Креативні люди для ZV Development

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Девелопмент і будівництво житлових просторів може бути креативом та натхненням, адже це можливість створення нового середовища, яке започатковує передумови для розвитку нових поколінь.

Саме так вважають у компанії ZV Development. А що чекає на архітекторів-інноваторів та інших членів команди у самій компанії, ми дізнавалися в Оксани Коляди, директора з персоналу ZV Development.

Розкажіть, будь ласка, у чому «родзинка» вашої компанії?

– Ми – ZV Development, нам 28 років. Ми мріємо про енергоощадну, інноваційну нерухомість та втілюємо свої мрії в життя в крутих продуктах. І наші квартиро-будинки QDRO terraced house – тому приклад. Ми це робимо, бо віримо, що створення простого, розумного, функціонального та приємного житлового простору змінює людей, Україну та світ.

Пріоритети компанії – це висока якість та нові технології в продуктах, які пропонуються; фокус на клієнта та продукт. Це і якість будівництва, і локація, й інфраструктура, і зовнішня територія.

Продажем будинку не закінчуються, а лише починаються наші відносини з клієнтом: ми забезпечуємо повноцінний сервіс задля того, щоб клієнт ні про що не турбувався.  Для нас важливо, щоби людина була щасливою, проживаючи із родиною в середовищі, створеному для нього нашою командою.

Ми пропонуємо продукти достатньо новаційні для ринку України, які відповідають європейським очікуванням. Зокрема, усі наші нові проекти зосереджені навколо технології prefabricated, тобто якісного фабричного виробництва.

Компанія гнучко реагує на ринок, власники генерують круті ідеї, відповідно, ми залучаємо неординарних людей у проекти, але це не проектна робота. Кожна людина може розвиватися в проектах у різних напрямках та ролях. Це одна з переваг бути частиною нашої команди.

Креативні люди для ZV Development

Оксана Коляда, директор з персоналу компанії ZV Development

– Компанія росте та розвивається, а отже – потрібні нові люди. Які саме?

– У нас є три цільові аудиторії фахівців, які нам потрібні.

Перша – це архітектори-дизайнери. У пріоритеті – «розумна архітектура», функціоналізм, мінімалізм.

Нам потрібні архітектори-кріейтори, які готові виходити за рамки стандартів, вигадувати нове та небачене, експериментувати. Такі люди хочуть вигадувати велосипед, у них допитливий розум та нема рамок у мізках.

Ми запрошуємо архітекторів-дизайнерів із потенціалом, створюємо умови для розвитку їхніх hard та soft skills. Багато наших співробітників починали з архітекторів і ставали провідними архітекторами. Потім у нас можна стати головним архітектором на проекті й керувати ним. Проекти можуть бути дуже різні, але їх об’єднує унікальність, неповторність, креативність та функціональність.

Тут немає контролю, є свобода для розвитку дорослої людини, є ресурси, висока винагорода, соцпакет, адекватні колеги поряд, лідери, що надихають.

– Але чи підтримує ці новації клієнт, адже в нас все-таки більше люблять класику?

– Ми чітко розуміємо свою цільову аудиторію, наша мета – створювати нове, а не підтримувати старе. «Айфона» колись також не було. Тільки так ми можемо вплинути на зміни в культурі країни. Ми працюємо з прогресивною аудиторією, середнім класом, який споживає розумно, відмовився від надлишковості, розуміє технології, інакше мислить. Це self-made лідери, власники бізнесів, прогресивні менеджери тощо.

Крім можливості реалізувати свій творчий потенціал, в архітектора-дизайнера є також можливість зростати професійно, отримуючи якісний зворотній зв’язок від наставника – власника компанії, а це експерт найвищого рівня.

Друга цільова аудиторія потенційних членів команди – це функціональні експерти, які приходять у компанію на мідл-посади або навіть стартові. У нас високі вимоги до експертизи, глибини розуміння своєї сфери. Це може бути програміст, маркетолог тощо. Для людини це можливість реалізувати та примножити свої компетенції, досягти амбітного результату. Ми орієнтуємося на проактивних та ініціативних людей.

– А чи супроводжуються високі вимоги високою зарплатою?

– Так, по-перше, винагорода в нас вище ринкової. По-друге, ми надаємо можливість навчання, участі в програмах розвитку, і компанія сплачує 80% вартості курсів чи тренінгів. Це класні програми високого рівня, наприклад, від викладачів Києво-Могилянської бізнес-школи.

