10 навичок, яких не вистачає пошукачам

Під час пошуку співробітників HR-фахівці стикаються з масою проблем, що затягують процес підбору персоналу та інколи змушують наймати недостатньо професійних працівників. Найбільшою проблемою рекрутери називають нестачу у кандидатів необхідних навичок. При чому, частіше відсутні знання у претендентів не керівні посади. Ми зібрали найнеобхідніші вміння, які роботодавці хочуть бачити у своїх працівників. Спойлер: здебільшого, це гнучкі навички.

Уміння працювати в команді

Навички роботи з людьми та командний дух цінується роботодавцями, але рідко їх можна виявити у претендентів на посаду. Останніх декілька років рекрутери хочуть бачити співробітників командними гравцями, націленими на спільний результат. Для затятих самітників важливо переступити через себе та долучитися до команди, адже розуміння спільних цілей надихає на інтенсивну роботу та сприяє кар’єрному росту.

Креативність

Уміння шукати та знаходити неочікувані рішення рекрутери вважають важливими і для керівників, і для підлеглих незалежно від їх спеціальності. У час, коли рівень конкуренції майже досягнув піку, цінуються працівники з нестандартними ідеями та креативним підходом, навіть, до бухгалтерського звіту. Хороша новина для пошукачів: креативне мислення можна розвинути і зробити це легко у «домашніх умовах».

Вмотивованість

Працівники, мотивація та продуктивність яких не залежить від впливу зовнішніх обставин, яких не потрібно постійно контролювати та благати виконати завдання, у дефіциті. Якщо ви прагнете сподобатися роботодавцю, то ваші очі повинні горіти роботою, а справжньою мотивацією має бути не фінансова винагорода, а ідея. Адже співробітників, яких можна простимулювати лише зарплатнею, легко переманити конкурентам. А от бажання змінити щось на краще, створити власний проект чи стати керівником у конкретній компанії – мотивація, яку важко замінити.

Аналіз даних

Це одне з найдефіцитніших вмінь серед Hard Skills. Професіонал, який займатиметься аналітичним аналізом, необхідний у компаніях, де є що підраховувати, систематизувати та аналізувати, а отже, практично у всіх. Роботодавці стверджують, що в сьогоднішніх реаліях стало важко знайти аналітика, що добре знає свою роботу.

Комплексне розв’язання проблем

Рекрутери хочуть, щоб кандидати встигали за мінливим світом та могли у короткі терміни знайти вихід навіть з найскладнішої ситуації. Тут також потрібно вміти подивитися на проблему з різних сторін, зіставити отриману інформацію та, разом з тим, зосередитися на деталях. До того ж зробити це потрібно у найкоротші терміни, поки компанія не втратила великі гроші, рейтинг тощо.

Цифрові знання

У сучасних реаліях роботодавці вимагають від усіх працівників бути з комп’ютером на «ти». І якщо з пакетом Microsoft Office чи документами та таблицями Google вже давно все зрозуміло, то тепер бажано володіти ще й ІТ-системами та мати навички з програмування. Стосується це не лише специфічних професій. Так, журналіст на телебаченні тепер повинен вміти не лише грамотно говорити у кадрі, а й змонтувати свій сюжет. Тому сміливо відправляйтеся на курси з опанування потрібної вам програми, щоб обійти інших кандидатів.

Емоційна стабільність

Тих, хто працює багато у стресових умовах і вміє не зірватися на вимогливого клієнта, скоро занесуть до Червоної книги. Розвиток емоційного інтелекту, емпатії та вміння абстрагуватися від чужих негативних емоцій – must have для справжнього професіонала.

Когнітивна гнучкість

Це вміння про спритність вашого розуму і чим краще воно розвинене, тим менший рівень стресу ви відчуваєте. Завдяки цій навичці працівник легко пристосовується до нових умов, перемикається з одного завдання на інше без втрат продуктивності, просто заводить нові знайомства, підлаштовується під будь-яке майбутнє та не потребує сторонньої допомоги.

Комунікація

З розвитком технологій люди забули всі навички спілкування та не можуть виразити свої ідеї чи, навіть, думки. Але без правильної комунікації жодна команда професіоналів не зможе досягнути гідних результатів. Саме спілкування допомагає співпрацювати абсолютно різним людям, використовуючи сильні сторони один одного, і продукувати неймовірні ідеї.

Лідерські якості

Нестача цієї навички особливо гостро відчувається у керівників. Такий начальник не може повести за собою команду, спонукати її до дій та похвалитися професійними досягненнями. Керівникам потрібно розвивати свій власний стиль управління, що допоможе підвищити ефективність команди і зробити з них самих об’єкт полювання для великих компаній.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також