Кар’єра з любов’ю: 50 причин поспішати на роботу

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Знайти десятки причин своєї любові – це оригінальний спосіб зізнатися в почуттях до коханої людини, родини, а якщо пощастить – то і роботи. Міжнародна компанія JYSK відкрила вже 50-й магазин товарів для сну та дому в Україні, і з цієї нагоди запросила редакцію онлайн-журналу The Point у гості – ми мали нагоду поспілкуватися з працівниками з різних міст, які приїхали в Київ на тренінг, і провести експеримент: чи знайдеться у них 50 причин, щоб прокидатися в робочий день у гарному настрої?

1. Керівник за команду

«На відміну від багатьох інших компаній, у нас немає суворих директорів, які більшість часу проводять у кабінетах, а коли нарешті виходять до колективу – їх усі бояться, звертаються обов’язково на «ви» і  пошепки, – відзначає Катерина Калітіна, заступниця керуючого магазином у Києві. – Наші керівники – це частина колективу: ми працюємо разом, допомагаємо одне одному і спілкуємося на рівних».

Катерина Калітіна, заступниця керуючого магазином JYSK у Києві

2. Політика відкритості

«Ми можемо відкрито, без страху та сумнівів ділитися думками з керівниками будь-якого рівня – від керуючих до кантрі-менеджера», – розповідає Артур Калітін, завідувач складу JYSK у Києві.

Артур Калітін, завідувач складу JYSK у Києві

3. «Працюй віддано. Зустрічай можливості»

«Це обіцянка компанії своїм працівникам, і я переконався у її актуальності на власному досвіді: працюю в компанії 1,5 роки  і за цей час пройшов шлях від продавця-консультанта до заступника керуючого, – розповідає Остап Лабінський, заступник керуючого магазином у Львові. – Якщо ти приймаєш виклики і щиро хочеш рости – компанія надасть для цього всі можливості».

Остап Лабінський, заступник керуючого магазином JYSK у Львові

4. Щирі рекомендації

«У магазині до нас постійно звертаються люди – цікавляться, чи є відкриті вакансії, а якщо ні – коли з’являться, чи можна залишити свої контакти, – пояснює Мар’ян Турко, завідувач відділу у Львові. – Тішить, що я можу впевнено запрошувати людей до команди, адже переконався, що тут дійсно варто працювати».

Мар’ян Турко, завідувач відділу JYSK у Львові

5. Слухають та чують

«Ми можемо звертатися з пропозиціями безпосередньо до керівників, а також компанія проводить раз на два роки анонімне опитування задоволеності працівників, щоб дізнатися думку людей, наприклад, щодо умов праці, – розповідає Артур Калітін. – Але найголовніше – що за результатами опитування дійсно впроваджуються позитивні зміни, ми бачимо це постійно».

6. Безпека

Один із прикладів реакції компанії на зворотній зв’язок, який наводить Артур – придбання техніки, що спрощує роботу з товаром на складі та робить її безпечною: розміщує товари на високих полицях стелажів; запровадження річного медичного огляду. Але прикладів безліч щодо різних аспектів роботи.

7. Дрім-тім

«Я працювала в шести різних магазинах JYSK, і в усіх із них – чудові команди: зустрічають, як рідного, дружні, і коли йдеш – неодмінно сумуєш за всіма», – приклад Катерини Калітіної доводить, що атмосфера в колективі – це не випадковість в одному магазині, а система для усієї мережі.

8. Цінності – основа в усьому

«У нас немає жодних проблем з адаптацією в команді. Оскільки колектив формується з огляду на те, які цінності мають люди, що запрошуються на роботу, – ми розуміємо одне одного і вже через 10 хвилин спілкуємося, наче старі друзі», – ділиться Артур Калітін.

9. Територія проактивності

«Наша робота – це постійний рух: ми не стоїмо в очікуванні кінця зміни, як у деяких  бутіках, а постійно працюємо з товаром, спілкуємося з покупцями та командою, вчимося», – відзначає Мар’ян Турко зі Львова.

10. Ставлення до клієнта

«В компанії працює система навчання клієнтоорієнтованості. Тому кожний тренінг зводиться до простої думки: клієнт має виходити з магазину щасливим. Ми працюємо саме заради цього, – розповідає Павло Коломійчук, завідувач складу у Рівному. – Покупець понад усе – це не просто слова, а наша філософія».

Павло Коломійчук, завідувач складу JYSK у Рівному

11. Персональний підхід

«Ми маємо рівні можливості, проте в компанії є розуміння, що кожний потребує індивідуального підходу, – вважає Сергій Білоус, заступник керуючого магазином у Чернігові. – Якщо щось не виходить – можна розраховувати, що тобі допоможуть та підтримають з усіх сторін: колектив, керівник магазину, регіональний менеджер, щоб ти працював продуктивно і тобі було цікаво».

