На ринку праці існує велика конкуренція. Тому кандидати намагаються виділитися, привернути увагу рекрутера та запам’ятатися йому. Тут у хід йдуть всі засоби: і оригінальний супровідний лист, і унікальні досягнення, й індивідуальний підхід. Одним зі способів можуть стати яскраві кольори чи незвичайні шрифти у резюме. Розповідаємо, чи доцільне таке оформлення і як правильно його використовувати, щоб запам’ятатися рекрутеру у правильному сенсі.

Резюме – це, перш за все, документ. Тому використовувати там занадто багато яскравих кольорів чи відступати від офіційно-ділового стилю – не потрібно. Винятком є креативні професії, у яких дизайн резюме може стати частиною портфоліо. Для більш звичних спеціальностей також можливо виділитися, головне – знати міру.

Шрифт

Якщо хочете виділити своє резюме серед сотні інших та полегшити для рекрутера його сприйняття з екрана комп’ютера – замініть шрифт. Більшість документів пишуться Times New Roman, через своєрідний інтервал між буквами та словами візуально складається враження негармонійно оформленого тексту. Серед безкоштовних шрифтів безпрограшними варіантами стануть Georgia та Calibri – вони краще сприймається в електронному форматі.

Так само зверніть увагу на розмір шрифту. Адже рекрутер навряд чи перегляне резюме, для якого потрібно брати лупу. Під час вибору розміру шрифту дотримуйтеся золотої середини – не менше 10 та не більше 16.

Колір

Якщо ви і вирішили використати кольорове виділення у резюме, то оберіть не більше двох кольорів, які поєднуються між собою. Краще надати перевагу більш пастельним відтінкам, щоб резюме не здавалося агресивним або не було схожим на зошит двієчника після вчительської перевірки.

Окрім назв блоків, дизайнери радять виділити контакту інформацію, щоб рекрутеру було легко її віднайти. Найкращий варіант – це використати кольорову підкладку. Ви можете перемістити свої контакти у ліву колонку та виділити їх кольором – так HR під час прочитання резюме завжди матиме перед очима телефон та пошту кандидата.

Структура

Ідеальним резюме називають таке, яке вміщається на одну сторінку. Тому ваш текст має бути лаконічним, а допоможе вмістити якнайбільше інформації – використання колонок. Наприклад, у колонку до контактної інформації ви також можете додати свої ключові навички, які відповідають вимогам вакансії.

Важливо, щоб резюме було поділене на блоки – так його легше буде сприймати та проводити відповідність між кандидатом та вакансією. Використовуйте колонки, рядки, розділяйте блоки один від одного тощо. Так рекрутеру та потенційному керівнику легше буде знайти потрібну інформацію, особливо під час співбесіди.

Інфографіка

Привернути увагу до найголовнішого у резюме допоможе інфографіка. Вона буде виглядати унікально, але разом з тим професійно та інформативно. Проте тут важливо не переступити межі дозволеного: правильно розмістити інфографіку, щоб вона не займала більшу частину резюме та не переборщити у кольорах, щоб не загубилися інші, не менш важливі, пункти у резюме.

Табу

Під час креативного оформлення резюме є ризик зробити його занадто яскравим. Так, ви запам’ятаєтеся рекрутеру, але як анекдот. Тому наводимо основні табу під час оформлення резюме:

  • горизонтальний формат – він виглядає нав’язливо, а не унікально;
  • емодзі – кандидати сприймаються несерйозно, а надмірне використання смайлів відвертає від основної, важливої інформації;
  • прикраси – рамка із сердечок або котик замість вашої фотографії точно здивують рекрутера, але резюме він не прочитає.

Пам’ятайте, що найкраще привернути увагу до вашої кандидатури, розповісти про свою індивідуальність і навіть показати характер допоможе супровідний лист. Якщо рекрутера зацікавити на початку, то він прочитає звичайне резюме, але, звичайно, воно має бути читабельним.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб читати найсвіжіші статті, брати участь в опитуваннях і дізнаватися про актуальні вакансії!