Интервью с работодателем: компания «Meest Group»

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Група компаній «Meest Group» давно відома на українському ринку логістичних послуг та кур’єрської доставки. Багато іноземних компаній мають плідні довготривалі партнерські стосунки з компанією «Міст Експрес». Виходячи з реалій нашого часу, в логістиці настали часи, які потребують постійного розвитку у зв’язку з новими викликами, адже кількість замовлень скорочується, паливо дорожчає, конкуренція зростає – по це все ми вирішили запитати у HR-директора корпорації Галини Цвіркун.

Интервью с работодателем: компания «Meest Group»

– Пані Галино, скажіть, будь ласка, хто є ключовим працівником у компанії?

– В нашій компанії кожен працівник є ключовим для виконання завдань, які перед ним ставить компанія, але оскільки основним профілем нашої діяльності є послуга адресної доставки, то можу відзначити, що «головним» працівником в роботі з нашими клієнтами є посада кур’єра.

– Скажіть, будь ласка, яким має бути працівник, аби відповідати корпоративному профілю МЕ?

– Нашим працівником має бути людина, яка поділяє і дотримується наших корпоративних цінностей, відповідально ставиться до професійних вимог та вимог сьогодення. Ми маємо бачити, що працівник зацікавлений в сумлінному виконанні покладених на нього обов’язків.

Що компанія пропонує найкращим кандидатам, чим може зацікавити?

– Безумовно, кожен працівник, який починає з нами співпрацю, отримає гідні умови роботи. Що я маю на увазі під цим висловом: «Це корпоративна культура в роботі, якої дотримуються всі працівники нашої компанії; комфортні умови праці для якісного виконання обов’язків; навчання в корпоративному університеті; робота в команді професіоналів, які завжди допоможуть; заохочення від керівництва Компанії за видатні досягнення в роботі й, звичайно, конкурентний рівень оплати праці».

– Чи є в компанії люди, які працюють тривалий час?

– Дійсно, є такі працівники які працюють в нас з першого дня заснування Компанії, які добре пам’ятають першу відправлену машину, першу посилку, яку доставили нашим клієнтам — ми з гордістю можемо назвати таких людей «Легендами». Весь досвід, який вони накопичили, вони передають новим працівникам. Для багатьох наших працівників колектив став другою родиною. В нас багато історій успіху – коли ми приймаємо на роботу перспективного молодого фахівця, а через рік-два він очолює новий напрям або стає керівником. Тому в нас є люди, які працюють роками та додають вартостіі компанії, і є нові люди, які приходять в компанію та дають їй нові поштовхи для впевненого руху вперед.

Интервью с работодателем: компания «Meest Group»

– Як плани розвитку бізнесу впливають на працівників, яке майбутнє у кур’єрів?

– Компанія ніколи не стоїть на одному місці, ми маємо стратегію подальшого розвитку, постійно змінюємось, вдосконалюємо технологічні процеси. Звичайно, всі зміни, які направлені на розвиток бізнесу, сприймаються працівниками, як новий поштовх для розвитку й вдосконалення. Для багатьох з наших працівників впровадження нових процесів – це відмінна нагода для кар’єрного росту.

Що стосується кур’єрів, зараз ми впровадили програми навчання кур’єрів, які дозволяють підняти рівень обслуговування клієнтів на новий щабель якості. Постійно вводимо нові проекти, де вагома роль в успішній реалізації закріплена за кур’єром . Фактично в нас кур’єр займає посаду «менеджера з адресного обслуговування клієнтів».

– А що впливає на можливості росту?

– Розвиток може бути швидшим, якщо співробітник проявляє ініціативу в роботі, подає раціональні пропозиції, покращує рівень знань, володіє іноземною мовою. В компанії багато міжнародних проектів, успішна участь в яких позитивно впливає на кар’єрний ріст. Наприклад, можна стати менеджером проекту типу Lamoda, Next тощо. Крім того, компанія впроваджує кращий світовий досвід в стандартах логістики, що дає нам можливість долучитися до кращих світових практик. Ми маємо дружні відносини з нашими багаточисленними закордонними партнерами та регулярно обмінюємося досвідом для підвищення нашої ефективності.

– Як проводиться навчання кур’єрів?

– На сьогодні в нас впроваджена система дистанційного навчання персоналу, звичайно, що велику увагу ми приділяємо навчанню кур’єрів. При стажуванні кур’єр проходить базовий курс навчання для якісного виконання роботи. В подальшому при впровадженні змін в існуючих або при запровадженні нових продуктів ми проводимо курс навчання для всіх працівників.

Весь навчальний матеріал підготовлений за безпосередньої участі працівників, які надавали ґрунтовний зворотній зв’язок по кожній з тематик.

– Скажіть, будь ласка, в чому полягає найчастіша причина звільнення?

– Дійсно, трапляються ситуації, коли працівник прийняв рішення звільнитись. Причин може бути багато, і в кожного з них вона індивідуальна. Для когось це зміна сфери діяльності, робота в новому напрямку, сімейні обставини, виїзд за кордон та ін. Ми завжди проводимо заходи для утримання працівника, який показує високі результати в нашій компанії. Відповідно, з кожним працівником проводиться особиста розмова для виявлення істинних причин, які вплинули на рішення змінити місце праці. Скажу відверто, в багатьох випадках ми знаходимо рішення, щоб працівник продовжив з нами подальшу співпрацю.

Интервью с работодателем: компания «Meest Group»

– А для початківців є місце в МЕ? Як можна почати кар’єру в компанії?

– Так звичайно, в нас можуть знайти роботу як працівники без досвіду роботи, так і досвідчені фахівці. Щодо початку кар’єри в прямому розумінні – ми активно співпрацюємо з ВУЗами, в напрямку стажування молодих фахівців, проводимо заходи по профорієнтації у навчальних закладах, на постійній основі співпрацюємо з «центрами зайнятості», проводимо активності в соцмережах. Є пропозиції для старту кар’єри такі як: кур’єр, оператор довідкового центру, складський персонал.

Зараз ми розширюємо регіональну мережу – робимо багато активностей та мегарекрутменту практично у всіх містах. Тому сьогодні роботу в нашій компанії можна знайти майже у всіх куточках нашої країни.

– Компанія велика. Як справи с бюрократією?

– Є дотримання норм чинного законодавства (формалізація стосунків), але бюрократії в її класичному вигляді немає. В компанії ми звикли працювати заради досягнення результату, а не заради створення процесів, які не будуть приносити результат, а тільки створювати бюрократичні перепони. Головна наша мета — створення процесів заради результату, а не заради процесу. В компанії є рада директорів, яка систематизує всі процеси та оновлює їх – присутня командна відповідальність за прийняті рішення.

– Що чекає на корпорацію «Meest Group» у майбутньому?

– В наш час постійних змін, ми завжди готові запропонувати ринку нові напрямки розвитку. Вважаю, що головним драйвером для поштово-логістичних послуг на сьогодні є розвиток електронної комерції та дистанційної торгівлі. Тому вже зараз ми готові запропонувати ринку нові інструменти для реалізації стратегій розвитку в перспективних напрямках. Сьогодні в багатьох проектах ми – обличчя наших партнерів.
Постійне оновлення, покращення усіх процесів – це те, що чекає на оновлену корпорацію «Meest Group».

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Лучшие статьи за неделю – у вас в почте

Читайте также