Не втомлюємося перераховувати плюси віддаленої роботи: серед них, зокрема, можливість не витрачати час на дорогу та домовитися з керівництвом працювати у зручний для вас час (навіть вночі). Для тих, хто живе в невеликому місті, віддалена робота – один з небагатьох шансів отримувати хорошу зарплату, вищу ніж пропонують на ринку, а ще – джерело додаткового доходу та можливість вибрати комфортне місце для роботи.

Якщо ви хочете перевірити на собі плюси віддаленої роботи, пропонуємо розглянути пропозиції від роботодавців, представлені у нашій добірці. До речі, у ній є вакансії, які передбачають можливість працювати як віддалено, так і в офісі – гарна можливість спробувати, який формат підійде саме вам.

Викладач англійської мови (онлайн) у JustSchool

Сучасна технологічна платформа для вивчення англійської мови для дітей та дорослих оголошує про відкриття вакансії. Роботодавець зазначає, що досвід роботи не обов’язковий, але буде перевагою; вимагається: рівень англійської мови – В2+ (Upper-Intermediate і вище); бажання працювати та швидко навчатися; можливість працювати не менше 9 годин на тиждень.

Кандидати, які пройдуть відбір, можуть розраховувати на стабільне навантаження у другій половині дня з першого дня роботи; зручний робочий графік (часткова зайнятість чи повна), актуальні години для роботи: пн-пт з 10.00 до 20.00, сб-нд з 10.00 до 20.00; навчання коштом компанії, методичний супровід і постійне підвищення кваліфікації; своєчасну виплату зарплати двічі на місяць згідно з кількістю проведених занять.

Провідний експерт з управління каналами у Kyivstar (Київ)

Телекомунікаційна компанія шукає фахівця. Портрет ідеального кандидата: має вищу освіту та досвід роботи не менше 2-х років; працював на аналогічній посаді, на позиції дизайнера процесів або менеджера продуктів, спеціаліста з клієнтського досвіду або маркетингових досліджень, бізнес-аналітика; вільно спілкується українською, російською, англійською; має відчуття мови та стилю мовлення.

Роботодавець гарантує: віддалене робоче місце, є можливість відвідувати офіс; програму онбордінгу, що дозволяє легко та швидко адаптуватися новачкам у компанії в режимі онлайн; соцпакет із медичним страхуванням та допомогою в різних життєвих ситуаціях; гідну оплату праці (офіційну); безмежні можливості онлайн-навчання; професійний та особистий розвиток; бонуси за якісну роботу.

Адміністратор у MAFIA DANCE STUDIO

Мережа студій стріт-хореографії для дітей шукає адміністратора на віддалену роботу. Розглядаються кандидати, які відмінно володіють українською та російською мовами; мають досвід продажів продуктів, товарів або послуг у сфері B2C – вітається, але не обов’язково; які на хорошому рівні володіють інструментами MS Office (досвід роботи з CRM вітається, але теж не обов’язковий); soft skills: чесність, відповідальність, бажання навчатися та розвиватися, прагнення до результату.

Кандидатам, які пройдуть відбір, компанія гарантує: зарплату – 13 000-15 000: ставка (13 000 грн) + бонуси за виконання KPI; віддалену роботу в комфортних умовах; компанія забезпечує корпоративними засобами зв’язку, CRM-системою для зручного обліку та побудови завдань. Графік роботи: 8 годин на день, 40 на тиждень, 5 робочих днів: пн-пт, з 10.00 до 19.00 або з 11.00 до 20.00 (перерва – 1 година), сб, нд також можуть бути робочими за домовленістю.

Асистент продюсера та режисера в Greative Mind

Міжнародне медіа-видавництво шукає талановитих та ініціативних спеціалістів. Розглядають кандидатів з усієї України, виключно на постійну зайнятість, без суміщення із навчанням, іншими проєктами тощо. Побажання до претендентів: вміють знаходити все (!) в інтернеті та працювати в стислі терміни; мають високі навички самоорганізації й тайм-менеджменту; володіють англійською на рівні не нижче Intermediate; вільно володіють українською, російською та бажано англійською.

