Интервью с работодателем: сеть мобильной электроники «ЖЖук»

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Історія успіху: Як з 2 магазинів стати національної мережею мобільної електроніки ЖЖук!
Як вирости з 2 магазинів до 200 лише за 4 роки, чому ЖЖук – фіолетовий та ще багато цікавого ми вирішили запитати в керівника відділу персоналу в компанії ЖЖук Наталії Чорній, яка працює в компанії майже з початку заснування.

– Наталія, розкажіть, будь ласка, як росла та розвивалася мережа ЖЖук? 

– Ідея відкриття магазину гаджетів з логотипом ЖЖук виникла навесні 2011 року в приватній розмові за філіжанкою кави людей-однодумців, які сьогодні очолюють в компанії ключові посади. Так перший магазин гаджетів був відкритий 23 липня 2011 року у м. Львові. Спостерігаючи за результатом роботи одного магазину, менеджмент компанії приймає рішення розвивати мережу в Західній Україні. Успішний старт та бажання бути першим підштовхнули до розвитку мережі. Тепер географія мережі має покриття в 19-ти обласних центрах та більше 130 населених пунктах. Загалом мережа налічує більше двохсот магазинів по всій Україні. В компанії великі плани на майбутнє – бути лідером!

ЖЖук

– Чому ви вважаєте, що робота в компанії цікава та перспективна?

– Для більшості працівників – це перше робоче місце, на якому вони можуть проявити усі свої знання та таланти, паралельно розвиваючи свої професійні здібності. Систематично в компанії проводяться конкурси серед працівників мережі не лише в частині високих показників продаж, але й у пошуку талановитих працівників. У нас працюють люди, які стали обличчям рекламної кампанії. Вони не є професійними моделями з поставленими позами та жестами, однак їхній талант і бажання проявити себе в іншій роботі показують протилежне – неможливого не буває. Інші проявляють себе в досягненнях у спорті, написанні віршів. Ми надаємо можливість працівникам проявити себе сповна. Для творчих та ідейних працівників створений «Банк ідей» (на внутрішньому форумі), який дає можливість працівникам подати свою персональну ідею для впровадження в компанії (новий продукт, нова програма) — усе, що можна реалізувати та продати.

ЖЖук

– Які особливості компанії як роботодавця? Що відрізняє компанію ЖЖук?

– Мережа магазинів ЖЖУК асоціюється з високою якістю торговельного та сервісного обслуговування. Наша мережа створена, щоб піклуватись та забезпечувати всім, що необхідно для мобільного спілкування з близькими, друзями та партнерами по бізнесу. Наші працівники не просто продавці-консультанти, а експерти з продажу, які систематично проходять спеціалізоване навчання, адже наш персонал молодий та амбітний. Компанія тісно працює з усіма членами колективу — від директора до молодшого експерта, ми відкриті у спілкуванні, у нас немає посадових бар’єрів, а ініціатива завжди заохочується. В компанії прийнято проводити «День солідарності», який передбачає роботу директора філії в магазині в ролі експерта, показуючи своїм особистим досвідом працівникам переваги та особливості їхньої роботи. Саме така згуртована та спільна копітка праця була оцінена цьогоріч Союзом національних бізнес-рейтингів рітейлових підприємств України – за значний внесок в розвиток галузі та економіки України в цілому, дотримання високих стандартів соціального захисту працівників та впровадження передових технологій, компанія «ЖЖук» отримала визнання «ЛІДЕР ГАЛУЗІ». За показниками фінансово-господарської діяльності в рейтингу великих та середніх підприємств, ми отримали перше місце в номінації «Поточний коефіцієнт ліквідності», а директора підприємства Олександра Рибака було нагороджено орденом «Гордість країни» .

– А чому ЖЖук – фіолетовий?

–Все просто, – посміхається Наталія. – Фіолетовий – це креативний, молодіжний колір. Так, як більшість працівників в компанії — молоді та перспективні люди, вибір кольору був швидким.

ЖЖук

– Чи є в компанії корпоративні цінності, як вони з`явилися та динаміка їх розвитку?

