Інтерв’ю з роботодавцем: компанія SoftiCo

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Компанія SoftiCo з’явилась в результаті вдалого розділення бізнесу на спеціалізації. Вже протягом 5 років вона є одним із провідних дистриб’юторів ліцензійного програмного забезпечення на території України. Ключовими вендорами компанії є: Microsoft, Acronis, TeamViewer, Adobe, ESET та багато інших. Про людей, які забезпечують успішну роботу SoftiCo та її партнерів, про цінності та цілі компанії – у інтерв’ю для rabota.ua.

Інтерв’ю з роботодавцем: компанія SoftiCo

Які головні цінності у вашій компанії?

– Перш за все, ми – Команда! Наша команда є цінністю нашої компанії і її фундаментом. Кадрова політика «Softico», в першу чергу, спрямована на створення комфортних умов для зростання та розвитку кожного співробітника нашої компанії. Чесність і відкритість лежать в основі ведення нашого бізнесу, це проявляється як у спілкуванні із колегами компанії, так і в спілкуванні з нашими партнерами. Ми приділяємо велику увагу налагодженню партнерства та взаємовигідного співробітництва з клієнтами та колегами по бізнесу. Відносини із замовниками, партнерами ми будуємо на базі інтересів усіх сторін.

Ми несемо величезну відповідальність за кожного нашого працівника. Працівник повинен відчувати себе не пересічним виконавцем, а важливою частиною згуртованої команди і загального процесу компанії. Ми надаємо своїм співробітникам максимальну свободу діяльності та ініціативи. Ми щодня намагаємося вдосконалювати свої вміння та навички, впроваджуючи новітні та ефективні рішення. Будь-який співробітник може оперативно обговорити будь-яке питання чи ідею з нами. Кожен працівник «Softico» – професіонал та експерт у своїй галузі. Завдяки цьому ми працюємо на ринку біля 5-ти років і вже досягли значних успіхів. А планів на майбутнє в нас ще дуже багато…

Інтерв’ю з роботодавцем: компанія SoftiCo

– Яких фахівців ви бажаєте бачити у своїй команді?

– Перш за все, ми шукаємо відповідальних, рішучих та ініціативних працівників, які готові зростати та розвиватися разом з компанією. Я вважаю, що наші співробітники – це основа успіху нашого бізнесу. У своїй команді ми раді були б бачити людей, які працюють на результат, не бояться ризикувати, які готові ділитися власними ідеями. В свою чергу, ми гарантуємо підтримку, комфортні умови праці та конкурентну заробітну плату.

Інтерв’ю з роботодавцем: компанія SoftiCo

– Чи є дрес-код частиною корпоративної культури вашої компанії?

– Дрес-код – невід’ємна частина ділової культури, але я вважаю, що це обмеження свободи. Офісний одяг приховує індивідуальність і не дає права на самовираження. Індивідуальність – необхідна умова успішної роботи особистості. Ми звичайно поважаємо інших, але відрізняємось від них. В цьому плані ми демократичні.

Наш офіс – це не тісні комірчини, а останній тренд – відкритий простір, так званий «open space». Він поділений на гнучкі робочі зони, які сприяють простоті спілкування між співробітниками, забезпечують кращу комунікацію. Це місце не тільки для роботи, але й для відпочинку, спілкування і навчання.

– Ви берете до штату вже готових спеціалістів?

– Ми беремо фахівців різного рівня. І звичайно, у нас є власні курси для навчання. Ми надаємо безкоштовне навчання, мотивуючі курси, конференції, майстер-класи, активно підтримуємо наших співробітників. Ми вкладаємо в навчання наших фахівців багато ресурсів та сил.

Інтерв’ю з роботодавцем: компанія SoftiCo

– Які головні завдання компанії на найближче майбутнє?

