Зацікавленість компанії у професійному розвитку своїх кадрів прямо пропорційна успіху компанії. І, якщо при цьому працівник розуміє власну цінність у досягненні заданих цілей, результат не змусить себе чекати.

До свого 25-річчя, яке компанія Фокстрот святкує цієї осені, ритейлер ділиться історіями успіху працівників, котрі досягли значних результатів у власній трудовій діяльності і зробили особистий внесок у спільний успіх ювіляра.

Про свій кар’єрний шлях  – від продавця-консультанта магазину електроніки і побутової техніки до керівника регіональної групи роздрібних продажів – розповів Юрій Ліщук, керівник ГРП-3 (регіони – Волинь, Тернопільщина, Рівненщина і Хмельниччина).

Про перші кроки на ввіреній посаді

–  Юрію, що вам запам’яталося із перших днів роботи у Фокстрот?

– Це був початок листопада 2007 р. Після того, як пройшов співбесіду на посаду продавця-консультанта, першим етапом стажування було ознайомлення з асортиментом, а саме – сортування товару на сервісному складі. Два дні мав можливість сповна зануритися за лаштунки магазину, роздивитися у деталях характеристики й особливості товару. А на третій день уже був направлений на стажування у відділ категорії аудіо-відео техніки до магазину у Луцьку.

– Чи виникали труднощі під час адаптації?

– Навпаки: адаптація проходила дуже круто й цікаво. Це зараз для стажування та вивчення навчального матеріалу розроблені різноманітні онлайн програми та тренінги. А на той час у нас були ще «методички» і тренінг своїх навичок одразу на практиці.

Завдяки моєму наставнику Сергію Ярмолюку, за 2 тижні я здобув чималий досвід. Він ділився інформацією щодо кожного блоку, категорій техніки, ходових позицій, стандартів обслуговування, практичними порадами по роботі із запереченнями. Так збіглося, що по закінченню мого стажування саме розпочався високий сезон продажів, тож необхідно було повноцінно включатися в процес. Це був водночас і виклик, і унікальна можливість проявити себе. Разом з колегами ми тоді не тільки гідно провели сезон, а і найкраще серед усіх його закрили. Тому раджу кожному: найкрутіша адаптація – це старт роботи в сезон.

Про цілеспрямованість і наполегливість

– Чи вплинула робота у Фокстрот на розвиток здібностей, реалізацію власних цілей?

– Усі свої життєві досягнення я пов’язую саме з Фокстрот. Більше того: саме завдяки роботі у мережі Фокстрот я зміг проявити і реалізувати якості керівника. У мене перша освіта – педагогічна, тому мені цікаво було налаштовувати комунікацію з покупцями, правильно доносити інформацію. І вже через півроку це дало мені змогу здобути перемогу в конкурсі на посаду «наставника», на яку претендували ще два моїх колеги. Протягом цього часу був куратором для новачків та випустив «у світ» не одного стажера.

Дуже запам’ятався період, коли старший продавець магазину на Рівненській, 48, що у Луцьку, на період сесії передав виконання своїх обов’язків на мене. І за підсумками цього періоду ми вивели відділ AV з великим відривом вперед. Після цього я успішно пройшов конкурс на посаду заступника директора магазину.

Ще одним викликом для мене стала пропозиція вже через рік з того моменту, як я прийшов у Фокстрот, очолити магазин у Володимиро-Волинському. А вже за рік стати директором магазину у Нововолинську. Потім було завдання забезпечувати виконання планів, навчати, розвивати і мотивувати колег у якості керівника магазинів у Луцьку. У 2016 став старшим керівником СРП-13 (служби розрібних продажів – прим. ред.), а у лютому 2018 дістався сходинки керівника групи роздрібних продажів ввіреного регіону.

Про лідерство і результат

– Щоб стати лідером, одного бажання замало. Що мотивувало вас не зупинятися на досягнутому?

Коли я прийшов працювати у Фокстрот, якраз народилася старша донька. Тоді я усвідомив, що хочу, щоб мої діти пишалися мною. Це стало і стимулом, і мотивацією рухатися вперед. Крім того, в моє становлення дуже багато вклав мій куратор, і дуже хотілося виправдати його сподівання. Саме він дав мені зрозуміти, що не варто боятися тих випробувань, які ставить перед нами життя. І при цьому, важливо завжди лишатися в гармонії з собою.

Тобто це ваш девіз протягом життя?

– Мені подобається фраза «Найкращий спосіб розпочати щось робити, перестати говорити й взятися за справу». Я ніколи не боюся того, що в мене щось може не вийти або вийде не так, як я те запланував. Цьому принципу навчаю і своїх дітей.

– Чи погоджуєтеся з тим, що від ваших рішень, як керівника, залежить як мікроклімат в команді, так і бізнес-успіхи компанії?

– Від керівника залежить багато чого. Його рішення, поради, досвід безпосередньо впливають на настрої підлеглих, бажання працювати на користь команди. Я точно знаю, що директори магазинів ввіреного мені ГРП разом зі мною прагнуть до успіху всієї компанії. Для нас важливо, що з нами радяться представники топ-менеджменту Фокстрот, дослухаються до наших рекомендацій, адже ми безпосередньо бачимо, що відбувається у роздрібі.

– Якими якостями повинен володіти ідеальний кандидат у команду Фокстрот?

– Передусім, орієнтуватися на покупця. Якщо це кандидат на керівну посаду – має володіти аналітичними здібностями і лідерськими  якостями (щоб зміг повести за собою колектив), бути стресостійким, націленим на результат і мати чіткий план дій. Безумовно, правильно мислити, йти в ногу з інноваціями та сучасними технологіями, володіти підприємницькими навичками та інструментами роботи в кризових ситуаціях.

– Юрію, що сприяє ефективному початку вашого робочого дня?

– Ранкова кава і побільше посмішок. А якщо випадає вікно у щільному робочому графіку – це можливість відвести доньок в садочок і до школи. Тоді день точно буде ефективним і позитивним.

– Чи готові заради того, щоб бути першим, переплатити за новий гаджет?

– Так, і дуже часто так і роблю. Якщо виходить новий гаджет, який дійсно вартує своєї ціни, він обов’язково має бути першим у мене.

Читайте також: 

«Каждые полтора года – новые вызовы и достижения»: история успеха от начальника управления сервиса Фокстрот