– Нам подобається приносити користь людям:
Ми – надійний партнер;
Ми створюємо умови для пошуку та впровадження нових ідей;
Ми – команда професіоналів – все це є цінностями Компанії ЖЖук. Висока якість обслуговування клієнтів, систематичне підвищення професійної майстерності працівників, ініціативність та творчий підхід до роботи – в традиціях Компанії.

– Хто для вас ідеальний працівник та чому?

–Для нас ідеальний працівник – це чесний та ініціативний працівник, який постійно розвивається та прагне бути кращим, підтримує у собі хороший настрій та бадьорість духу. Це командний працівник, який вміє працювати для досягнення спільного результату. Наше покликання – дати клієнту можливість відчути себе особливим, тому дії працівників повинні бути спрямовані на створення сприятливого враження та успішний продаж – тут і зараз. Наявність таких якостей дає можливість сформувати успішний колектив, з яким легко досягнути поставленої мети.

ЖЖук

– Чим відрізняються професіонали в компанії ЖЖук?

– Вмінням швидко та якісно виконувати поставлені завдання, гнучкістю у нестандартних ситуаціях та далекоглядністю. Для компанії, яка розвивається, – це важливі складові професійного працівника, оскільки ринок комунікацій розвивається та змінюється часто, швидко, як і бажання клієнтів.

– Як компанія розвиває та мотивує персонал? Які є труднощі та досягнення? 

– Мотивація і розвиток – це дуже важливе питання. На даний момент ми реалізували чимало ініціатив. Працівник, який якісно і добре працює, отримує від нас підтримку та заохочення. Нещодавно ми реалізували нову систему мотивації для торгового персоналу, яку між собою назвали «мотивація без обмежень». У нашого працівника немає бар’єру або «планки», через яку його мотивація може бути приблизно однаковою. Чим більше зробив – тим більше отримав. Щомісяця між філіями проводяться конкурси, результати яких підбадьорюють інших бути кращими. У працівників є можливість виступати наставниками для інших молодих фахівців, які прийшли в мережу не лише в межах своєї філії, але й виїжджаючи в інші міста. Таким чином, поїздка у відрядження в Київ, Херсон, Одесу чи інші міста, окрім корисної роботи, приносить багато приємних вражень від побаченого – чим не мотивація? Нещодавно наша компанія відсвяткувала чотириріччя своєї роботи – зустріч проводилась в Карпатах, і працівники з різних куточків України мали можливість не лише обговорити робочі питання віч-на-віч, але й разом повеселитись. Стрімкий розвиток мережі задає тонусу для великої роботи з розвитку персоналу.

ЖЖук

– Чи є «ветерани» в компанії, яка їх роль?

– Завдяки успішно побудованій кар’єрограмі, експерти з продажу мають можливість реалізувати себе наставником, директором філії або ж перейти працювати в офіс. В мережі працюють успішні директори філій, які 4 роки тому прийшли експертами з продажу. Практично у кожному відділі (персоналу, маркетингу, сервісу та постачання) працюють колишні працівники магазину. Завдяки ефективному управлінню кар’єрою, сформований чималий штат ветеранів, відданих нашій спільній справі, цінностям та культурі.

Станом на сьогодні в компанії працюють як експерти-«ветерани», так і працівники офісу, які не лише в часі показали свою відданість улюбленій справі, але й високими результатами роботи. Так, один із працівників мережі цього року отримала відзнаку від Союзу національних бізнес-рейтингів рітейлових підприємств України «Спеціаліст року», іншого працівника нагороджено медаллю «За професійні заслуги». Для молодих працівників – це вагома відзнака та орієнтир руху для інших. Ми пишаємося нашими працівниками та їхніми досягненнями.

– Розкажіть, будь ласка, про стратегію розвитку компанії.

– Наша стратегія – стати роздрібним гравцем, лідируючим на ринку України і не тільки, постачальником комунікаційних технологій та сервісів через свою мережу магазинів, партнерських магазинів та інтернету.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Лучшие статьи за неделю – у вас в почте

Читайте также

  • Андрей

    Так интересно… такие благие цели и высокие намерения расписала Наталья, только вот они совсем не соответствуют истиной картине в этой компании, где та же Наталья является главной сплетницей и скандалисткой.