Роль дітей у роботі цілком дорослої компанії KIDDISVIT, яка працює на ринку іграшок України вже більше 23 років

«Наповнюємо дитинство і продаємо лише ті іграшки, якими б дали бавитися власним дітям». Дотримуючись такої філософії, вже 23 роки в Україні працює компанія KIDDISVIT – лідер серед дистриб’юторів іграшок.

Павло Овчинніков

Говоримо із Павлом Овчинніковим – співзасновником та СЕО компанії KIDDISVIT, президентом Української Асоціації Індустрії Іграшок – про те, чому у KIDDISVIT:

  • надають перевагу кандидатам, які або вже є батьками, або мають досвід спілкування з похресниками, племінниками, онуками;
  • радіють за колег, які мають стати батьками;
  • навчають дорослих бавитися іграшками;
  • залучають дітей співробітників як експертів;
  • щороку рахують кількість дітей, яка народилася в Україні, а вже потім – інші бізнес-показники.

За яким принципом ви обираєте співробітників, що працюють у компанії? 

Звісно, ця людина має бути професіоналом своєї справи, фахівцем у своєму конкретному напрямку, та цього замало.

Для нас також дуже важливо, щоб людина, яка претендує на роботу у KIDDISVIT, так чи інакше розумілася на дітях, їхніх потребах та улюблених забавках і поділяла цінності компанії. У нас працюють мами, тата, професійні хрещені, сестри, тітки та навіть бабусі, – усміхається Павло Овчинніков.

KIDDISVIT – сімейна компанія. У сімейній компанії людей до колективу ми також приймаємо, наче у родину. Тому я завжди сам проводжу фінальну співбесіду. Щоб відчути людину, достатньо 10-15 хвилин спілкування. Раз на місяць я призначаю особисту зустріч  новачкам – це для мене важлива подія. Знайомлю особисто з принципами та цінностями компанії. Я впевнений, що корпоративна культура – важливий стратегічний інструмент. Бо від того, як співробітник сприймає наші внутрішні принципи, залежить мікроклімат у колективі, а це теж впливає на успіх бізнесу.

Що ви думаєте про баланс між роботою та батьківством? Чи існує він?

Ми з дружиною Ольгою виховуємо трьох дітей. Тому дуже добре розуміємо, що баланс між роботою та вихованням дітей можливий.

Щодо мам і майбутніх мам, то ми впевнені, що жінки-мами – особлива категорія співробітниць. Вони вміють брати на себе відповідальність, бездоганні в особистому тайм-менеджменті, можуть вести одночасно декілька проектів, бо діти ці навички тренують на відмінно.

Тому, ми з легкою душею відправляємо наших матусь у декретну відпустку та чекаємо на їхнє повернення. Багато хто і далі працює у віддаленому режимі або повертається до роботи за три місяці чи півроку-рік.

Приміром, одна наша співробітниця у декреті стала прекрасною блогеркою, зараз вона робить цікаві огляди іграшок KIDDISVIT. Також саме її із малим ми обрали для зйомки рекламного відео бренду KIDDIELAND.

Ще одна співробітниця – мама трьох діток – із молодшою донечкою працювала два дні на тиждень у віддаленому режимі з дому. До речі, такі індивідуальні графіки роботи для нашої компанії – нормальна практика, яка дає можливість тримати баланс між роботою та декретом, а компанія не втрачає досвідченого професіонала.

Компанія має досвід, коли два топ-менеджери на ключових позиціях одна за одною провели рік у декретних відпустках і знову повернулися на свої посади. Ми розуміємо, що у професійному та особистому житті співробітників відбуваються різні події і ми як компанія маємо знаходити баланс та підтримувати.

Тому у KIDDISVIT є традиція – вітати кожного співробітника з народженням дитини, даруючи сертифікат, який можна обміняти на підгузки або іграшки.

А ще хочу поділитися цікавою історією. У компанії працювала дівчина, яка мамою ще не була, та мріяла колись стати. Вона настільки захоплювалася забавками, з таким захватом відгукувалася про певні бренди компанії, що купувала іграшки іноді просто так, на перспективу. Готуючи в такий спосіб «придане» своїй майбутній дитині. Зараз вона виховує маленького сина. І ми тішимося, що її дитина тепер бавиться тими іграшками, які мама обрала ще до її народження!

У вас корпоративні свята також пов’язані з дітьми?

Наша компанія для дітей і «про дітей». Ми наповнюємо дитинство радістю та розвитком. Обираємо найкращі іграшки для українських малюків. І, звісно, діти співробітників для нас – наша цільова аудиторія, наші помічники та натхнення. Тому в компанії є певні традиції привітання дітей співробітників. Є два чудові свята, з нагоди яких кожна дитина в компанії отримує подарунок.

Це День Святого Миколая та День Захисту дітей. До Дня Захисту дітей у «докарантинні» часи ми завжди запрошували дітей в офіс або влаштовували спільний інтерактивний пікнік разом з усім колективом KIDDISVIT на природі. Влаштовували конкурси з музикою та іграми, спортивні змагання, поїдання солодощів.