– Ми не збираємося зупинятись на досягнутому – постійно розвиваємося та беремо участь у різних профільних конференціях як в Україні, так і за кордоном. Наприклад, в травні наша компанія спільно з Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз, компанією OpenText (США), компанією Prime Consulting & Technologies (Данія) та асоціацією «Ліга Інформаційних Технологій» організували Міжнародну науково-практичну конференцію, на якій були присутні високопосадовці, державні організації (МВС, прокуратури, митниці, служби розвідки) та багато інших слухачів.

Ми безперервно освоюємо нові види діяльності, розширюючи свою присутність на ринку. Розвиваючи бізнес, ми не тільки створюємо нові робочі місця – ми надаємо нашим співробітникам впевненість у завтрашньому дні. Цим самим ми вносимо вклад в успішний розвиток нашої країни. Розвиток будь-якої компанії можливий тільки в умовах стабільності. Наше завдання – надати гарантію стабільності, як нашим партнерам, так і співробітникам компанії. Ми йдемо до своїх цілей оптимально, раціонально використовуючи людські, природні та фінансові ресурси для розвитку корпорації в інтересах клієнтів, співробітників та суспільства в цілому. Наразі, ми плануємо самостійно організовувати конференції та семінари від власного імені. І заохочуємо наших спеціалістів та партнерів в даному напрямку.

Інтерв’ю з роботодавцем: компанія SoftiCo

– Чи заохочуєте ви своїх підлеглих бонусами?

– Якщо команда викладається на повну, то ми, в свою чергу, намагаємося створити особливі робочі умови та стимули в компанії, які спонукають співробітників до якісного виконання своїх обов’язків. Відповідно, це підвищує працездатність та створює позитивний настрій всередині колективу.

– Що ви можете сказати про офіс, яка атмосфера панує в ньому?

– Наш офіс – це не звичайний простір, де ми виконуємо свої обов’язки, це місце – наш другий дім. Тому ми постійно намагаємося створити гармонійне середовище, в якому співробітники могли б проявити свої здібності та почувалися комфортно протягом усього робочого дня. Наш офіс – це не тісні комірчини, а останній тренд – відкритий простір, так званий «open space». Він поділений на гнучкі робочі зони, які сприяють простоті спілкування між співробітниками, забезпечують кращу комунікацію. Це місце не тільки для роботи, але й для відпочинку, спілкування і навчання, так як це підвищує мотивацію співробітників і покращує робочу атмосферу.

В нашому офісі переважають пастельні чисті кольори, тверді матеріали і чіткі форми, щоб співробітники краще зосереджувались. В нас є настільний футбол, в який наші співробітники полюбляють грати, нещодавно з’явилось піаніно та ігрова приставка. В майбутньому ми плануємо створити місця для усамітнення співробітників під час перерв, щоб ті могли почитати книгу, послухати музику. Таким чином, ми створюємо баланс між роботою і особистим життям.

– Чи організовуєте ви заходи корпоративного відпочинку, які спрямовані на згуртування колективу?

Корпоратив – це одна з небагатьох можливостей співробітників поспілкуватися в неформальних умовах. В першу чергу, організація корпоративного відпочинку дає змогу покращити взаємовідносини всередині всього колективу компанії, налагоджує роботу між співробітниками. Не всі ходять на «перекури», тож розваги з колективом після роботи є найкращим способом пізнати колег з іншого боку, не як фахівців, начальників і підлеглих, а як людей. Ми часто ходимо до театрів, закладів різного типу, особливо всі полюбляють виїзди на природу – це ідеальний спосіб провести час якомога далі від гамірного міста. Звичайно, після таких відпочинків колектив зближується, з’являються навіть свої звички і традиції. Саме тому всім без винятку час від часу потрібно розслаблятися, потрібно проводити час незвично, нестандартно та весело та отримувати задоволення від життя.

Якщо вам близький наш підхід до бізнесу та наші цінності, ми будемо раді вас бачити у нашій команді!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Лучшие статьи за неделю – у вас в почте

Читайте также