ARGO — з модою по життю

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Здавалося б, мода — річ мінлива, однак, компанії ARGO вдається вже 23 роки не тільки крокувати в ногу з модою, а й випереджати її. У ці роки безліч співробітників у великій кількості магазинів у 6 містах України допомагають нам виглядати модними та сучасними. Для того, щоб дізнатися про компанію  зсередини, ми розмовляємо з Наталією Мехед, керівником департаменту  управління персоналом.

 23 роки в рітейлі. Що вирізняє компанію всі ці роки?

  — Стресостійкість та стабільність перш за все. Ми пережили кризи 1998 і 2008 років і навіть зараз, у цей важкий період, не просто переживаємо його, але і розширюємося. У планах ще кілька магазинів у Києві до кінця цього року.

Тоді, напевно, потрібно багато нових людей на різні посади?

— Так, ми залучаємо нових кандидатів на посади продавців, але в нашій компанії принципове правило — на керівні посади ми висуваємо внутрішніх кандидатів. На будь-яку посаду спочатку проводимо внутрішній конкурс, і тільки після цього ми виходимо на зовнішній ринок. Намагаємося всі вакансії заповнювати своїми співробітниками і пишаємося тим, що 90% наших директорів виросли з продавців.

Тобто кар’єрне зростання в компанії ARGO можливий?

  — Звичайно! Ми приділяємо велику увагу кар’єрному зростанню наших співробітників, їх професійному розвитку. У нашій компанії є можливість отримати великий досвід у рітейлі (зі студентської лави до повного оволодіння професією) і, відповідно, кар’єрне зростання. Головне, щоб у співробітника було бажання працювати і цілеспрямованість. А ми, в свою чергу, гарантуємо повноцінну адаптацію та багатостороннє навчання — від специфіки бренду до тонкощів спілкування з людьми, чого потребує і реальне життя.

Хто, на вашу думку, найбажаніший кандидат у компанії?

— Комунікабельний, позитивний, з активною життєвою позицією. Людина, яка чудово розуміє людей та любить моду. Той, хто вміє працювати в команді і цінує «чуття товариства». Нам важливо, щоб наші співробітники розмовляли однією мовою з нашими клієнтами, поділяли їхні цінності, заслуговували і виправдовували їх довіру.

Оскільки головні кандидати у продавці — це студенти, ми пропонуємо їм можливість почати з нуля і побудувати успішну кар’єру, гнучкий графік і можливість купувати модний одяг зі знижкою, завжди регулярну і стабільну заробітну плату і можливість проявляти себе в різних напрямках професійного життя. Ми проводимо багато конкурсів з призами та заохоченнями. Про переможців розповідаємо в нашому дайджесті, вони користуються заслуженою повагою і авторитетом. Ми піклуємося про співробітників,  і справа не тільки у формі від відомих брендів. Наприклад, намагаємося підібрати співробітнику місце роботи ближче до місця проживання і можемо перевести його в інший магазин, якщо він переїжджає. Допомагаємо рости кар’єрно не тільки в магазині (наприклад, до директора магазину), але і в офісі — навіть зі зміною спеціалізації, наприклад, із касирів на бухгалтерів або ейчарів.

Компанія наша соціальна — якщо раніше ми активно підтримували дитячі будинки, то тепер допомагаємо біженцям і АТО, збираємо все — від продуктів до бронежилетів. Навіть наш річний традиційний корпоратив ми влаштували незвичайно скромно, щоб мати можливість більше допомогти тим, кому зараз дійсно важко. Ми вітаємо роботу наших співробітників, як волонтерів — нам близькі небайдужі люди. І, звичайно ж, ми підтримуємо наших співробітників.  В компанії давня традиція — допомагати колегам, які опинилися в скрутному становищі. І радувати подарунками тих, у кого події більш життєстверджуючі, наприклад, весілля або народження дитини.

А як компанія ARGO долає труднощі, адже без них ніяк?

— Так, наш бізнес має свої складнощі. Одна з них — це те, що студенти, які приходять до нас як на перше місце роботи, ще шукають себе. Деякі з них розуміють, що рітейл — не їхнє покликання, і залишають компанію. Крім того, специфіка бізнесу така, що робота у нас «на ногах». Незважаючи на те, що ми намагаємося зробити роботу найбільш комфортною (і кімнати відпочинку, і кухні тощо), постійний рух і навантаження ніхто не скасовував. Крім того, ми належимо до сфери обслуговування, і нам важливо підтримувати високу якість наших послуг, тому терпіння і готовність до компромісів допомагають нашим продавцям працювати з клієнтами ефективно і плідно. Можливо, саме тому у нас багато постійних клієнтів.

А постійних співробітників? Чи багато в компанії ветеранів?

— Так, і це теж привід для нашої гордості. Більше 80% наших співробітників працюють у компанії більше 2 років. Найскладнішим у нашій компанії є перший рік роботи — час звикання, коли співробітник вирішує, чи цікава йому сфера рітейлу,  чи близькі йому цінності компанії. Далі або ми розлучаємося, або працюємо разом довгі роки. Наприклад, один з наших продавців працює в нас уже більше 15 років. У компанії багато «історій успіху». Ось декілька  найяскравіших:

******************

Каретнікова Дар’я, 25 років.

В ARGO Дар’я прийшла до нас після університету. Дуже швидко влилася в роботу і вже за три місяці отримала перше підвищення — мерчендайзер магазину. До речі, ця посада відповідала її спеціальності. За три роки професіоналізму Дар’ї було достатньо для того, щоб стати мережевим мерчендайзером. Зараз Дарина керує одним із брендів, який представляє  ARGO.

******************

Кріпак Сергій, 36 років.

У нашій компанії вже 10 років. Починав кар’єру як продавець у магазині  LEE WRANGLER. За три роки став касиром, ще за три роки — заступником директора магазину. Сьогодні Сергій успішний директор магазину «Benetton», під керівництвом якого кар’єрними сходами зійшов не один фахівець нашої компанії.

******************

Якщо ви  комунікабельні і доброзичливі — ми чекаємо на вас у нашій команді!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Лучшие статьи за неделю – у вас в почте

Читайте также