Редакція онлайн-журналу The Point вже готує для вас нові цікавезні матеріали (спойлер: у новому році на вас чекають не тільки лайфхаки про пошуки роботи та розвиток кар’єри, а і безліч неймовірних історій – про незвичайні професії, оригінальні кар’єрні стратегії, бізнес, мистецтво, волонтерство, життя в усіх його проявах тощо). А в перший день активної роботи після тривалих святкових днів пропонуємо ще раз переглянути корисні публікації – 2019.

Слово – не горобець: 20 фраз, які можуть зіпсувати співбесіду

Коли кандидат готується до інтерв’ю в компанії, корисно продумати не тільки те, що необхідно розповісти, але і те, що казати не варто. Ми зібрали 20 фраз, яких треба уникати, щоб отримати бажане запрошення на роботу. Наприклад, розповідь про себе не слід розпочинати з пологового будинку, і немає сенсу запевняти рекрутера в тому, що ви – перша ідеальна людина на планеті. Що ще? Читайте в статті.

7 навичок, за які вам платитимуть більше

Перший шанс заявити про себе як про фахівця – це співбесіда. Втім, навіть якщо на співбесіді ви не презентували себе як кандидата максимально вигідно, є вміння, які не можуть залишитися непоміченими. Скажімо, чи готові ви до відряджень та ненормованого графіка?..

«Анти-топ» навичок: 7 скілів, які втратять актуальність у майбутньому

Які навички матимуть найвищу цінність на ринку праці через 5-10 років? За даними звіту The Future of Jobs Report, озвученими на The World Economic Forum, до переліку актуальних навичок-2022 включено аналітичне мислення, критичне мислення, інновації, креативність, емоційний інтелект тощо. А які навички, навпаки, втратять свою актуальність і залишаться в минулому?

Як рекрутери сканують ваше резюме: 8 підказок від rоbota.ua

15 секунд – приблизно стільки часу має ваше резюме, щоб привернути увагу рекрутера. На що роботодавці звертають увагу, коли переглядають сотні відгуків? І як «підсвітити» своє СV, щоб серце рекрутера тьохнуло і майнула думка: «Це він (вона)»?

Усі гроші світу: 13 ідей для додаткового заробітку

Більшості з нас періодично не вистачає грошей на якусь мрію: від поїздки в Ісландію до ремонту у ванній, авто, нового гардеробу тощо. Ця стаття присвячена тим, хто втомився відчайдушно економити та вважає, що найкращий спосіб назбирати грошей – це більше заробляти. Тож не марнуймо часу!

7 фраз, які дратують вашого співрозмовника: чим їх замінити?

Існують фрази, від яких починає сіпатися око. Такі вислови заводять розмову у глухий кут, спонукають її якнайшвидше закінчити і наступного разу обходити стороною людину, що грішить їх вживанням. Щоб не потрапити до рядів тих, з ким колеги рідко хочуть розмовляти, радимо запам’ятати фрази, які дратують співрозмовників понад усе, та уникати їх у своєму лексиконі.

Нічого зайвого: 11 пунктів, які можна видалити з резюме

Скульптор відсікає від каменю все зайве, щоб отримати витвір мистецтва. Пошукачі мають ставитися до свого резюме так само: прибрати неважливе, щоб залишити суть – змістовний текст із правильно розставленими «гачками», що привернуть увагу роботодавця. Яка саме інформація може виявитися зайвою?

Коли українцям чекати на чотириденний робочий тиждень: колонка HR-експерта robota.ua Тетяни Пашкіної

Тема скорочення робочого часу – менше робочих годин на день або менше робочих днів на тиждень – неодноразово обговорювалася в засобах масової інформації. Це не тільки теоретичний інтерес або плоди експериментальних досліджень – є приклади успішного впровадження скороченого робочого часу в різних країнах. Чи має такі перспективи Україна?

Зламати систему: 7 прийомів нейрохакінгу, які допоможуть ввімкнути мозок на повну

Як досягати своєї мети простіше, швидше та ефективніше? Останні відкриття в галузі нейрофізіології допомагають краще зрозуміти особливості роботи мозку і те, як ми можемо скористатися ними. На основі цих знань була розроблена така методика, як нейрохакінг.

