Як встигати більше: шість лайфхаків

У теперішньому ритмі житті часто не вистачає 24 годин у добі: ви мало спите, пропускаєте прийоми їжі, не відпочиваєте у вихідні і все одно не можете встигнути зробити все необхідне. Але, можливо, ви просто неправильно розподіляєте своє навантаження? Зібрали найкращі лайфхаки тайм-менеджменту, що допоможуть вам встигнути все та навіть більше і разом з цим не відчувати втоми. Знаємо, що у вас немає часу і на прочитання цих порад, тож обіцяємо – їх буде небагато, але ви точно знайдете те, що допоможе саме вам.

Прокидайтеся раніше

Ранкові ритуали допоможуть вам правильно почати та провести день. Прокидайтеся на годину раніше, ніж звичайно, випийте неспішно кави, зробіть зарядку або прочитайте декілька сторінок книги і складіть план на прийдешній день. Спробуйте зробити так один-два рази на тиждень, якщо день після ранкових ритуалів вам сподобається – вводьте це у звичку. Адже приємний початок – дає ентузіазм на весь день.

Метод Pomodoro

Поради з тайм-менеджменту не можуть обійтися без відомого методу Pomodoro. Цю техніку ще наприкінці 80-х років минулого століття запропонував Франческо Чіріло і відтоді вона не втрачає своєї популярності. Суть методу полягає в тому, що ви ставите таймер на певний час (у класичному варіанті – 25 хвилин) і протягом нього не відволікаєтеся на інші речі. Для успішності методу потрібно скласти план ваших справ та часу, який ви на нього витратите.

Кожні 25 хвилин продуктивної роботи повинні змінюватися 5 хвилинами відпочинку. Так ви дасте можливість своєму мозку перевести дух, а значить не будете відчувати втоми протягом робочого дня і здивуєтеся кількості перероблених справ.

Не відкладайте короткотривалі справи

Вам здається, що краще помити гору посуду за цілий день або відразу подзвонити всім клієнтам, але це не так. Такі накопичені справи лише більше втомлять вас і на них доведеться витратити більше часу. Тож старайтеся не відкладати маленькі справи, що займають 2-5 хвилин вашого часу і виконуйте їх відразу як згадали. Таким чином вдасться звільнити голову від думок про незавершені справи і ви зможете сконцентруватися на важливіших та масштабніших справах.

Звичайно, якщо ви на важливій нараді згадали, що не привітали подругу з днем народження, нараду краще не переривати, а занотовувати цю справу і виконати її у перші вільні хвилини.

Концентруйтеся на головному

Щодня визначайте головну справу, якій доведеться присвятити максимум часу та енергії, і концентруйтеся на ній. Це не означає, що ви повинні ігнорувати решту завдань, але в першу чергу ви повинні зосередитися на досягненні ключової мети сьогоднішнього дня. Важливо визначати лише одну таку справу на один день, щоб увага не розсіювалась, а була спрямована на досягнення потрібного результату.

Повноцінна перерва після робочого тижня

Відпочивати у вихідні – важливо. Проте, якщо ви настільки заклопотані, щоб дозволити собі два дні відпочинку, то викроїть хоча б 24 години, щоб перевести дух. Психологи переконані, що одна доба відпочинку дуже важлива для продуктивності. Ви збільшите ефективність своєї роботи, будете менше прокрастинувати та, як не дивно, встигнете більше. Ідеально, якщо у свій вихідний ви зможете відпочити і від гаджетів. Ви не уявляєте, скільки у вас з’явиться вільного часу, якщо ви просто вимкнете інтернет на смартфоні та не будете користуватися іншими гаджетами.

Контролюйте навантаження

Не намагайтеся стрибнути вище голови і встигнути більше, ніж здатні. Навіть, якщо ви отримаєте похвалу від керівництва чи винагороду за понаднормову роботу – з часом це ввійде у погану звичку: ви не зможете відмовити, будете відчувати постійну втому та ризикуєте заробити вигорання. Тож перед черговим додатковим завданням, подумайте, чи варто воно того і чи насправді його виконання вам під силу? І лише розібравшись зі своїм навантаженням, починайте випробовувати лайфхаки тайм-менеджменту.

 Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Кращі статті за тиждень – у вас в пошті!

Читайте також