Роботодавці, як ніхто, зацікавлені у розвитку компанії та збільшенні її прибутку. Тому своїми працівниками вони хочуть бачити залучених у роботу професіоналів, що горять своєю справою та мають ціль добитися кращого результату у всьому. Разом з тим існує категорія співробітників, яка заважає досягненню успіху та буквально дратує роботодавців. Вони прагнуть якнайшвидше позбутися від таких підлеглих та уникати з ними контактів у майбутньому. Тож, хто ці працівники, яких так не люблять роботодавці?

Марний співробітник

Такий тип працівників відрізняється тим, що не приносить ніякої користі компанії. Експерти схиляються до думки, що його світобачення склалося на основі радянських постулатів, вони живуть за принципом «посиджу тут ще трохи і отримаю підвищення». Розпізнати тип марних співробітників на співбесіді дуже важко, бо вони уміло відповідають на всі запитання, хваляться минулим досвідом, хоч і не можуть згадати конкретних досягнень. Проте їм рідко подобається те, чим вони займаються, і вони не знають, яка робота змогла б приносити їм задоволення.

У колективі безрезультатний співробітник намагається не виділятися, щоб не привертати зайвої уваги до відсутності ефективності своєї роботи. Якщо керівник все ж виявить декілька підлеглих, що працюють не на повну силу і попросить їх пояснити свої помилки, то ефективний співробітник проаналізує всю роботу, виокремить, що вдалося зробити, а що – зазнало невдачі. Він обов’язково вкаже на свої помилки та пояснить, як уникатиме їх у майбутньому. Марний співробітник скаже, що він зробив все можливе, але знаходження Венери у Марсі, магнітні бурі чи хворий кіт завадили йому виконати поставлене завдання. Примітно, що такий працівник постійно звертається за порадою чи допомогою до начальника та колег. Але він має на меті лише виконання своєї роботи чужими руками.

Меркантильний співробітник

На співбесіді такий кандидат часто заводить розмову про зарплатню, його не так цікавлять обов’язки, передбачені посадою, як те, які бонуси він отримає від компанії. Його робота може бути результативною та приносити дохід, але він піде з організації як тільки йому запропонують трохи більшу фінансову винагороду. Ті, хто вважають, що робота потрібна лише заради грошей, зазвичай отримують негативну відповідь ще на співбесіді.

Роботодавці хочуть приймати на роботу тих, хто з ентузіазмом кидається у поставленні завдання, постійно намагається вчитися новому та прагне до професійного росту. Працівнику, яким керують тільки гроші, керівник не стане довіряти важливих проектів, великих клієнтів чи цікавих завдань. Адже такий співробітник може звільнитися у будь-який момент, роботодавцю немає сенсу так ризикувати.

Обізнаний співробітник

Такий працівник точно знає, що його робочий графік з 9:00 до 18:00 і, зазвичай, не затримується в офісі навіть на п’ять хвилин. Але приватні компанії хочуть бачити результат роботи працівника, а не його вміння слідкувати за годинником. Такі співробітники точно пам’ятають і свої функціональні обов’язки, тому ніколи не зроблять щось поверх них за «дякую». Вони готові залишити колегу наодинці з великим проектом, лише тому, що допомога іншим не прописана у трудовому договорі. Тому дратують не лише керівників, а й увесь колектив. Також ці працівники знають про обов’язки роботодавця згідно з трудовим кодексом та часто йому про них нагадують.

Нахабний співробітник

На співбесіді він оцінює свої навички вище всіх кандидатів та переконує у своїй унікальності, тому часто отримує бажану посаду. Далі він забуває про всі ієрархічні рамки та переходить з керівником на «ти», заграє до фінансового директора, запізнюється, недоречно жартує з колегами тощо. Нахабний працівник з кожним днем на роботі закріплює свої позиції, і в результаті «вилазить начальнику на шию». Зазвичай, його доля у компанії має сумний фінал.

Співробітник базіка

Працівник, що намагається влізти у будь-яку розмову, не замовкає на нараді, хоч і нічого не говорить за темою, часто розпускає плітки про інших співробітників компанії, дратує майже весь колектив. Але роботодавцеві такий тип працівників не подобається з інших причин. Вони крадуть їх дорогоцінні хвилини на пусті балачки, відволікають інших підлеглих від роботи, а головне – самі витрачають весь час на блукання офісом та пошуки вільних вух і не займаються робочими питаннями.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!