Шукали перспективну компанію, і під час прийняття на роботу вам обіцяли можливості кар’єрного росту, але чомусь, пропрацювавши декілька років, ви залишаєтеся на одному місці й не можете зрозуміти в чому причина? Редакцією дослідили всі перешкоди, що стоять на шляху до вищої посади. Як результат зібрали найбільш дієві поради, що допоможуть зробити кар’єру. Якщо у компанії, де ви працюєте зараз, все ж зробити цього не вдасться – змінюйте роботу і застосовуйте їх з іншим роботодавцем.

Не чекайте підвищення

Не потрібно чекати підвищення, щоб втілити у життя геніальні ідеї. Проявляйте ініціативу: пропонуйте керівництву свої методи розв’язання проблем, покращення продажів, збільшення клієнтської бази тощо. Завжди беріть участь у нових проєктах та станьте тим, хто перший у своїй роботі застосує нове. Виконуйте всю роботу, що підходить ваші посаді й неодмінно демонструйте результати керівництву. Намагайтеся перевищувати очікування стосовно вас.

Навчайтеся

Для того, щоб піднятися кар’єрними сходами, завжди потрібно знати більше лінійного співробітника. Тож намагайтеся читати більше професійної літератури. Майте на увазі також, що знання з психології, управління, мистецтва ораторства чи планування часу – не завадять жодному фахівцю вищої ланки. Витрачайте гроші на своє навчання і не чекайте, що за вас за це зробить компанія. Тому відвідуйте тренінги чи курси, що допоможуть вам вдосконалитися у професії. Кар’єрні консультанти радять бувати на 2-3 тренінгах у рік, щоб отримати потрібний результат.

Визнавайте помилки

Найкращі уроки в житті – ті, що зроблені на власних помилках. Тільки невдачі дають нам можливість навчитися приймати вірні рішення у майбутньому. Якщо ви навчитеся правильно реагувати на свої помилки – не панікувати, що ваша кар’єра провалилась, а визнати неправильність рішень, проаналізувати їх та зробити висновки, то лише зміцните позиції в компанії. Страх перед невдачею сковує дії, і в результаті перед керівництвом ви виглядатимете неробою, що точно не заслуговує підвищення.

Спокійно сприймайте похвалу

Слова похвали можуть стати найбільшою перепоною до досягнення вами кар’єрних висот. Тож після визнання керівництвом вашої роботи зарозуміватися та думати, що впіймали удачу за хвіст – як мінімум помилково. Пам’ятайте, що немає межі досконалості й розслаблятися після декількох похвал не варто.

Беріть відповідальність

Покажіть керівництву, що ви можете відповідати не лише за виконання свого конкретного завдання, а й за успішність всього проєкту. Ви повинні бути відповідальним у всьому: приходити на роботу вчасно, доводити початі справи до кінця, підказувати колегам вірний шлях у розв’язанні складних питань, контролювати свої емоції, не давати особистому життю впливати на результат роботи та не кидати свою команду ні за яких обставин.

Мотивуйте людей

Станьте у колективі тим співробітників, що постійно мотивує колег на виконання завдань, що спонукає братися за цікаві та важкі проєкти. Підтримуйте колег під час невдач та хваліть за гарні результати. Старайтеся заручитися підтримкою колективу та стати для них тим, кому вони довіряють, кого поважають, та до кого прислухаються. Так ви станете лідером колективу ще до формального призначення і це неодмінно оцінить керівництво.

Говоріть прямо

Керівник повинен знати, що ви претендуєте на вищу посаду та прагнете розвиватися. Тоді всю вашу кропітку працю оцінюватиме з цієї позиції. До того ж, якщо вас справді цінують компанії, то не захочуть, щоб кращу кар’єру ви будували деінде і, ймовірно, швидше запропонують вам посаду чи обов’язки з підвищенням заробітної плати для розвитку на цьому місці роботи.

Любіть свою роботу

Відкрито кайфуйте від того, що робите. Адже лише люди по-справжньому закохані у свою справу здатні на великі досягнення. Керівництво про це добре знає, тому підвищувати буде лише того, хто любить свою професію і готовий їй віддаватися на повну без мотивацій ззовні.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!