Інтерв’ю з роботодавцем: компанія «Барком»

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Компанія «Барком» відома не кожному, а ось продукція її торгової марки «Родинна ковбаска» користується попитом в Україні. Ми вирішили дізнатися, як побудований цей бізнес зсередини, тому поспілкувалися з керівником відділу по роботі з персоналом Наталією Стехній. Вона розповіла про історію компанії та важливість родинних стосунків, а також про те, яким має бути ідеальний працівник.

– Як компанія Барком з’явилася і росла в Україні?

– Історія «Баркому» розпочинається з невеликої справи львівської сім’ї. 1998 року вперше почали реалізовувати продукцію власного виробництва. Спочатку локально, а згодом ТМ «Родинна ковбаска» все впевненіше стала позиціонувати себе на ринку Західного регіону.

На сьогодні це вертикально-інтегрована компанія, яка все ж залишається сімейною. Близько 2000 працівників щодня сумлінно працюють над створенням якісного продукту.

– Чому ви вважаєте, що робота в компанії «Барком» приваблива і перспективна?

– Окрім того, що компанія масштабна і стабільна, вона є гнучкою та відкритою до експериментів. Відповідно, не обмежуємо себе в ідеях, а створюємо робочі групи – пропонуємо, обговорюємо і втілюємо! Лише за останній рік близько 70 працівників отримали підвищення в компанії. Це свідчить про можливість реалізовувати себе та про відкритість компанії до розвитку власних працівників.

Для нас важливо бути кращими у свої справі.

– Які особливості компанії Барком? Що її відрізняє як компанію роботодавця?

– Барком цінує ініціативність, тому тут легко створювати робочий простір для втілення нових проектів. Сімейні цінності в дії сприяють розвитку кожного працівника і компанії загалом. Ми уважні до кожного: працівника і гостя. Культура компанії, як в сім’ї толерантна, терпляча до помилок і складних ситуацій. Відносини спираються на цінності. «Барком» довіряє працівникам, дає можливість бути індивідуальністю, бути собою.

– Чи є в компанії корпоративні цінності? Якщо так – як вони з’явилися, динаміка їх розвитку.

– Ціннісними для «Баркому» є почуття гостинності, родинності, відповідальності та впевненості в якості продукту. Кожен відвідувач для нас – це бажаний Гість, який обов’язково потрапить в сімейну атмосферу, де він серед своїх.

Часто організовуємо Дні гостинності, коли менеджмент компанії виходить на магазини, щоб стати ближчими до Гостей. І на рівні з нашими продавцями вони демонструють відкритість та сімейність.

Над цінностями зовсім не замислювалися, адже вони притаманні для кожного з нас і відображають позицію власників компанії. Сімейність та родинність – це те, що не підлягає змінам.

– Хто для вас ідеальний співробітник і чому?

– В першу чергу звертаємо увагу на щирість у всіх її проявах: словах і діях. Обличчя компанії – продавці. Це саме ті працівники, які презентують «Барком» та його цінності. А найважливіше в роботі продавця – це щирий інтерес до людей. Людина, яка любить оточуючих не може бути поганим співробітником. Адже це тісний емоційний зв’язок з Гостем, який поєднує покупця  компанією.

Ці ж якості переносимо на кожного працівника «Баркому».

– В чому визначається професіоналізм у компанії?

– Вміння працювати в команді, гнучкість до змін, ініціативність та проактивність – ось основа  професіоналізму. Маємо експертне підґрунтя у вигляді вітчизняних та іноземних фахівців. Це дає можливість розвивати працівників і підвищувати їхній професійний рівень.

– Як компанія розвиває і мотивує персонал? Які є труднощі і досягнення?

– Регулярно відслідковуємо настрої в компанії. Досліджуємо, що важливо для працівників. Відповідно, розуміємо куди рухатися і на що звертати увагу. Звичайно, наші команди проходять додаткові навчання, що дає можливість розвиватися. Налагоджуємо співпрацю із закордонними партнерами, аналізуємо досвід іноземних компаній та інтегруємо його в себе. 

– Чи є «ветерани» в компанії, яка їх роль?

– Близько 200 працівників перейшли 10-ти річний рубіж в компанії. Це люди, які володіють експертними знаннями і передають свій досвід новим колегам. Представлені наші «ветерани» у всіх бізнес-юнітах.

– Які бачення у компанії в майбутньому? Які нові виклики та перспективи чекають компанію?

– Рухатися вперед, приймати виклики часу – таке наше бачення. Компанія осучаснюється, переживає певне переродження. Йде автоматизація процесів, пробували методологію Адізеса, використовуємо досвід проектного керування. 

Наш горизонт\рубіж – лідерство з якості. Це стосується нашої продукції і має впливати на всю компанію в усіх її проявах. 

Фото надані компанією «Барком».

Ознайомитися з вакансіями компанії «Барком»

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також