Фінансове питання: як правильно говорити про зарплату на співбесіді?

Під час пошуку роботи більшість кандидатів цікавить саме фінансове питання. Але не всі знають, коли краще говорити з роботодавцем про заробітну плату, і недоречне питання може перекреслити всі ваші успіхи. Як правильно говорити про гроші на співбесіді, щоб не налякати роботодавця?

12 підступних питань на співбесіді та відповіді на них

Часом на інтерв’ю мета роботодавця – не тільки дізнатися про вас та оцінити ваші ораторські здібності, але й поспостерігати за вашою реакцією на стресову ситуацію. Для цього вам можуть задавати дещо провокативні питання. Ми зібрали популярні «незручні» питання та сформулювали найкращі відповіді на них, аби наших читачів неможливо було заскочити зненацька.

Цілком таємно: 10 моментів, які варто приховати від рекрутерів у соцмережах

А ви знали, що перегляд соціальних мереж може бути одним із головних критеріїв прийому на роботу? Так, ваш психологічний портрет вже давно можна прочитати, переглянувши сторінку у Facebook, Instagram тощо. На що потрібно звернути увагу насамперед?

Нудно не буде: 14 цікавих трендів сучасного ринку праці

Ринок праці відповідає на виклики сучасного світу і модифікується. На полі гри роботодавців та кандидатів наразі можна спостерігати явища, які дивують, лякають і надихають одночасно. Ми підготували добірку таких трендів.

Політичні руйнівники, вегани та люди-бренди: британська дослідниця Хлоя Комбі – про покоління Z

«Поколінням Z» психологи називають молодих людей, народжених в період з середини 90-х до середини нульових. Британська журналістка Хлоя Комбі впродовж двох років займалася дослідженням поведінки молоді в мережі, про що написала в книзі «Generation Z: Their Voices, Their Lives». Про трибалізм, токсичність життя онлайн, спадковість привілеїв та інші цікаві Z-тренди йдеться у статті.

Незручно вийшло: 12 питань, які вам не можуть ставити на співбесіді

Завдання роботодавця на інтерв’ю – зрозуміти, чи відповідає претендент посаді та культурі компанії. Його питання можуть стосуватися досвіду, освіти, мотивації, особистісних якостей, планів на професійне майбутнє тощо. Але є теми, які порушують кордони кандидата як особистості: роботодавець не має права їх ставити, а здобувач може не відповідати. І таке право захищене як етикою, так і законом.

Як роботодавці обманюють пошукачів: 6 найпопулярніших сценаріїв

Хочеться вірити, що кожна пропозиція щодо роботи – ідеальна з погляду умов, зарплат, кар’єрного зростання, розвитку, відряджень за кордон. Варто вірити в удачу, але й від обманів недобросовісних роботодавців ніхто не застрахований. Проте обізнаний, як відомо, означає – озброєний.

«Нас б’ють – ми міцнішаємо», або Як фахівцям 45+ знайти себе на ринку праці: колонка HR-експерта robota.ua Тетяни Пашкіної

Досвідченим співробітникам потрібно знову «йти в бій» – уже за можливість залишитися в професії або вкотре змінити профіль, щоб довести собі та оточуючим, що «в порохівницях» ще достатньо сил, інтелекту, стабільності, вміння нестандартно мислити і просто гарувати.

Годі це робити: 13 офісних звичок, які розпечуть колег до білого жару

Ніхто настільки не близький до ідеалу, як у резюме, і ніхто настільки не далекий від нього, як у довгі робочі будні. Ділити побут із колегами щодня і зберегти гарні відносини – нелегка справа. Які ж прикрі помилки, що дратують колектив, зустрічаються найчастіше?

Зламати дрес-код: головні правила офісного look’у

Всі ми знаємо, що найцінніше в працівниках – професійні навички. Але 80-85% інформації сприймається візуально. Зовнішній вигляд – включаючи позу, ходу, міміку і одяг – багато розповідають про нас оточуючим, зокрема, на робочому місці.

А яка тема найбільше сподобалась вам?

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!