Як часто ви змінюєте роботу? Раз на 2-3 роки? Згідно зі статистикою, більшість пошукачів роблять саме так. Та й в принципі існує думка, що сучасні спеціалісти напрочуд мобільні та не готові надовго засиджуватись на одному місці. Проте ми знаємо, що є люди, які зробили ставку на стабільність та не змінюють роботу вже досить давно.

З нагоди семиріччя Moneyveo ми поспілкувалися з трьома співробітниками компанії, які працюють в ній майже з дня заснування, та дізнались, як змінився їхній роботодавець за цей час.

Алекс Банасевич, CTO

Алекс Банасевич

Прийшов у Moneyveo понад 7 років тому, тобто фактично ще до моменту офіційного запуску сервісу компанії – дня видачі першого кредиту 18 листопада 2013 року. І тоді, і зараз обіймає посаду Chief technology officer. У 2020 році під керівництвом Алекса працюють два великих підрозділи: Software Development та Quality Assurance/Business Analysts. Сумарно в них залучено понад 50 спеціалістів. А от у 2013 році, коли Алекс тільки прийшов у компанію, в її штаті всього нараховувалось трохи більше 10 людей.

Про те, що найбільше змінилось за 7 років

Коли я тільки прийшов у компанію у 2013 році, всі процеси були набагато простіші. Та це й не дивно: нас було людей 12, ми всі сиділи поруч в одному чи двох кабінетах. Щоб з’ясувати якесь питання потрібно було лише звернутись до колеги, який знаходився за сусіднім столом. Зараз все інакше. І знову ж таки, це логічно: до штату Moneyveo входять понад 10 відділів. Звичайно, що при таких масштабах комунікації стають складнішими. Але попри це нам вдається зберігати певний дух стартапу: бути динамічними, уникати надмірної бюрократії.

Якби хтось у 2013 році мені розповів, що у 2020 Moneyveo буде настільки великою компанією, я б не повірив. Коли тільки починалась наша історія, ми всі щиро хотіли зробити класний та важливий продукт. Але, звичайно, 100% впевненості в цьому не було. І от зараз можу сказати: ми такий продукт створили. І не збираємось зупинятися. У планах нові продукти, поліпшення сервісу, нові країни (у 2020 році Moneyveo вийшла на азійський ринок, запустивши сервіс у В’єтнамі, – ред.).

Про якості, потрібні у роботі в Moneyveo

Колектив – один з тих факторів, які я ціную найбільше в компанії. Які якості потрібні, щоб добре в нього вписатись? По-перше, професіоналізм, високий рівень компетентності. По-друге, широта світогляду, мислення open mind. Ще – нормальне сприйняття критики, вміння застосувати її для свого розвитку. І, звичайно, вміння брати на себе відповідальність.

Про суперсилу, якою б хотів володіти

Не відмовився б від сили залучати інвесторів. Хоча в нашому розпорядженні чималі ресурси, плани в нас настільки грандіозні, що хотілося б, щоб цих ресурсів було більше. Тому що завжди хочеться зробити більше, краще, швидше.

Сергій Козлов, Head of QA/BA

Сергій Козлов

Працює в Moneyveo 7 років. У 2014 році прийшов у компанію на посаду тестувальника. А зараз є Head of Quality Assurance/Business Analysts та управляє 4 підвідділами напряму.

Про зміни

Коли я думаю про трансформацію компанії за час її існування, то мені в голову приходить порівняння з машиною. У 2013 році ми були таким компактним автомобілем з досить простим керуванням та неймовірною швидкістю. Зараз ми вже більш схожі на величезну машину спеціального призначення, на кшталт гірничодобувних: унікальну, складну. Але, що цікаво, рухаємось ми так само швидко.

Про найяскравіше враження

Зрозуміло, що за 7 років була купа цікавих задач та професійних викликів. Але, скажу чесно, найбільше за цей час мені запам’яталась участь у Kyiv Fashion Week 2019 як моделі. Тоді ми презентували власну колекцію одягу під брендом #КРАСАВА. Вона втілює стиль, свободу і комфорт. А це – те, що я люблю. Хоча в ролі моделі себе раніше ніколи не уявляв.

Про свою команду

Я довго думав, що ж мені побажати своїм колегам та команді з нагоди дня народження компанії. Це виявилось не таке просте питання, тому що ці люди вже мають всі потрібні якості, щоб показувати фантастичні результати в роботі. Тому я б просто хотів, щоб вони (і я разом з ними) не зупинялись на досягнутому!

Євгеній Вовковінський, провідний бухгалтер

Євгеній Вовковінський

Для Євгенія робота в Moneyveo стала першою. Він прийшов в компанію 18 листопада 2013 року – саме в той день, коли нею було видано перший кредит. Тоді 19-річний Євгеній був прийнятий на посаду бухгалтера, а наразі він вже став провідним спеціалістом.

Про одну роботу за все життя

Moneyveo – єдина компанія, в якій я працював протягом всього життя. Але коли я думаю про компанію зразка 2013 року та те, як вона змінилась у 2020 році, то складається враження, що я змінив декілька роботодавців. За 7 років ми кардинально трансформувались: і в розмірах, і в процесах, і в стратегії. Найбільш наочно це видно по тому, як змінювалась наша реклама. Плюс за цей час я мав можливість поспілкуватись з величезною кількістю людей, кожен з яких чомусь вчив, щось привносив у компанію, змінював її.

Та що компанія – мої задачі відчутно змінились за цей час. На початку роботи я був скоріше “універсальним бійцем”. Не тільки вів бухгалтерію, але займався адміністративними питаннями, брав участь в організації корпоративних заходів тощо. Зараз ми відчутно розрослись і під кожну з цих задач є виділений спеціаліст, а то й підрозділ. Я ж зараз можу сконцентруватись на професійному розвитку.

Про курйози та пам’ятні моменти у роботі

Зараз із посмішкою пригадую “дебютний” кредит, який взяли в Moneyveo. Коли 18 листопада 2013 зателефонувала перша клієнтка, всі були трохи розгублені. Ні в кого особливо не було досвіду саме спілкування з клієнтами (на той час над сервісом працювало 12 людей, з них, здається, 7 технічних спеціалістів). Але потім, звичайно, такий досвід з’явився. Навіть у мене: якогось року на 8 березня керівництво прийняло рішення влаштувати колежанкам вихідний, а чоловічою частиною компанії сісти за телефони та опрацьовувати дзвінки клієнтів. Осторонь ніхто не залишився. Так і я спробував себе в ролі спеціаліста контакт-центру.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!