Карантин в Україні вніс корективи у повсякденне життя кожного з нас. Найбільше в нових реаліях постраждав бізнес: багато підприємств вимушені були закритися або скоротити кількість своїх співробітників. Але чимало роботодавців піклуються про своїх працівників та вводять новий карантинний режим роботи. Своїм досвідом роботи у нових реаліях поділилася компанія Vodafone Україна.

Сіренко Надія Олександрівна, директор з управління персоналом

Реалії сьогодення у компанії Vodafone Україна

Компанія Vodafone Україна працює у режимі карантину, тому запровадила низку нововведень:

  • усі співробітники офісів працюють у віддаленому режимі;
  • офіси в Києві та регіонах закриті для відвідувань;
  • працівники 60+ переведені на карантин з повним збереженням рівня доходу;
  • всі наради та зустрічі проводяться по скайпу;
  • скасовані будь-які масові заходи, все внутрішнє навчання перенесено в діджитал.

Ці заходи запровадженні для забезпечення безпеки співробітників, адже це найважливіше для нас сьогодні.

Із введенням карантину ми стали ще більше digital: легко організовуємо зустрічі на всіх можливих платформах, ми навчилися розуміти один одного точно лише зі смайлика. Нашій компанії було легко перейти на віддалений режим роботи, адже кожен працівник задовго до карантину мав до шести робочих днів на місяць для віддаленої роботи. Усе наше робоче забезпечення знаходяться в хмарі, тому захищений доступ до всіх робочих файлів, систем узгодження, електронного документообігу можливий з будь-якого місця та з будь-якого пристрою.

Технічно ми повністю були готові до повного онлайну, тому карантин не вплинув на працездатність компанії. Разом з тим, мушу визнати, що нам з колегами дуже не вистачає офісного повсякдення та можливості спілкуватися наживо.

Ми зберігаємо всі робочі місця, але довелося зменшити кількість вакансій компанії на період карантину. Втім, експерти з пошуку талантів обов’язково опрацьовують та  додають до нашого резерву всі резюме, котрі були надіслані до початку карантинного періоду та під час нього. Слідкуйте за оновленнями на robota.ua та на нашому сайті.

Допомога у боротьбі з епідемією коронавірусу

Інженери Vodafone Україна роблять усе, щоб мережа працювала надійно в умовах карантину, а швидкий інтернет продовжував з’являтися навіть у віддалених селах.

Vodafone не тільки забезпечує такий необхідний сьогодні зв’язок. Ми докладаємо усіх можливих зусиль, щоб допомогти країні впоратись з епідемією.

Наш акціонер група компаній NEQSOL Holding виділила 1 млн доларів для купівлі обладнання, систем тестування, препаратів і витратних матеріалів у лікарні України. Раніше Vodafone Україна також виділила 5 млн гривень з власного бюджету на закупівлю апаратів ШВЛ до опорних лікарень з лікування коронавірусу у Львові, Харкові, Житомирі, Києві та Луцьку. Загальна сума допомоги склала 33 млн гривень.

Vodafone також забезпечив кожному клієнту просту можливість приєднатись до допомоги через проект Української Біржі Благодійності «Захистимо Україну від COVID-19» щодо збору коштів на медичне обладнання та витратні матеріали для лікарень України.

Всім медичним працівникам, які користуються послугами Vodafone Україна, з 1 квітня нараховуємо 10 ГБ інтернету і 1000 хвилин на дзвінки, та надаємо безлімітний доступ до соціальних мереж і месенджерів.

Також ми продовжуємо підтримувати українців, які залишаються вдома на карантині, надаючи безкоштовний доступ до деяких пізнавально-розважальних сервісів. У рамках підтримки проекту «Всеукраїнська школа online» також відкрто вільний доступ до трансляцій уроків через сервіс Vodafone TV.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!