Сергій Білоус, заступник керуючого магазином JYSK у Чернігові

12. Чесність з першої зустрічі

«Я працюю у торгівлі вже 10 років, і знаю компанії, де стажування може тривати кілька тижнів – а людина все ще не знає, чи запросять її на роботу, – розповідає Світлана Самкова, заступниця керуючого магазином у Вінниці. – У JYSK усе просто і зрозуміло: є три етапи співбесіди і конкретна дата, коли ти точно знатимеш, яке рішення прийняте».

Світлана Самкова, заступниця керуючого магазином JYSK у Вінниці

13. З магазинів до офісу

«Окрім цього працівники мають можливість розвиватись на посади в офісі, наприклад, не так давно два керуючих зайняли посади Development Coordinator та Store Concept Coordinator, а один із завідуючих відділів в Києві перейшов на посаду фахівця відділу обслуговування клієнтів», – відзначає Мілена Шиманська, Country HR Manager JYSK Ukraine.

14. Кар’єрний «компас»

«Якщо ти маєш бажання працювати і швидко навчаєшся – є всі шанси досягти найвищих цілей, – впевнена Лілія Журавель, заступниця керуючого магазином у Києві. – Управління кар’єрою – абсолютно прозорий процес, сходинки зрозумілі, рухатися вверх можна досить швидко. Про перспективи розповідають уже на співбесіді».

Лілія Журавель, заступниця керуючого магазином JYSK у Києві

15. Заохочення амбіцій

«Якщо ти хочеш стати керуючим магазином – можеш відкрито про це заявити, і тобі допоможуть вирости, навчать усьому, що необхідно. Головне – мати сильне бажання розвиватися, бути позитивним і енергійним, і гарантія успіху в компанії – близько 100%», – вважає Павло Коломійчук.

16. Безмежні перспективи

«До того ж, компанія динамічно розвивається і росте – в Україні вже працюють п’ятдесят магазинів, і постійно відкриваються нові в різних містах, зовсім скоро відкриють свої двері шість нових магазинів. Тому можливостей вистачить на всіх», – запевняє Павло.

17. Плекати лідерство

«На усіх рівнях, від продавця до керівництва, ти маєш проявляти лідерські якості – це вкрай важливий елемент культури», – відзначає Артур Калітін. «У нас є правило: ставитися до роботи як до власного бізнесу, з усією відповідальністю», – доповнює колегу Мар’ян Турко.

18. «Кузня» керівників

«Шлях від стартової позиції продавця-консультанта до керівної – керуючого магазином, співробітник може подолати хоч за два роки. А потім рухатися далі, наприклад, на позиції регіонального менеджера і ритейл-директора», – розповідає Мілена Шиманська. Зокрема, в компанії працює програма стажувань на регіонального менеджера, керуючого магазином та заступника керуючого магазином для підготовки майбутніх регіональних менеджерів, керуючих та їх заступників.

19. Господар свого часу

«Ми завжди знаємо свій графік і можемо планувати час заздалегідь – знайомі іноді навіть заздрять мені, що я наперед точно знаю, коли саме завершу роботу і чим займатимусь увечері», – розповідає Ігор Задніпровський, завідувач відділу JYSK у Харкові.

Ігор Задніпровський, завідувач відділу JYSK у Харкові

20. Працюєш, скільки зручно

«Кожний працівник може обрати зручний для себе об’єм робочого часу – повну ставку, 0,75, 0,5 ставки чи, навіть, 0,25 ставки», – наводить приклад Павло Коломійчук. «Це особливо зручно для студентів – наприклад, коли я ще навчався, мені достатньо було попередити керівника, і я легко балансував між роботою і парами», – доповнює Артур Калітін з Києва.

21. Гнучкий графік

«При цьому ти можеш обирати максимально зручний графік – починати роботу раніше чи пізніше в залежності від потреб та стилю життя», – додає Лілія Журавель.

22. Рівні можливості

«Проте навіть якщо людина працює на півставки – має ті ж самі умови: компанія однаково розвиває, піклується, надає рівні можливості усім, незалежно від досвіду та часу, який присвячується роботі», – уточнює Павло Коломійчук.

23. Продуктивність як стиль роботи

«Працювати у нашому темпі непросто – тому не дивно, що новачкам потрібен деякий час, щоб адаптуватися до інтенсивного ритму, – розповідає Мілена Шиманська. – Проте компанія зі свого боку інвестує багато ресурсів – і часу, і зусиль, щоб надати максимум підтримки і знань усім, хто хоче рости в організації».

