П’ять найважливіших гнучких навичок, які потрібно почати розвивати вже сьогодні

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Їх називають Soft Skills, гнучкі або м’які навички, та вимагають під час працевлаштування, а також їм прогнозують велике майбутнє і називають єдиним порятунком від масової роботизації. Дуже заповзятливі бізнесмени вже встигли організувати сотні курсів, які, за їх словами, допомагають прокачати ці необхідні навички і стати затребуваним спеціалістом. Але що таке Soft Skills – знають далеко не всі, тож давайте розбиратись і дізнаватись, як займатися тренуванням гнучких навичок у домашніх умовах.

Must have сучасного професіонала

Дослідження Гарвардського Університету і Стенфордського Дослідницького Інституту стверджують, що сьогодні Hard Skills вносять у професійний успіх співробітника лише 15%, тоді як Soft Skills забезпечують 85% досягнень. Європейські компанії більше не хочуть бачити своїми співробітниками вузькопрофільних спеціалістів, які не вміють пристосовуватися до екстремальних умов та займатися саморозвитком. В Україні останнім часом роботодавці також все менше звертають увагу на ваші базові технічні знання, а вимагають неспеціалізовані навички.

Soft Skills називають також навичками майбутнього. Адже у прогнозованій роботизації всю технічну роботу виконуватиме штучний інтелект. Ваші навички водіння, знання програм Office чи володіння іноземними мовами з легкістю можна замінити, тоді як комунікативним чи лідерським навичками зможуть користуватися лише реальні працівники. Для того, щоб краще зрозуміти, які гнучкі навички вимагають роботодавці у вашій професії та над чим вам потрібно попрацювати, варто переглянути вакансії потрібних компаній та визначити власні сильні й слабкі сторони. Ми, у свою чергу, назвемо найбільш популярні скіли на українському ринку праці, які потрібно розвивати всім, хто хоче досягти успіху.

Уміння працювати в команді

Роботодавці хочуть бачити у своїх колективах командних гравців, які не здатні підставити колег задля задоволення власних інтересів. Уміння працювати у команді найчастіше зустрічається серед вимог у вакансіях українських компаній. У кожній команді є лідер, провідний спеціаліст і декілька виконавців. Важливо, щоб кожен співробітник дотримувався своєї ролі, а не намагався підставити інших, щоб проявити себе. Адже лише командна робота всього колективу допомагає компаніям досягати успіху.

Креативність

Майже з такою ж частотою зустрічається серед вимог до кандидатів і креативність. Це стосується не лише творчих професій. Сьогодні роботодавці хочуть бачити креативний підхід до вирішення будь-яких завдань у зовсім буденних професіях. Креативне мислення потрібно розвивати всім, незалежно від віку та необхідних для роботи Hard Skills. Таку навичку не зможе замінити жоден штучний інтелект у майбутньому, адже лише люди спроможні знаходити нестандартне розв’язання стандартних питань, і роботодавці сьогодні це дуже цінують.

Лідерські якості

Для керівних посад як ніколи підкреслюється необхідність лідерських якостей. Лише гарний управлінець зможе організувати роботу колективу, націлену на спільний результат. Тому для менеджерів ключовими навичками є розвиток власного стилю управління, розробка стратегії мотивації та збільшення ефективності команди.

Комунікативні навички

В епоху масової автоматизації всі забули про реальне спілкування, і дехто навіть втратив навіть комунікативні навички. Але вміння презентувати себе, власний проект чи ідею, бути гарним співрозмовником дуже важливі сьогодні. Якщо у вас з’явилася геніальна ідея, але ви не можете підібрати слів, щоб її висловити, або втрачаєте свідомість, коли до вас приковані погляди всього колективу на чолі з керівництвом, то навряд чи вам вдасться цю ідею втілити у життя чи досягти успіху в професії. Намагайтеся спілкуватися з різними людьми – це допоможе вам швидше стати гнучким та не боятися висловлювати власні думки.

Емоційний інтелект

Ця навичка полягає у вмінні контролювати власні почуття та правильно реагувати на емоції інших людей. Уміння брати себе в руки, не піддаватися провокаціям та доводити розпочате до кінця – це все про емоційний інтелект. Такі співробітники вміють вирішувати конфлікти, адекватно реагувати на критику, брати на себе відповідальність та швидко приймати правильні рішення. Тому вони користуються попитом на ринку праці та мають гарне майбутнє у технологічному світі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також