Багато працівників вважають, що корпоратив на роботі – такий собі «маст хев», без нього ніяк. Чи дійсно у корпоративних вечірках є значуща привабливість, ми спитали у читачів The Point.

Виявилося, що не всі стовідсотково у захваті від пропозиції роботодавця разом відсвяткувати, наприклад, Новий рік. Згідно результату опитування, майже 44% учасників не люблять корпоративи. Не всі з негативістів є інтровертами і не бажають бачити колег поза офісом. Дехто має плани саме на той вечір, коли буде проводитися корпоратив, або йому не подобається тематика вечірки. Можливо, на негативну відповідь вплинув минулий досвід, коли корпоратив виявився нудним, занадто гучним або «дурнуватим».

Багато працівників залюбки поміняли б запрошення на корпоратив на якийсь корпоративний подарунок. Ми спитали, що саме було б цікаво отримати у подарунок і отримали досить несподівану відповідь.

Такі звичні в якості подарунку смаколики подобаються лише 7% учасників опитування.  Кожен шостий не відмовився б від подарунку для новорічного настрою – щось на кшталт ліхтариків, іграшок на ялинку, новорічних сувенірів тощо. Кожен п’ятий вважає прийнятним подарунком якусь корисну річ – щоденник або іншу корисну канцелярію, сертифікат до магазину, цікаву книгу або ще щось таке зрозуміле та корисне. Найбільший відсоток відповідей обрав пункт «Щось нематеріальне – подорожі, розваги» – за нього віддали голоси 55% респондентів. Мабуть це ті люди, які  полюбляють корпоративи (жарт, звичайно).  Звісно, подорож – то дорогий подарунок, але якщо це буде екскурсія в інше місто або квиток на незвичайний захід або на цікаву виставу, можливо, компанії вдасться поєднати задоволення працівників и досить помірний бюджет.

Але не завжди компанія ладна щось дарувати працівникам, мовляв, корпоративну досить. Тому і досить часто працівники вітають один одного. У кожній четвертій компанії це роблять у форматі «Таємного Санти», ще 18% учасників опитування зізналися, що роблять це з власної ініціативи, а 57,5% колегам не дарують нічого.

Можливо, подарунки не такі вже й важливі, якщо в компанії влаштовують корпоратив. Це немов би загальний подарунок усім працівникам. Але, як виявилося, не кожна компанія розважає своїх працівників таким чином.  16% опитаних відповіли, що в їх компаніях взагалі немає корпоративів. Можливо, немає в форматі великого розважального свята, а, можливо, немає взагалі. У 11% опитаних компанії щедро влаштовують розваги більше 3 разів на рік, але більшість роботодавців, за словами їх працівників (73%) влаштовують корпоративи 1-2 рази на рік. Зазвичай це святкування Нового року та дня народження компанії (або професійного свята – наприклад, Дня працівників торгівлі) чи просто відпочинок влітку на день десь у зеленій зоні, з розвагами та конкурсами.

Стосовно новорічного святкування – за нашим опитуванням стовідсотково планували відвідати святкування лише 58% учасників опитування.  Ще 28% були налаштовані уникнути участі у корпоративі, а 14% пожалілися, що не мають нагоди бути учасниками корпоративну, бо в них його не буде.

Якщо робити висновки, виходить, що корпоратив не є такою собі панацеєю для покращення корпоративної культури на підвищення замученості. Багато працівників не є прихильниками такого дозвілля і намагаються його уникнути.

Можливо, варто уважніше ставитися до їх уподобань, аби не витрачати бюджет на корпоратив, аби розважилася лише половина працівників… А можливо, треба змінити формат розваг або поєднати невелику вітальну програму та подарунки, які сподобаються та запам’ятаються… Вирішувати кожному роботодавцю, нам лишається дочекатися наступного нового року, аби побачити, чи дійсно щось змінилось.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!