Пропонується: незвичайна, цікава та творча робота у веселому молодому колективі; можливість працювати віддалено; навчання та підтримка колективу; можливість зростати разом з компанією; графік роботи: 5/2 – вт-сб, вихідні – неділя, понеділок; заробітна плата – 15 000 грн.

Інженер-проєктувальник, архітектор у ТОВ «ЕІН» (Київ)

Енергоконсалтингова та інжинірингова компанія, яка забезпечує підвищення енергетичної та екологічної ефективності експлуатації цивільних та промислових об’єктів, оголошує про відкриття вакансії. Вимоги до претендентів: навички та досвід проєктування окремих розділів (ГП, АР, КМ, КЗ, ОВ, ВК, ТМ, АТМ, ЕР, ЕЕ, ОВНС тощо) або комплексного проєктування для будівництва нових та/або реконструкції цивільних будівель, що існують, енергооб’єктів (котельні, насосні станції), енергомереж (теплові мережі, водопостачання та каналізація), промислових об’єктів.

Умови роботи: повна зайнятість (офіс у м. Києві) або дистанційна робота – за результатами співбесіди; відрядження по Україні.

Спеціаліст з роботи з клієнтами lifecell у Global Bilgi (Харків)

Міжнародний контактний центр відкриває вакансію. Шукають людину, яка любить спілкуватися, освіта або досвід роботи не мають значення.

Компанія готова запропонувати: гнучкий графік роботи (повна або неповна зайнятість, ранковий, денний або вечірній час – на вибір); можливість працювати дистанційно (на період карантину, але розглядають кандидатів із м. Харків, тому що після закінчення карантину планують повернутися в офіс); офіс розташований в 5 хвилинах від метро; офіційне працевлаштування (виплата зарплати двічі на місяць, у чітко встановлені дати, без затримок); щомісяця конкурси з подарунками; можливість пройти стажування у будь-якому відділі компанії.

Консультант з обслуговування абонентів у Volia (Хмельницький)

Лідер цифрових розваг та одна з найбільших телекомунікаційних компаній в країні шукає працівника. Серед вимог: вільно розмовляти українською/російською мовами та хороша дикція; вміння працювати за комп’ютером.

Своїм працівникам компанія гарантує: офіційну заробітну плату та працевлаштування (штат); гнучкий та зручний графік роботи: 5/2 або 2/2 зі змінними вихідними, можливість працювати віддалено в умовах карантину (для жителів Хмельницького); у свята – подвійну оплату, доплату + 20% за вечірні/нічні зміни; навчання та стажування коштом компанії; можливість кар’єрного зростання та розвитку; дружний колектив; знижку 50% на користування послугами компанії; після 21:00 таксі коштом компанії; можливість заробляти внутрішню віртуальну валюту та обмінювати на цінні подарунки.

Креативний копірайтер у Bondar Creative Agency

Креативне агентство шукає у свою команду талановитого фахівця. Вимоги: досвід роботи на аналогічній посаді в агентстві не менше 2-х років; вільне володіння англійською (високий рівень) + письмова грамотність; досвід роботи на англомовному ринку; досвід написання текстів, що продаються; вміння складати тексти для лендінгів і презентацій; досвід написання сценаріїв до рекламних роликів (буде перевагою); досвід написання текстів для особистого бренду або для артистів.

Пропонується: віддалена робота; дружний і молодий колектив; лояльне керівництво; нескінченний потік проєктів; повний робочий день з 9.00 до 18.00; доступ до різних курсів і лекцій; горизонтальний та вертикальний кар’єрний ріст.

Software Engineer в «АТБ-маркет» (Дніпро)

Найбільша в Україні роздрібна мережа запрошує в команду. Обов’язкові вимоги до кандидатів: знання СУБД (розуміння реляційної моделі, написання SQL-запитів); досвід в розробці БД від 2-х років; розуміння принципів ООП.

