Як провалити співбесіду: 10 шкідливих порад

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Трапляється так, що дехто постійно висловлює незадоволення своєю роботою, і на пропозицію про її зміну завжди знаходить тисячу відмовок. Якщо ви не хочете переходити на нове місце роботи, але не можете сидіти, склавши руки, поки ваші друзі та колишні колеги скачуть кар’єрними сходами, у нас є чудові поради, що допоможуть розтягнути пошуки, спілкування з рекрутерами та співбесіди на місяці, а то і на роки.

Вдалий початок

Справити враження про себе потрібно ще з телефонної розмови з HR-фахівцем – нехай знають, з ким мають справу. Візьміть до рота найбільший бутерброд і відповідайте на запитання, не відриваючись від трапези. Ні в якому разі не переносьте розмову тільки через те, що знаходитесь у метро: нехай рекрутер не вигадує, все там добре чути. Також варто декілька разів перепитати, хто до вас телефонує і що це взагалі за компанія така.

Пунктуальність

Якщо телефонна розмова не злякала рекрутера і вас все ж запросили на співбесіду, то ви просто зобов’язані на неї спізнитися. Розкажіть, що ви півночі гуляли в клубі та просто не змогли встати з ліжка вчасно, роботодавець це точно зрозуміє. Ідеально, якщо ваше похмілля буде видно і чутно за кілометр. Про таких працівників мріють всі. Також ви можете зателефонувати за 5 хвилин до початку співбесіди і пояснити, що дуже зайняті або взагалі забули про інтерв’ю, і перенести його на інший час, а далі знову не прийти, тільки вже без пояснень.

Одяг

Забудьте про дрес-код і гарні манери. Спортивний костюм і старі кеди – цей одяг просто створений для співбесіди. До рекрутера відразу звертайтеся на «ти», адже ви ровесники. Та взагалі забудьте про будь-які умовності і запропонуйте роботодавцю вийти «в курильню» і провести співбесіду там.

Поведінка

На співбесіді постійно теребіть щось в руках, тремтіть як перед екзаменом у найстрашнішого викладача в університеті, і ні в якому разі не посміхайтесь. Кожну фразу починайте з «еее..», «нууууу…», «ммм…». Частіше відповідайте на запитання: «Не знаю». Та і взагалі подумайте, навіщо ви прийшли сюди, адже навколо стільки розумних людей, кому ви потрібні? До того ж на хорошу роботу можна потрапити лише за знайомством, і це давно всім відомо.

Досвід

Розповідь про себе почніть з освіти, обов’язково розкажіть як ви не хотіли навчатися, весь час прогулювали пари і ледь-ледь закінчили університет, та й то за допомогою хабарів. Далі надайте інформацію про свій минулий досвід: тут потрібно повідомити роботодавця, що всі ваші попередні начальники тирани, колеги – нероби, цікавих завдань ви ніколи не отримували, діяльність компанії зневажали і взагалі любили у своїй роботі лише кінець дня та відпустку.

Зарплата

Не забудьте розказати роботодавцю про особисті проблеми, про те, наскільки переплачуєте за новенький iPhone у кредит, про останню сварку з дружиною, про дорогий приватний садочок та неправомірні побори на штори у школі. Нехай знають, що вам потрібна велика заробітна плата на вирішення всього цього.

Смартфон

Ні в якому разі не вимикайте звук на своєму телефоні. По-перше, хай всі почують нову пісню Олега Винника, коли до вас зателефонує чоловік або дружина. А по-друге, якщо ви не відповісте на дзвінок, то станеться щось жахливе. Тому обов’язково візьміть слухавку і розкажіть співрозмовнику все необхідне, а співбесіда нікуди не дінеться. Не ховайте телефон далеко, адже, якщо розповіді ейчара виявляться нудними, ви зможете розважитись, переглянувши Stories своєї одногрупниці.

Знання

Вас запитали, що ви знаєте про компанію? В сенсі? Чому ви взагалі щось повинні про неї знати? Адже це ваше шосте інтерв’ю цього тижня. Яка різниця, що за компанія і чим вона займається, аби роботи було якнайменше і гроші платили. Так і скажіть рекрутеру.

Додаткові запитання

Коли HR-фахівець цікавиться, чи є у вас запитання до них, то відразу ж запитуйте про заробітну плату, бонуси та соціальний пакет. Адже це найголовніше. Для різноманіття також можете спитати, коли найближчий корпоратив, і чи буде на ньому алкоголь. Краще за ці питання може бути тільки ваше: «Я не знаю. Мабуть, я вже піду».

Соцмережі

Наостанок, щоб добитися потрібного ефекту, потурбуйтеся про свої соцмережі. Публікуйте там якнайбільше селфі у дзеркалі, фотографуйтеся в робочий час та покажіть, як круто ви відпочиваєте. Можете підписати свої фото нецензурними словами, адже вони краще за все можуть виразити ваші думки і справити враження на роботодавця.

Сподіваємося, що у вас не виникне потреби застосовувати ці поради на практиці і ви ретельно будете готуватися до всіх співбесід, щоб зробити їх успішними і не стати об’єктом для анекдотів у HR-фахівців.

Інші статті по темі:

Невидимі пастки: 9 підступних синдромів та ефектів, які заважають кар’єрі

Кандидатські фейспалми: 10 помилок пошукачів, про які навіть згадувати незручно

Як правильно просити підвищення зарплати: корисні поради

Цілком таємно: 10 моментів, які варто приховати від рекрутерів у соцмережах

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також