Створення якісних продуктів для домашніх улюбленців, які забезпечують їм правильне харчування та догляд – головний пріоритет і запорука успіху напрямку кормів для домашніх тварин компанії Nestlé. Але, як відомо, саме люди, які є професіоналами своєї справи та мають багаторічний досвід успішної діяльності, є основним фактором успіху будь-якої індустрії.

Сучасні компанії розуміють необхідність інвестування у розвиток і навчання своїх працівників, а також створення програм для залучення молодих талантів, які згодом будуть готові доєднатися до команди та працювати над реальними бізнес-проєктами.

Компанія Nestle створила принципово нову програму підготовки студентів та випускників, об’єднавши ветеринарний напрямок із потребами бізнесу.

Nestlé Purina Graduate Program – це унікальна програма підготовки спеціалістів у ветеринарній галузі. Вона розрахована на студентів 4-6 курсів та випускників ветеринарного напрямку, які бажають розпочати кар’єру в міжнародній компанії та поєднати ветеринарію із основними напрямками бізнесу кормів для домашніх тварин. За 12 місяців учасники програми мають можливість долучитися до команди бренду Purina та спробувати себе у проектній роботі в різних підрозділах бізнесу кормів для тварин, отримуючи всебічну підтримку від наставників та керівників.

Чому виникла потреба створити таку програму?

Наразі спеціалістів, навички та досвід роботи яких відповідають потребам такого бізнесу, дуже мало. У напрямку бізнесу кормів для домашніх тварин, нам важливо, аби фахівці мали знання у ветеринарній галузі. Однак, для того, щоб досягти успіху, потрібно також володіти знаннями із менеджменту, маркетингу або продажу. Сьогодні в Україні не існує такої академічної програми, яка б поєднувала фундаментальні знання з ветеринарії та дисциплін економічного циклу. Тому ми створили надсучасну програму, яка б не тільки поєднувала зазначені сфери діяльності, а і надавала б молодим фахівцям можливості для подальшого професійного розвитку та навчання.

Які основні напрямки діяльності програми?

Наставники програми від Nestlé Purina працюватимуть зі студентами в напрямках продажу, розвитку ветеринарного каналу, спеціалізованого каналу та каналу заводчиків.

Ми запитали кожного з них про особливості їх роботи, а також довідалися, якими навичками необхідно володіти кандидатам, аби долучитися до команди.

Олеся Барабаш – менеджер з наукової комунікації та роботі з ключовими лідерами думок, за освітою лікар ветеринарної медицини, знається на інноваціях у сфері фізіології та дієтології котів та собак.

Свої основні обов’язки Олеся коментує так:

«Моя основна задача – підвищити знання про наші продукти серед клієнтів. Я створюю презентації для навчання всієї команди, проводжу тренінги, лекції, семінари для продавців зоомагазинів, ветеринарних лікарів, заводчиків котів та собак, студентів ветеринарних ВУЗів. Якщо ти поділяєш нашу любов до тварин, маєш навички створення крутих презентацій та хочеш розвиватися – тобі до нас!».

Долучившись до програми, разом Олесею ви в тому числі будете опановувати знання про всі продукти, наявні в спеціалізованому каналі.

Дарія Білоножко – менеджер з розвитку каналу заводчиків, до якого відносяться розплідники та клуби, а також судді міжнародних систем, кінологи, та  охоронні організації.

«Я займаюся розробкою та впровадженням різноманітних маркетингових активностей (таких як розсилки, семплінги, підготовкою та супроводом виставок), що спрямовані на поліпшення нашої лідерської позиції на ринку,»

– коментує Дарія одну з багатьох зон своєї відповідальності.

Андрій Чехічин – менеджер з розвитку ветеринарного каналу, займається плануванням та реалізацією проєктів, які спрямовані на підвищення рівня довіри до продукції та розширення її дистрибуції.

Андрій пояснює:

«До ветеринарного каналу відносяться ветеринарні клініки, ветеринарні аптеки та ветеринарні лікарі. І з усіма потрібно вміти налагодити постійну взаємодію. Тож, я проводжу аналіз клієнтської бази для визначення шляхів її розширення, а також постійно проводжу моніторинг активністі роботи торгових точок. Іншим цікавим напрямком моєї роботи є розробка та виготовлення торгового обладнання та брендування торгових точок».

У свою команду Андрій шукає людину, яка, в першу чергу, вміє легко взаємодіяти з іншими і хоче навчатися. Під час програми студенти матимуть можливість підвищити рівень своїх теоретичних та практичних знань, розвинути навички ведення переговорів, навчитися плануванню та впровадженню стратегій, працювати з великою кількістю інформації та створювати презентації.

Креативний підхід також важливий: «Нам знадобляться твої найсміливіші дизайнерські ідеї! Ти зможеш покращити візуалізацію в торгових точках, а також сприяти розширенню клієнтської бази. Буде цікаво, приєднуйся!» – закликає Андрій.

Бажаєте долучитися до команди бренду Purina та зануритися у індустрію кормів для домашніх тварин разом із Nestlé Purina?

Дізнавайтеся про всі вимоги, переваги та умови працевлаштування за посиланням: https://rabota.ua/company324310/vacancy8471251

Але радимо поквапитися, адже набір на програму триває до 26 квітня!