Рука на пульсі: дієві поради про правильний пасивний пошук роботи

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Давно працюєте в компанії, вас усе влаштовує, але не виключаєте можливість, що десь є робота, посада, умови кращі? Здається, і не хотілося б усе кидати та стрімголов пускатися в пошуки роботи, адже цей процес може затягнутися надовго, а гарантій, що все складеться, немає. Іноді краще синиця в руках. У такому випадку ви можете використовувати методи пасивного пошуку роботи. З одного боку, ви при ділі – відчуваєте стабільність, отримуєте зарплату, а з другого – не виключаєте можливість отримати цікаву пропозицію. Про основні методи пасивного пошуку роботи йдеться у статті.

Оновити профілі в соціальних мережах

Важливо фільтрувати інформацію на своїй сторінці: частину, яка стосується приватного життя, можна приховати/скоротити/видалити, а публічною зробити ту, яка стосується досвіду роботи, професійних навичок. Це допоможе рекрутеру отримати актуальну інформацію про вас. І вже під час телефонної розмови/зустрічі ви будете підтверджувати вказану на сторінці інформацію. Не забувайте оновлювати інформацію про досвід та пройдене навчання: можливо, рекрутер шукатиме кандидатів саме за цими критеріями.

Підписка на розсилки вакансій

Так, ви будете отримувати на електронну пошту багато листів з пропозиціями, які, можливо, далекі від того, що вас цікавить. Але не виключайте можливості, що саме вона – робота вашої мрії, знайдеться таким чином. Переглядайте листи, виділіть для цього 10–15 хвилин на день. Так ви, з одного боку, не будете перевантажувати себе, а з другого – ознайомитеся з актуальними вакансіями.

Моніторинг сайтів і сторінок роботодавців у соцмережах

Дуже часто про актуальні вакансії в компанії можна дізнатися саме на її сайті та на сторінках у соціальних мережах. Можна скласти перелік бажаних компаній, за новинами яких варто стежити. Або ж, як варіант, про нову вакансію можна дізнатися у стрічці новин компанії у соціальних мережах, необхідно лише підписатися на неї.

Варто зазначити, що в багатьох компаніях вже існують рекрутери-боти. Вони надсилають цікаві вакансії, наприклад, через Facebook, Telegram, Viber.

«Ознайомчі» походи на співбесіди

Якщо справа дійшла до співбесіди, варто все ретельно продумати та підготуватися. Прочитайте якомога більше інформації про компанію, випишіть запитання, які у вас виникли, та озвучте їх. Так ви дасте зрозуміти, що цікавитеся роботодавцем. Також можете продумати відповіді на стандартний перелік запитань, які ставлять рекрутери. Але робити це потрібно природно, а не розказувати, як завчений напам’ять вірш.

Деякі рекрутери радять час від часу всім ходити на співбесіди «для профілактики» – щоб бути в тонусі, в курсі вимог, не занижувати свою цінність на ринку праці, і не завищувати, вчасно вчитися новому, щоб бути затребуваним.

Ярмарки вакансій, дні кар’єри

На таких заходах ви можете встановити прямий контакт з роботодавцем. Компанії представляють себе та свої досягнення перед потенційними кандидатами на посади. Плюс у тому, що коло осіб обмежене, ви напряму можете поспілкуватися з представниками компаній, обмінятися контактами тощо.

Рекрутингові агентства

Якщо вас цікавить посада в хорошій компанії, ви можете надіслати своє резюме в рекрутингові агентства. Вірогідно, ваше резюме збережуть у базі резюме, і якщо агентство працюватиме над релевантною вакансією, вас розглянуть. Перед тим, як ви потрапите на співбесіду, рекрутер поспілкується з вами та обов’язково з’ясує, наскільки вакансія задовольняє ваші очікування, озвучить рекомендації.

Особисті контакти

Знайомі, колишні колеги, родичі, друзі. Головне при цьому – чим ширше коло осіб знають про те, що ви плануєте змінювати роботу, тим вищі шанси отримати посаду мрії. Сарафанне радіо в ділі – таке просте прохання поцікавитися в себе на роботі, чи немає потрібних вакансій, може привести вас до омріяної роботи.

Варто пам’ятати, що пасивний пошук роботи може бути корисним не тільки на перспективу, але і в поточній діяльності. Адже, якщо ви вже довго працюєте в компанії на одній посаді, з часом перестаєте розуміти, що ринок праці очікує вже більше вмінь та навичок, ніж ви можете запропонувати. А промоніторивши періодично ринок, ви будете в курсі того, які умови, перспективи, яку заробітну плату пропонують роботодавці наразі. Дійте, навіть коли здається, що ви стоїте на місці.

Інші статті по темі: 

Как эффективно использовать источники поиска работы?

Как сделать аудит поиска работы самостоятельно?

Что раздражает украинцев при поиске работы: результаты опроса

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також