У цей день ми просто «занурюємо» дітей у світ іграшок. І вони завжди дуже чекають на це свято, бо поруч батьки, які у цей день стають трохи дітьми і граються разом із малими. Тобто, якщо це спортивні змагання, то в команді є і діти, і дорослі. Разом перетягуємо канат, разом стрибаємо у мішках, проходимо квести. Діти і батьки світяться від щастя, бо такі спільні свята дуже єднають.

Після таких свят багато хто з дітей думає: «Класна робота у мами чи тата – весь час бавитися іграшками!» Такий собі «крутий іграшковий безліміт». Тому наші діти часто мріють, як батьки, працювати у KIDDISVIT, коли стануть дорослими.

На жаль, цього року традицію довелося порушити, – через карантин, але діти кожного співробітника отримали свій подарунок до свята.

Та ми вітаємо не лише дітей співробітників. На День Святого Миколая кожен у компанії перетворюється на чарівника та намагається виконати бажання дитини, що так чи інакше позбавлена батьківського піклування.

Ми багато років співпрацюємо з будинками сімейного типу й отримуємо звідти листи, у яких діти пишуть про омріяні подарунки. Кожен обирає собі лист до Святого Миколая та купує те, що замовлено. Часто ці листи дуже розчулюють – діти безпосередні у своїх бажаннях. Для когось найзаповітніша мрія – ролики, а для когось набір фломастерів і фарб – цілий всесвіт, бо дитина любить малювати.

Розкажіть більше про соціальні проекти компанії?

Із перших днів роботи KIDDISVIT її співробітники брали участь у багатьох благодійних проектах, а потім у нас виникла ідея самостійно створити щось значуще для міста та дітей, які потребують допомоги.

Ідея втілилась у проект благодійної установи «Центр реабілітації, фізичної терапії та інклюзивного навчання ім. Святого праведного Іоанна».

Так наприкінці 2019 року було відкрито Центр реабілітації для дітей з усієї України, які мають неврологічні захворювання та порушення опорно-рухового апарата.

Для нас важливо, що ми заповнили цю доти порожню нішу! Бо потреба у закладі такого профілю у Дніпропетровській області була очевидною! Зараз ми активно залучаємо меценатів, аби вони брали на себе фінансові витрати на реабілітацію. Адже всі діти однаково мають право бути щасливими та здоровими!

Ви вже казали, що діти співробітників для Вас виступають помічниками. У чому саме полягає допомога?

Так, безумовно, діти – наша цільова аудиторія, і для нас цінний їхній відгук, їхня реакція на той чи інший продукт. Тому час від часу ми залучаємо малечу до такого собі «тест-драйву» новинок. Для них – це радість, а для нас – безцінне польове дослідження. Ми бачимо, як реагує малеча на ту чи іншу іграшку, чи виникає зацікавленість, скільки триває гра та як саме відбувається. Ці спостереження допомагають вирішити – починати співпрацю чи ні з тим або іншим брендом іграшок.

А в період карантину діти наших співробітників стали героями корпоративного Telegram-каналу.

У компанії є власна Академія KIDDISVIT. Раніше наші продакт-тренери відвідували торговельні мережі та влаштовували навчальні тренінги для продавців-консультантів, щоб розказати про новинки асортименту та зробити так, аби кожен продавець умів кваліфіковано познайомити покупця з іграшкою. Але стався карантин. Торговельні мережі зачинились, а нові іграшки і далі надходили.

Ось тоді в нас і народилося бізнес-рішення: Академія створила навчальний Telegram-канал. Підписала на ресурс усіх продавців-консультантів і почала створювати цікавий навчальний контент. Для цього були усі умови: новинки асортименту і власні діти теж на карантині поруч удома. Вони бавилися для навчального відео, та демонстрували, який функціонал іграшки. Таким чином діти наших тренерів долучилися до навчального онлайн-проекту. Вони були у захваті! Почувалися зірками! Іще б пак – майже півтисячі підписників. І вони з мамами вчать дорослу аудиторію, як правильно бавитися тією чи іншою іграшкою. Уявіть, як круто!

Дітям – гра, дорослим – навчання та корисна інформація, яка так потрібна в роботі!

Розробляючи стратегії запуску нових брендів, ми підраховуємо кількість новонароджених дітей в Україні – для нас це основа. Кількість новонароджених – це не просто внесок у демографічну ситуацію країни, для нас це вагома ознака стабільності та благополуччя компанії.

KIDDISVIT в цьому році 23, чим, на вашу думку, будуть грати діти в найближчому майбутньому?

Найближче майбутнє вже настало. Діти покоління Z – юзери з пелюшок.

Вони знають, як користуватися Youtube раніше, ніж вчяться писати і читати. Вже зараз вони черпають інформацію, навчаються, спілкуються з допомогою відео.

Завдяки функції голосового пошуку, доступ до інформації – це не проблема.

Світовий тренд останніх років – STEAM-іграшки, вони не тільки розважають, але й навчають дитину новим скилам, наприклад, малювати в 3D просторі, знімати і монтувати власне відео, програмувати. І це неймовірно корисні навички, які 100% стануть у нагоді дітям у майбутньому!

Фото надані компанією KIDDISVIT

 Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також