Перша онлайн-платформа з пошуку роботи robota.ua запустила нову рекламну кампанію в незвичайному форматі музичного альбому. Кожен ролик — це мінікліп про один з інструментів, що допомагає легко шукати роботу. 

“Минулоріч ми поміняли позиціонування і визначили його так: мобільний помічник, який допомагає знаходити роботу та знімає стрес від пошуку завдяки зручним і простим фічам. А в комунікаційній платформі використовуємо елементи гумору та абсурду, щоб допомогти нашим кандидатам зняти емоційну напругу.

Ми продовжуємо закріплювати це позиціонування, й у новій кампанії просто говоримо про складні технології, які значно спрощують життя. Адже пошук роботи — це не стрес, якщо шукати разом з нами”, — пояснює Ярослав Гуменюк, СМО robota.ua. 

Нове позиціонування вже дало свої результати: на robota.ua — найбільша база вакансій і резюме, та найвище знання на ринку серед інших сервісів.

Пісня про персональну підбірку вакансій:

Пісня про миттєвий відгук: 

“Часто доволі складно пояснювати людям продуктові переваги сервісів, особливо коли вони стосуються технологічних рішень. А формат коротких гумористичних треків допомагає краще зрозуміти та засвоїти ключове повідомлення про наші інструменти — зручний конструктор резюме, найбільшу базу вакансій, найпопулярніший мобільний додаток та систему штучного інтелекту”, — додає Ольга Саранча, Brand Manager robota.ua.

Фокус рекламної кампанії — на digital-напрямку та креативі (запам’ятовуваність відеоряду та образів). Формат коротких музичних роликів дає можливість розміщувати їх на відео носіях і бути впевненими, що більша частина цільової аудиторії додивиться їх до кінця (що є проблемою для довгих роликів, знятих для ТБ-кампаній). 

“У цьому випадку ми сповідуємо принцип digital first. По-перше, тому що ми digital-платформа, а по-друге, тому що наша ключова ЦА проводить свій час, споживаючи діджитал та мобільний контент, а не ТБ-продукт”, — додає Ярослав Гуменюк. 

Ролики адаптовані під формат караоке — синхронно з музикою в них титруються слова, які можна (й потрібно!) підспівувати. 

“Стилістично рекламно-музичний альбом robota.ua – це суміш поп-фанку, диско та найбільшої бази вакансій. Кожен трек – це невелика історія, яка розкриває продуктовий бенефіт сервісу robota.ua. Сподіваємося, це буде тільки дебют нашого першого музичного проєкту, і в майбутньому ми почуємось на всіх цифрових платформах”, — коментує Ігор Фінашкін, креативний директор  IAMIDEA. 

Пісня про шалену апку: 

Пісня про величееезну базу вакансій: