Пошук роботи – це не гра в одні ворота. Тут важливо не лише, щоб кандидат сподобався роботодавцю, а й щоб потенційний роботодавець відповідав всім заданим параметрам кандидата. Але на сайті robota.ua тисячі компаній, як зрозуміти, яка з них підійде найбільше? Як не натрапити на шахрая, що лише скористається вашою роботою? Відповідь одна: потрібно перевіряти роботодавця. Розповідаємо, де знайти інформацію про компанію та чим вона може бути вам корисна.

96% пошукачів перевіряють інформацію про потенційного роботодавця. Тому компанії, які хочуть отримати у свою команду найкращого фахівця, турбуються про те, щоб їх бренд як роботодавця був розвинений і про це було відомо всім.

Сторінка компанії на robota.ua

По-перше, кожного роботодавця, який публікує вакансію на сайті, перевіряють спеціалісти robota.ua з верифікації. Тому тут не зустріти шахраїв. Але щоб знайти роботодавця на свій смак, потрібно йти далі, а саме – на сторінку компанії. Кожен роботодавець сам обирає, що розміщувати там: одні обмежуються лише інформацією про свою спеціалізацію, інші – прописують максимум можливого, зокрема свої корпоративні цінності, фотографії з вечірок, натхненні розповіді працівників тощо.

Компанія, яка надає про себе якомога більше інформації, щоб майбутній співробітник дізнався все, що його цікавить, – піклується про свою репутацію і не хоче втратити цінного кандидата лише через те, що він не дізнається основну інформацію про майбутнього роботодавця. Важливо також звертати увагу не лише на зміст тексту, а й на його стиль. Адже часто між рядків можна прочитати більше, ніж хоче компанія. Коли роботодавець транслює в тексті зацікавленість та повагу до пошукачів, то це видно неозброєним оком.

Вакансія

Важливо звертати увагу і на опис вакансії. Він повинен бути повним та точним, але не надто розлогим. З опису вакансії ви маєте зрозуміти, з чим доведеться працювати, якими будуть ваші обов’язки. Все має бути чітко – без води та завуальованих фраз типу «хороший дохід», «легка робота, що підходить кожному» тощо.

В описі також повинно бути вказано, що пропонує компанія: умови роботи, різні «плюшки», заохочення тощо. Роботодавець, що викликає довіру, пропонує дещо більше, аніж «офіс біля метро» та «оформлення згідно з КЗпП». Тут так само треба звертати увагу на тон викладення інформації – він має бути приязним, без агресивного Caps Lock та явної неповаги до пошукача.

Сайт та соцмережі компанії

Попри те, що інформація про компанію на її сторінці на сайті robota.ua дала вам вичерпне уявлення про роботодавця, не зайвим буде зайти і на корпоративний сайт. Якщо там ви зустрінете актуальний дизайн, інформацію, що часто оновлюється, історії успіхів співробітників компанії, розповіді про корпоративи – значить люди для цього роботодавця справді важливі. З великою ймовірністю у такій компанії вам працюватиметься комфортно.

У соцмережах установи ви можете знайти інформацію, про те, як влаштована робота в компанії, про її цінності, актуальні вакансії, розповіді про корпоративний відпочинок тощо. Також деякі роботодавці обирають серед своїх співробітників амбасадорів бренду – на них також радимо підписатися і дізнаватися цікаво про те, що не розповість офіційний центральний офіс.

ЗМІ

Тепер переходимо до Google. За запитом назви компанії часто можна потрапити не лише на її сайт, але й на сторінки онлайн-ЗМІ. Тут часто публікують свої блоги топ-менеджери компаній або можна знайти інтерв’ю з ними, що дадуть зрозуміти специфіку роботи, корпоративну культуру, цінності тощо.

Відгуки

Не менш важливо дізнатися відгуки від реальних працівників компанії. Проте варто пам’ятати, що на сайтах з відгуками про роботодавця ви частіше зустрінете негативні висловлювання. Адже саме негатив викликає в людей більше емоцій і спонукає поділитися ними з іншими. Тому, читаючи такі відгуки, ставтесь до них досить критично.

Інша справа – реальні люди, яких ви можете знайти в соцмережах. Діловий етикет допускає повідомлення незнайомій людині з проханням розповісти про атмосферу в колективі, особливості роботи, ставлення керівників до підлеглих тощо. Поясніть своїй потенційній колезі, що розглядаєте можливість працювати в компанії та хочете дізнатися про неї більше. Також звертаєте увагу на пости співробітників – часто задоволені роботою працівники діляться враженнями на своїх сторінках у соцмережах.

Всі ці джерела в сукупності допоможуть вам перевірити роботодавця та прийняти правильне рішення під час працевлаштування.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!