24. Бігова культура

Компанія підтримує спортивні активності співробітників, зокрема – у JYSK є власна бігова команда. «Компанія надає можливість безкоштовно тренуватися, ми беремо участь у марафонах – не тільки в Україні, а і за кордоном, – розповідає Владислав Казаков, заступник керуючого магазином у Києві/Броварах, лідер бігової команди. – Наприклад, ми їздили на міжнародний Ultrabalaton 2019 в Угорщині: подолали 221 кілометр по пересіченій місцевості. Це дуже зближує і дозволяє краще відчути силу команди: ми – одне ціле, як у магазині, так і у спорті».

Владислав Казаков, заступник керуючого магазином JYSK у Києві/Броварах, лідер бігової команди

25. Футбольні виклики

«Також у нас є власна футбольна команда – ми тренуємося і змагаємося в чемпіонатах з іншими командами, при цьому форму, екіпірування, м’ячі – загалом, усе необхідне, також забезпечує компанія», – додає Артур Калітін з Києва.

26. Еко-мислення

«Ми віримо, що споживати треба екологічно. Наприклад, у магазинах відмовилися від пластикових пакетів. У еко-ініціативах беруть участь і співробітники – ми висаджуємо дерева, а також відмовились від одноразового посуду та води у пластикових пляшках в офісі – їх замінили скляні стакани, кухлики та графіни з водою», – наводить приклад Мілена Шиманська.

27. Без вікових обмежень

«В командах працюють люди від 18 років до будь-якого віку, ми із задоволенням запрошуємо на роботу зрілих кандидатів. Єдине, що має значення – енергійність та бажання працювати», – розповідає Лілія Журавель з Києва.

28. Шанс знайти кохання!

Наприклад, Артур та Катерина Калітіни – сімейна пара: молоді люди познайомилися саме на роботі в харківському магазині JYSK, а потім разом переїхали до Києва, і наразі працюють у столиці – просто у різних магазинах.

Артур та Катерина Калітіни

29. Зручне розташування

Якщо в місті є кілька магазинів – співробітники можуть розраховувати, що компанія намагатиметься підібрати найбільш зручну локацію. Наприклад, коли до столиці переїхали Артур та Катерина Калітіни – вдалося врахувати побажання обох співробітників: так, щоб магазини були недалеко одне від одного і від дому.

30. Свобода переміщення

Це також перевага: оскільки мережа представлена в багатьох містах України, співробітники можуть вільно переїжджати, і є багато шансів, що компанія запропонує роботу вже в новому місті.

31. Впевненість у майбутньому

«Ми працюємо у великій міжнародній компанії, стабільній організації – а тому впевнені в завтрашньому дні і спокійні за майбутнє», – вважає Мар’ян Турко зі Львова.

32. Фінансова впевненість

«В компанії жодного разу не затримали зарплату – все працює, як годинник: я точно знаю, коли отримаю гроші, – ділиться Артур Калітін, який працює в JYSK уже чотири роки. – До того ж, можна планувати свій дохід і впливати на нього: продуктивна робота та досягнення результатів дають можливість отримати бонуси».

33. Робота «по-білому»

Також у команді відзначили, що велика перевага – цілком офіційна робота, зокрема – «біла» заробітна плата. «У нас немає жодних виплат у конвертах: працюємо виключно за законами України, в правовому полі», – коментує Артур.

34. Здоров’я як цінність

«До того ж, співробітники забезпечені повним медичним страхуванням з першого дня роботи – ми платимо тільки податок і отримуємо максимально якісні медичні послуги, – додає Артур. – Роботодавець піклується про наше здоров’я. В разі потреби ми можемо зателефонувати у страхову компанію і вже за пару годин потрапити на консультацію до лікаря, а також отримати необхідні ліки».

35. Вільна зона

«Наша культура передбачає високий рівень довіри, відповідальності, а отже – і свободи. І однозначно успішними в такому середовищі будуть люди з розвиненими навичками самодисципліни та сильною внутрішньою мотивацією», – акцентує Мілена Шиманська.

36. Підтримка наставників

«За кожним новачком на посаді закріплений наставник, який підтримує під час навчання та адаптації. Ти ніколи не лишаєшся сам на сам із новими незрозумілими завданнями», – ділиться досвідом Сергій Білоус з Чернігова.

37. Все для прогресу

«І протягом подальшої роботи, розвитку кожного в команді супроводжує керівник – співробітники мають змогу відстежувати свої результати, відкрито обговорювати їх з керівниками, щоб ставити нові цілі, опановувати складніші завдання і готуватися до більш відповідальних посад», – додає Сергій.

38. Мобільне навчання

Окрім різноманітних класичних офлайн-програм розвитку, які в JYSK пропонуються на кожному рівні, є також онлайн-система навчання MYLEARN. «Вона містить безліч корисних курсів: можна отримати та оновити знання щодо асортименту чи висококласного сервісу в будь-який зручний момент – зі смартфона, планшета чи комп’ютера, на роботі, в транспорті чи вдома», – розповідає Євген Кратко, завідувач відділом у Києві.

