П’ять правил поведінки на корпоративній вечірці

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Корпоративні вечірки та свята можуть проводитися як серед добре знайомого вам колективу, так і для того, щоб познайомити працівників із різних філіалів або навіть компаній. Дехто їх боїться, бо нерідко це – вихід із зони комфорту, а для декого це — проста формальність.

Проте не варто недооцінювати подібні заходи. Вони можуть відкривати перед вами багато можливостей: стати поштовхом для підвищення, подарувати цікаве та корисне знайомство, що у майбутньому виллється в успішний проект. Врешті – просто покращити психологічну атмосферу на теперішньому місці роботи, завдяки чому ви працюватимете з більшим натхненням.

Для того щоб поєднати приємне та корисне, необхідно все ж притримуватися певних правил.

Ви все ще на роботі

Не варто сприймати корпоративне дійство як вечірку друзів або п’ятничний бар. Пам’ятайте: за вами стежить керівник та інші працівники, не давайте їм привід для пліток. Якщо ви не хочете псувати власну репутацію – уникайте флірту з колегами, провокативних розмов про політику релігію, пліток, занадто особистих тем на кшталт сімейних негараздів або проблем зі здоров’ям. Під впливом легкого алкогольного сп’яніння ви можете бовкнути зайвого або перейти на занадто особисті теми, про що пізніше жалкуватимете.

Не випийте зайвого і не переїжте

Не піддавайтеся спокусі безкоштовних коктейлів. Хіба що ви плануєте звільнюватися. Жартуємо. Якщо ви все ж плануєте зберегти обличчя для наступного працедавця – не пийте більше двох коктейлів. Навряд чи ви закінчите танцями на столі або бійкою із менеджером, але навіть якщо вам просто стане зле, і хтось буде змушений дбати про вас, як про старшокласника на випускному – погодьтеся, вийде незручно.

Обов’язково з’їжте щось перед вживанням коктейлю, аби не пити алкоголь на порожній шлунок. Проте, не варто робити їжу центром вашої уваги, навіть якщо це дійсно єдине, що на неї заслуговує. По-перше – вам буде зле, по-друге – це не обід, а вечірка.

Дотримуйтеся дрес-коду

Ви все ще на роботі, тож не вдягайте того, щоб ви не могли вдягти в офіс. Найкраща ідея – класична вечірня коктейльна сукня або костюм. Вишукано, елегантно, скромно. Звичайно ж, виключення становлять тематичні вечірки, на які прийнято ходити у тому вбранні, яке відповідає темі корпоративу.

І не вдягайте незручних підборів! Якщо ви постійно думатимете про те, як вам боляче або наскільки вправно ви ходите у цьому взутті – це моментально відбиватиметься на вашому обличчі. Хоча більш ймовірний, звичайно, перший варіант. Тоді вам точно не вдасться насолодитися вечором та спілкуванням.

Лайфхак: про всяк випадок, якщо ви все ж збираєтеся «вигуляти» ті елегантні нові чобітки, придбайте надійні пластири.

Спілкуйтеся

Якщо на вечірці вас оточують незнайомі люди, що комунікують між собою у невеличких групах, – це не привід для нудьги, ніяковості або «залипання» у стрічку Фейсбуку або Інстаграму. Про фото пізніше потурбується запрошений фотограф. Зосередьтеся на спілкуванні.

Використайте їжу за її вечірковим призначенням – для комунікації. Наприклад, сідайте з незнайомими людьми за стіл, попередньо спитавши, чи можна до них приєднатися, побажайте смачного. Почніть знайомство.

Дотримуйтеся золотого правила: бути щиро зацікавленим у іншій людині. Питайте і слухайте — людям зазвичай бракує щиро зацікавлених співрозмовників. Не перебивайте, не нийте про важке життя. Слідкуйте за відкритістю вашої пози, за перманентною дружньою посмішкою. Кивайте головою у відповідь на розповідь співрозмовника, підтримуйте зоровий контакт. Ви й незчуєтеся, як перебуватимете у епіцентрі цікавого спілкування.

Не забувайте френдити нові знайомства у Фейсбуці, аби не втратити контакт. Через деякий час нагадайте їм про себе ненав’язливим коментарем або активністю (лайка буде достатньо) у соцмережах.

Познайомте вашого колегу із новим знайомим на вечірці. Не варто починати бесіду із двома людьми, що захоплено спілкуються один з одним. Краще познайомтеся із кимось, хто самотньо стоїть осторонь. Він буде вдячний!

Подякуйте організатору

Продемонструйте вдячність організаторам вечерки, що попіклувалися про ваш комфорт та приємний час. Вони мають бути першими, з ким ви привітаєтеся на вечірці. Зробіть комплімент атмосфері, їжі, напоям. Найкраще – зробити це одразу після запрошення, коли йдете з вечірки та через декілька днів після неї. Краще дякувати особисто, але якщо такої можливості немає – зробіть це у соціальних мережах.

І нехай на вашому корпоративі все буде якнайкраще!

Інші статті по темі: 

Влиться нельзя слиться: как стать частью нового коллектива

10 небанальних способів провести час із колегами

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Лучшие статьи за неделю – у вас в почте!

Читайте также