По-третє – соціальна захищеність: оплачувані обіди, матеріальна допомога у випадку хвороби, з нагоди народження дитини чи весілля. А також оплачуваний мобільний зв’язок, трансфер від метро, дуже велика корпоративна бібліотека, офіс у стилі loft на території котеджного містечка. Кожного місяця проводяться нестандартні командоутворюючі івенти. Наприклад, були регата та транскарпатське занурення з походом горами Говерла та Петрос до Дня девелопера, виставки, екскурсія Мамаєвою слободою, кулінарні майстер-класи, забіги, сплави на каяках та багато іншого.

Креативні люди для ZV Development

– А яка третя категорія кандидатів?

– Це лідери, топ-менеджмент, керівники функцій та напрямків. Наприклад, директор із маркетингу чи директор сервісної служби. Ми пропонуємо свободу створювати та реалізовувати ідеї, практикувати багатозадачність та розвиватися в багатьох напрямках. 

– Які якості притаманні вашим успішним кандидатам?

– Проактивність. Системність. Відповідальність. Готовність до викликів – тобто робити постійно те, що раніше не робив. Орієнтація на результат, а не процес.

Середній вік нашої команди – 31 рік. Кожен, хто приходить у компанію, отримує власний план розвитку. Наприклад, якщо людина хоче розвиватися у сфері фінансів, і ми бачимо потенціал, то їй на рік видаються рекомендації, що потрібно прочитати, які тренінги пройти, над якими рисами попрацювати. Людина може розвиватися за цим планом або ні, це її вибір. Якщо ні – ми спілкуємося, нагадуємо, але якщо людина не розвивається, то випадає з ритму.

Ми готові розвивати людину з потенціалом у різних напрямках. Наприклад, стати лідером проекту може юрист, ГАП, директор із продажів, HR.

– Що допомагає новачкам швидше адаптуватися в компанії?

– У нас достатньо глибока процедура онбордінгу, ми знайомимо новачка з продуктом, технологією, бізнесом та цінностями компанії. Він отримує чіткий план цілей на випробувальний термін. Кожного дня спілкується з HR-ом, плюс є функціональний ментор, який допомагає. Є внутрішній портал та корпоративна соціальна мережа як єдине вікно всієї інформації з культури, стандартів та новин ZV.

– А з яких причин зазвичай люди не проходять випробувальний термін?

– Зазвичай це відбувається, коли є неспівпадіння за цінностями та недостатній рівень експертизи, людина не змогла досягнути результату. Цілі амбітні – треба стрибати вище голови, думати інакше, не всі до цього готові.

– Робота у вас дійсно потребує виходу з зони комфорту…

– Так, це висока швидкість змін, напрямків. Важлива готовність брати на себе відповідальність, нам потрібна не «задачна», а «доросла» людина, яка бачить ціль та робить усе для її досягнення, а не «мені сказали, я зробив». Плинність середня в місяць – приблизно 13%, за рік – десь 20%. Є частина старої команди, і з’являються нові проекти, нова команда, які або сприймають швидкість змін, інтенсивність процесів, або… Тут немає контролю, є свобода для розвитку дорослої людини, є ресурси, висока винагорода, соцпакет, адекватні колеги поряд, лідери, що надихають.

– Чим компанія відрізняється від інших у даній сфері, чим приваблива для кандидатів?

– Для кожного архітектора має значення портфоліо: які проекти він робив – типові чи інноваційні, наприклад, як QDRO. І ми даємо можливість працювати над прогресивними, складними продуктами в нерухомості, реалізовувати власний потенціал та ідеї, добре заробляти.

Креативні люди для ZV Development

– Розкажіть докладніше, які перспективи мають члени команди?

– Власники ZV мають багато світлих ідей, які змінять звичне сприйняття житла в Україні та світі. Уже скоро ми про це розповімо. Тому кожен у команді має вплив на системні зміни в країні та навіть більше.

Для функціональних експертів – це можливість вийти за рамки, реалізувати себе в різних ролях, стати лідером проекту. Ми готові розвивати людину з потенціалом у різних напрямках. Наприклад, стати лідером проекту може юрист, ГАП, директор із продажів, HR.

Ми віримо, що головне в бізнесі – це наша команда, тому турбуємося про кожного, створюємо умови для зростання та якісного стилю життя. Надихаємо один одного, разом беремо участь у благодійних проектах, турбуємося про світ. Приєднуйтесь до нас!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Лучшие статьи за неделю – у вас в почте

Читайте также