Євген Кратко, завідувач відділу JYSK у Києві

39. Діджиталізація та гаджетизація

«Технологізоване не тільки навчання – наприклад, у магазинах ми спілкуємося за допомогою програми на смартфоні, яка виконує функцію рації. Уся інформація щодо асортименту, замовлень та інші дані, необхідні для якісного та швидкого обслуговування, також доступні на гаджетах», – відзначає Мар’ян Турко. «В магазинах є корпоративні смартфони із спеціальною програмою Task Management System, що допомагає бути в курсі всіх подій в компанії, а також – розподіляти завдання», – додає Катерина Калітіна.

40. Ком’юніті національного масштабу

«Ми часто збираємося разом із різних міст – наприклад, на навчальних програмах та заходах, і маємо можливість товаришувати. У яке б нове українське місто не приїхав – якщо там є наш магазин, скоріш за все, є і знайомі, з якими можна зустрітися», – ділиться Сергій Ледоков, заступник керуючого магазином у Хмельницькому.

Сергій Ледоков, заступник керуючого магазином JYSK у Хмельницькому

41. Кожний день – новий виклик

«У нашій роботі немає місця монотонності. Процеси впорядковані, проте і люди, з якими ми працюємо, і асортимент настільки різноманітні та цікаві, що нудьгувати не доводиться ані секунди», – відзначає Сергій Ледоков.

42. Змагання як стимул

«Компанія постійно проводить конкурси – змагання між магазинами, а переможці отримують винагороду – від цінних подарунків, наприклад, айфонів, до поїздок за кордон», – розповідає Катерина Калітіна. «А також за результатами перевірок «таємних покупців» визначаються переможці серед співробітників – є п’ять призових місць. Кращі продавці отримують додаткову винагороду. Це також крута мотивація для роботи»,  – доповнює Павло Коломійчук.

43. Подорожі

«Наша команда виграла один з конкурсів серед магазинів, і наразі ми плануємо поїздку на відпочинок у Кам’янець-Подільський», – наводить приклад Артур Калітін. «А команда з Рівного нещодавно повернулася з вікенду в Афінах – це була винагорода за перемогу в річному конкурсі між магазинами», – ділиться Павло Коломійчук.

44. Смаколики для солодшого життя

«На свята компанія дарує нам приємні презенти – наприклад, набори з хамоном, сирами, шампанським, тістечками, – перераховує Катерина Калітіна. – А щомісяця кожна команда отримує певну суму для замовлення кави та снеків».

45. По-домашньому

«У наших магазинах затишна атмосфера, і ми робимо усе, щоб покупець повертався до нас, як додому. Є дуже багато прикладів, коли покупці приходять в магазин і кличуть певного продавця-консультанта, тому що він вже знає всі побажання людини», – відзначає Павло Коломійчук з Рівного.

46. Яскраві вечірки

«Скоро у нас буде велике та гучне свято – компанія організує вечірку з нагоди 15 років роботи на ринку України, – анонсує регіональний менеджер JYSK Ukraine Олександр Орлов. – Щоб мати змогу запросити одразу усіх колег – а це більше 500 людей з усієї країни, ми навіть вирішили на день закрити всі магазини. Хочемо, щоб свято розділили всі».

Олександр Орлов, регіональний менеджер JYSK Ukraine

47. Хюґе-культура

«Компанія має скандинавське коріння, а отже, наша культура заснована на довірі – це проявляється у ставленні як до клієнта, так і до співробітників», – пояснює  Павло Коломійчук.

48. Без овертаймів

«Нам не доводиться стикатися з розповсюдженою в інших компаніях проблемою перепрацювань. Робочий час чітко регламентований, і компанія дотримується правил та норм», – розповідає Світлана Самкова з Вінниці.

49. Зручний простір

«І в магазинах, і в офісі люди мають працювати в комфорті. Зручними повинні бути і робочі приміщення, і зони для відпочинку. Логічно, що наш робочий простір оформлений у стилі хюґе – м’які відтінки, зручні меблі із власних колекцій, затишне освітлення тощо», – розповідає Мілена Шиманська.

50. Час летить непомітно

«Робочий день проходить інтенсивно та цікаво: нові товари, завдання, ідеї, постійна зміна діяльності… Ми не дивимося на годинники, очікуючи кінця робочого дня», – розповідає Катерина Калітіна. «А іноді дивимося, проте емоції інакші: якщо лишається година – навіть трохи шкода. Коли робота подобається, життя в цілому стає щасливішим», – підсумовує Павло Коломійчук.

І з цим важко не погодитися. Продовжимо перелік?

Ознайомитися з вакансіями компанії JYSK

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також