Умови роботи: на період карантину – дистанційна робота; офіційне працевлаштування; щорічна відпустка – 24 к. д.; корпоративний транспорт; відсутність овертаймів; своєчасна зарплата; можливість професійного та кар’єрного росту.

PR-менеджер у Profit Center FX

Компанія – інтегратор передових технічних рішень для брокерського бізнесу та біржової торгівлі, запрошує в команду. Портрет ідеального кандидата: досвід роботи PR-менеджером, менеджером з реклами не менше 3-х років; досвід роботи в галузі SMM, SERM; вміння писати прес-релізи, статті (копірайтинг); досвід і розуміння каналів просування, піару у сфері фінансових технологій; досвід організації виставок, семінарів, прес-конференцій; навички просування бренду за допомогою різних маркетингових каналів (соціальні та партнерські мережі, e-mail і content-маркетинг, SEO, youtubе-просування, event-маркетинг; відмінні презентаційні та комунікаційні навички; досвід організації та планування; напрацьована база журналістів; англійська – Upper-Intermediate.

Компанія готова запропонувати: заробітну плату, відповідну професійним навичкам; 8-годинний робочий день, з можливістю вибрати час початку та закінчення робочого дня; навчання всередині компанії, зрозуміле та комфортне введення в посаду; роботу у великій команді професіоналів; 50% оплату навчання, підвищення кваліфікації та відвідування курсів; спільні заходи та корпоративи; повністю віддалений формат роботи.

Трейд-маркетолог у Kasta

Найбільший модний маркетплейс одягу, взуття та аксесуарів в Україні відкриває вакансію. Необхідні навички: досвід роботи трейд-маркетологом, маркетологом в e-commerce проєктах; навички роботи з Google Docs, CRM; досвід роботи з аналітикою, оцінка ефективності процесів; знання провідних світових та українських майданчиків, маркетингових кейсів; знання трендів у дизайні та креативі; відмінні знання української та російської мови, досвід написання текстів.

Пропонується: офіційне працевлаштування, оплата лікарняних та відпусток; робота як віддалено, так і в офісі.

Лікар-координатор на повну зайнятість (віддалено) в UNIQA

Страхова компанія запрошує у свою команду. Для роботодавця важливо, якщо кандидат: має вищу або незакінчену вищу медичну освіту за фахом лікар (будь-яка спеціалізація), досвід роботи в практичній медицині або в медичному асистансі вітається; легко освоює нові комп’ютерні програми; готовий навчитися нової перспективної професії та отримувати нові знання; володіє відмінними комунікативними навичками та стресостійкістю.

Пропонується: конкурентна заробітна плата, яка виплачується відповідно до законодавства України; віддалена робота – можливість працювати з дому на обладнанні, яким безкоштовно забезпечує компанія; навчання та підвищення кваліфікації в процесі роботи; безкоштовне медичне страхування та страхування від нещасного випадку; дружний колектив.

Оператор контакт-центру (вхідна лінія поліклініки) у «Мамин Дім» (Харків)

Сучасний центр, який працює у трьох напрямах: магазин, поліклініка та центр розвитку для мам і дітей, запрошує до своєї команди. Шукають: комунікабельного та привітного менеджера, який буде телефонувати клієнтам; впевненого користувача різноманітних офісних програм; хорошого комунікатора, який володіє українською та російською мовами.

Що отримає майбутній колега: заробітну плату (ставка + бонус, виплачується без затримок); зручний графік роботи, в складанні якого бере участь кожен співробітник (15 або 16 змін на місяць, з 07.00 до 19.00, з 08.00 до 20.00 та з 09.00 до 21.00), зміну з 07.00 можна працювати віддалено, потрібно мати ноутбук або комп’ютер, гарнітура надається; затишний поруч з метро; чудовий колектив з лояльним керівником; програму лояльності від компанії – знижки на продукцію в магазинах, на заняття в центрі розвитку та безкоштовне медичне обслуговування для співробітників та їх дітей.

Поспішайте відгукнутися. Вакансії швидко закриваються!