтами, дуже важливо не загубитися та виділитися серед них. Якщо ви є власником, наприклад, інтернет-магазин одягу, не забувайте періодично публікувати пости про себе. Наприклад, короткий факт з біографії, ваші фото та відео тощо, але точно не епізодичні вставки, які публікуватимете тоді, коли буде настрій і час. Це передусім стратегія ведення сторінки, обдумане розміщення контенту. Також позиціонувати сторінку виключно як магазин не варто, радимо почати з того, що ви – експерт, дизайнер, засновник інтернет-магазину тощо.

Разом із персоніфікацією, трендом є правильний підхід до комунікації. Тепер бренди перед тим як відповісти у Direct користувачеві, ознайомлюються з його профілем, стилем життя і тільки тоді відписують.

Примітка. Також персоніфікацію можна використовувати у цільовій рекламі (таргет для іменинників, людей, які повернулись з-за кордону тощо) та співпрацюючи з блогерами (ознайомлення зі сторінкою, відсилання до контенту).

Соціальна позиція

Серед багатьох людей існує стереотип, що Instagramце місце для розваг, хайпу та легких грошей. А блогери і всі ті, хто займається просуванням бренду, нічим важливим не займаються в мережі. Звісно, не всі чесні, з’явилося багато шахраїв, але щирих людей також багато, тому потрібно уважніше ставитись до кожного.

Щоб завоювати довіру підписників, інфлюенсери та бренди активно займаються соціальними проєктами, піднімають екологічні, сімейні, соціально-економічні та інші питання.

Цікаво. Ресторан Mimosa Brooklyn Pizza запустив проєкт сортування сміття у закладі, а компанія Microsoft у 2020 році віддала на благодійність близько $221 млн.

Instagram відкриває багато можливостей для бізнесу. Тренди 2022 року, які ми описали вище, точно допоможуть вам побудувати правильну маркетингову стратегію та залишитися конкурентоспроможним і впізнаваним серед інших брендів.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також