У кожного є своя компанія мрії. Саме про неї ви думаєте під час пошуку роботи або працюючи над цікавим проектом, що принесе цінний досвід. Ви вважаєте, що для відчуття повного щастя повинні всього лиш потрапити на роботу в цю компанію, але це здається вам малоймовірним. І коли все ж випадає можливість і вас запрошують на співбесіду, то від всієї відповідальності моменту ви не можете вимовити нічого нормального. Але насправді потрапити на роботу в компанію мрії набагато легше, ніж вам здається.

Оцініть свої можливості

Перш за все проаналізуйте, якими знаннями ви володієте та яку посаду прагнете займати у компанії вашої мрії. Якщо для бажаної посади вам не вистачає досвіду чи певних знань, то краще попрацювати над цим і надсилати резюме з цілковитою впевненістю у своїх силах. Якщо вам неважливо, ким працювати, то можете починати процес працевлаштування у будь-який момент. У другому випадку варто відзначити момент кар’єрного зростання: коли ви приходите у компанію на посаду асистента, чи можливо в подальшому, наприклад, замінити менеджера. Якщо ви змінюєте професію, то обов’язково переконайте роботодавця у серйозності своїх намірів та підкоріть його мотивами вибору саме цієї компанії.

Початок покладено

Якщо ви обрали для себе компанію мрії і ще не встигли підписатися на неї у соцмережах та додати офіційний сайт у закладки, то обов’язково зробіть це. Великі компанії часто влаштовують конкурси, переможців яких запрошують у свій офіс. Слідкуючи за публікаціями компанії своєї мрії, ви зможете «засвітитися» перед роботодавцем задовго до працевлаштування.

Також ви можете стати частиною команди, яка виконуватиме проектну роботу. Це допоможе вам гарно проявити себе, познайомитися із принципами роботи компанії та на крок стати ближчим до здійснення своєї мрії. Слідкуйте і за новинами про компанію у ЗМІ: коли готується масштабний проект або змінюється керівництво – потреба у працівниках виростає.

Практика та стажування

Для тих, у кого немає потрібного досвіду і хто готовий працювати задарма, ідеальним варіантом стануть практика чи стажування. Намагайтеся проявити себе там якнайкраще та підкорити керівника своїми знаннями чи старанністю. Якщо на момент практики у компанії не буде вакансій, ви запам’ятаєтеся роботодавцю і вам обов’язково щось запропонують згодом.

Деякі компанії не потребують стажистів, але і тут є вихід. Напишіть листа роботодавцю та запропонуйте, щоб вас взяли на роботу на короткий термін за мінімальну оплату. Мотивуйте таку пропозицію непереборним бажанням працювати саме в цій компанії та мати змогу показати себе у роботі. Не варто боятися таких ініціатив. Адже в гіршому випадку вам відмовлять, а в кращому – ви потрапите на роботу у компанію своєї мрії.

Профільні заходи

Різноманітні конференції та презентації ідеально підходять для налагодження зв’язків з роботодавцями. Найкращим варіантом буде, якщо ви поставите декілька запитань спікеру, який працює у компанії вашої мрії, розкажете своє бачення проблеми та погодитеся із його тезами. Після цього в перерві на каву можна підійти познайомитися, вручити свою візитну картку та розповісти про власну зацікавленість роботи у їх компанії. Коли там з’явиться вакансія, спікер з конференції відразу згадає ініціативного професіонала, який розділяє його погляди.

Також не варто ігнорувати курси та воркшопи, адже працівники з великих компаній мрій часто читають там лекції. Якщо ви шукаєте вихід на конкретного професіонала, то успішне навчання в нього – найкращий спосіб заявити про себе та запам’ятатися. Але за таких обставин вам навряд чи вдасться уникнути конкуренції.

«Хочу у вас працювати»

Насамкінець спробуйте напряму написати в HR-відділ про своє бажання працювати у цій компанії. У листі відрекомендуйтеся та розкажіть, чому вас цікавить робота саме у них, і чим ви можете бути корисним. Додайте файл зі своїм резюме та попросіть мати вас на увазі, коли у компанії з’являться вакансії. Але важливо розуміти, що такі листи працюють за принципом «холодних продажів». Тому, якщо в компанії немає відкритих вакансії, ваше повідомлення може взагалі бути проігнорованим. Намагайтеся зацікавити HR-фахівця, який щодня бачить купу стандартних повідомлень, оригінальною розповіддю про себе як професіонала.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!